کلید موفقیت یک زندگی مشترک چیست؟

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1396/05/26
person.webp 3178
heart.webp 2

هر کسی به شما خواهد گفت کلید یک رابطه موفق داشتن یک تصویر کلی و بزرگ است. استحکام رابطه از طریق ایجاد اعتماد، برقراری ارتباط و عشق، هم نظر بودن در مورد اهداف آینده، کودکان و مسائل مالی. اما اگر بخواهید از امور روزانه‌ی خود، به عنوان یک واحد غافل شوید فرصت بزرگی برای شاد بودن را از دست می‌دهید. در ادامه به بررسی اموری که در طی روز و هفته باید زوج‌ها با یکدیگر انجام بدهند می‌پردازیم.

دستگاه‌های الکترونیکی را خاموش کنید
هترین تاکتیک برای ایجاد یک رابطه قوی بین زوج‌های جوان، خاموش کردن وسایل الکترونیکی مثل: تلویزیون، موبایل و رایانه است. سعی کنید روزی ۱ ساعت این کار را انجام بدهید. شما وقتی در کنار همدیگر هستید باید قابل دسترس باشید و هیچ عاملی باعث حواس‌پرتی شما نشود. وقتی حواستان پرت نباشد می‌توانید بدون هیچ مزاحمتی کنار یکدیگر بنشینید و به حرف‌های طرف مقابل گوش بدهید.

خاطرات خوب خود را مرور کنید
لزوماً نیازی نیست بنشینید و در مورد خاطرات گذشته صحبت کنید. گاهی اوقات می‌شود با اجرای دوباره‌ی جزئیات، خاطرات گذشته‌ی آن‌ها را دوباره زنده کرد. به عنوان مثال: یک رایحه و بوی خاص می‌تواند یادآور اولین دیدار شما باشد. رایحه رابطه‌ای بسیار نزدیک با خاطرات دارد و می‌تواند حس نوستالژی را به شما بازگرداند.

همدیگر را لمس کنید
ذاتاً هر نوع عملی که به ایجاد محبت بیشتر منجر شود بسیار لذت بخش است. تصور غلطی که بین زوج‌ها وجود دارد این است که وقتی باید همدیگر را لمس کنند که در ادامه فعالیت جنسی صورت بگیرد. شما باید یکدیگر را روزانه لمس کنید و شاید این امر منجر به فعالیت جنسی بشود یا نشود. لمس کردن روزانه یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد محبت بین زوج‌ها است. وقتی وارد خانه می‌شوید فقط نگویید سلام، بایستید و او را نگاه کنید و در آغوش بگیرید اجازه بدهید استرس‌های بیرون از خانه در آغوش شریک زندگی‌تان به فراموشی سپرده شود.

 

 

یک فعالیت ورزشی مشترک با یکدیگر داشته باشید
برای اینکه به حد اعلای خوشبختی برسید بهتر است هفته‌ای یک بار فعالیت ورزشی مشترکی را برنامه‌ریزی کنید. این یک راه طبیعی برای ایجاد صمیمیت و پیدا کردن یک بینش درست از طرف مقابل است. یک ضرب المثل وجود دارد که می‌گوید: «زوج‌هایی که با هم عرق می‌ریزند با یکدیگر هم می‌مانند». البته می‌توانید فعالیت غیرورزشی مثل: کتاب خواندن با یکدیگر را نیز امتحان کنید.

در یک زمان در کنار هم بخوابید
زوج‌هایی زیادی هستند که تا آخر وقت به تماشای تلویزیون مشغول می‌شوند در حالی که نفر دیگر در بستر به خواب رفته است. اما با هماهنگ کردن برنامه‌های خود با یکدیگر عنصری از نزدیکی و صمیمیت را خلق می‌کنید که ناگسستنی خواهد بود. حتی اگر این کار از نظر شما عملی نیست حداقل هفته‌ای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید.

بخندید
شاید ساده به نظر برسد اما خندیدن یکی از نشانه‌های کلیدی رضایت زوج‌ها از زندگی است. تحقیقات دانشگاه کانزاس نشان می‌دهد که هر چقدر یک زن زمان‌ بیشتری را به جوک‌های همسرش می‌خندد برای خود سرمایه‌ی احساسی بزرگی را فراهم می‌کند. البته شاخص مهم‌تر زمانی است که هر ۲ نفر با هم می‌خندند. برای اجرای این کار می‌توانید به ویدئوهای خنده‌داری که در اینترنت فراوانند نگاهی بیندازید.

با یک پیام کوتاه او را شگفت‌زده کنید
اگر قرار نیست اعتیاد خود به دنیای مجازی را از دست بدهید بد نیست از آن به نفع زندگی مشتر‌کتان استفاده‌ی مفیدی بکنید. در ضمن به جای فرستادن پیام‌هایی مثل: چیزی لازم نداری از فروشگاه بخرم؟ یا چه وقت می‌آیی خونه، پیام‌های عاشقانه و غیرمنتظره برای او بفرستید. فقط نشان بدهید به او فکر می‌کنید. روزهای تکراری و پشت سرهم هرگونه عشق و صمیمت را از بین می‌برد. البته اگر بودجه‌ی شما اجازه می‌دهد می‌توانید گاه و بی‌گاه به او هدیه یا گل بدهید.

کلمه جادویی را به زبان بیاورید
بیان هر روزه‌ی جمله «من دوستت دارم» شاید خسته‌کننده به نظر برسد اما این از حقیقت به دور است. این یک جمله جادویی است که گویا استفاده روزی ۲ بار از آن کفایت می‌کند. شاید با خود بگویید این‌ها فقط یک مشت کلمه هستند اما به عنوان انسان، زبان قوی‌ترین ابزار ارتباطی بشر است.

برای آینده خود برنامه‌ریزی می‌کنند
برنامه‌ریزی برای آینده ۲ حالت دارد. حالت اول شما همراه با تقویم و ماشین‌حساب می‌نشینید و درباره آینده با هم صحبت می‌کنید. حالت دوم اینکه یک مکالمه معنادار در مورد آینده خود با یکدیگر خواهید داشت. به عنوان مثال زوج‌های خوشبخت همه چیز را با یکدیگر برنامه‌ریزی می‌کنند حتی اگر یک مورد ناچیز و بدیهی باشد. شما یک تیم هستید بنابراین مثل یک تیم هم عمل کنید. برنامه‌ریزی مشترک رابطه شما را عمیق‌تر می‌کند.

با هم به پیک نیک بروید
اگر هوا مساعد است سعی کنید هفته‌ای یک‌بار هم که شده به طبیعت پناه ببرید و یک وعده غذایی را خارج از خانه صرف کنید. حتی اگر هوا سرد هم بود هنوز می‌توانید به این فعالیت بپردازید. پیک نیک رفتن فرصت کافی به شما می‌دهد که با یکدیگر صحبت کنید و آرام بگیرید نیازی به استفاده از تجملات نیست همه چیز را راحت و ساده برگزار کنید.

حتی می‌توانید شبانه بیرون بروید و در سکوتی که وجود دارد به قدم زدن بپردازید. در تاریکی شب حتی می‌توانید بهتر صحبت کنید. هم می‌توانید از سکوت و زیبایی شب و هوای خنک آن لذت ببرید و هم اینکه احساساتی که درون‌تان وجود دارد را بروز دهید.

منبع : مای بنیتا

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 2

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
torob

به جمع ۲۵۰ هزار نفری ما بپیوندید.

در اینستاگرام هر روز تخفیف ویژه داریم!

atisportgroup@
upfooter

برخی از مشتریان ما:

فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
atisport-moshtari3.webp
Top