با این نکات بدون رفتن به باشگاه، خوش اندام شوید

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1396/10/19
person.webp 2704
heart.webp 0

اگر بودجه‌تان نمی‌رسد که عضو باشگاه شوید، نگران نباشید! مهم ایناست که شما به‌طور منظم ورزش کنید. هنگام برنامه‌ریزی تمرین تناسب اندام خود، به یاد داشته باشید که هر هفته، ۱۵۰ دقیقه تمرین هوازی نسبتا شدید را از طریق فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی سریع، دوچرخه‌سواری، دویدن و شنا کردن و دو تا سه جلسه تمرین قدرتی انجام دهید. برای حفظ سلامت، قبل از شروع برنامه تمرینی با پزشک خود صحبت کنید و انجام دادن این چند کار را هم پشت گوش نیندازی:

ماشین‎تان را یک جای دور پارک کنید
هرجا که می‌خواهید بروید، فقط با پارک کردن ماشین‎تان در یک جای دور و راه رفتن باقی مانده راه، می‌توانید قدری تمرین کنید. پیش از رسیدن به ایستگاه مورد ‌نظر خود از اتوبوس پیاده شوید و بقیه راه را پیاده بروید. پیاده‌روی یکی از بهترین ورزش‌هایی است که می‌توانید انجام دهید. چون نیازی به هیچ تجهیزات خاصی به جز یک جفت کفش ورزشی مناسب ندارد و می‌توان آن را هر جا انجام داد.

 

 

پله‌ها را انتخاب کنید
هر گاه مقدور است به جای آسانسور از پله‌ها استفاده کنید. بالا‌رفتن از پله‌ها، چندین بار در روز یک راه عالی برای تمرین کردن به صورت رایگان است. اگر پله‌ها را دو ‌تا ‌یکی بالا بروید و یا موقع بالا‌رفتن بدوید، می‌توانید فواید این تمرین را افزایش دهید. با برنامه تلویزیون کار کنید. اگر بخواهید می‌توانید همراه با برنامه‌های ورزشی که در زمان‌های تعیین‌شده پخش می‌شوند تمرین کنید.

آنلاین کار کنید
اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید، می‌توانید از برنامه‌های مختلف ورزشی که به صورت آنلاین ارائه می‎شوند اقدام به تمرین کنید. این برنامه‎ها شامل دستورالعمل‌های گام به گام برای تمرینات برای هر قسمت بدن مانند شکم، باسن، شانه‌ها، بازوها و موارد دیگر هستند.

در پارک ورزش کنید
پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‎سواری را در پارک محله خود انجام دهید و کالری خود را از طریق تمرینات وزنه‌ای و به کمک دستگا‌هایی که در پارک‌ها نصب شده، بسوزانید. علاوه بر آن، امروزه انواع دوره‎های یوگا، ایروبیک، پیلاتس و زومبا در فضای باز در دسترس هستند.

حرکات موزون انجام دهید
این نوع تحرک، یک ورزش عالی است، چه در اطراف اتاق نشیمن خود یا در باشگاه با دوستان خود انجامش دهید. بسته به وزن شما و شدت حرکت‌ها، می‌توانید در عرض ۱۵ دقیقه از ۶۰ تا ۱۴۰ کالری بسوزانید.

کارهای خانه را انجام دهید جارو بزنید
برگ‌های خشک را جمع کنید. انباری و پارکینگ را تمیز کنید. شیشه‌ها را پاک کنید. همه این کارها باعث می‌شود که کالری بسوزانید و ضمنا به خانه‌تان هم سر‌و‌سامان می‌دهد.

از کتابخانه‌ها دیدن کنید
بسیاری از کتابخانه‌ها دارای ویدیوها یا دی‌وی‌دی‌ها و کتاب‌ها‌ی ورزشی هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. شما حتی می‌توانید در فروشگاه لواز ورزشی محله خود گزینه‌های بهتری را پیدا و بعضی از آنها را خریداری کنید. مطمئنا هزینه این خرید از عضویت در باشگاه بسیار بسیار کمتر است.

منبع : سلامتیسم

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
torob

به جمع ۲۵۰ هزار نفری ما بپیوندید.

در اینستاگرام هر روز تخفیف ویژه داریم!

atisportgroup@
upfooter

برخی از مشتریان ما:

فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
atisport-moshtari3.webp
Top