آشنایی با ویژگی های دوربین های ورزشی

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1394/09/01
person.webp 6139
heart.webp 154

این دوربین به راحتی روی کلاه ورزشی، وسایل موتوری، تخته اسکی و البته مکان ‌های دیگر نصب می‌ شوند و کاربر به راحتی می‌ تواند به وسیله آن از رویدادهای ورزشی و همچنین مناظر اطراف تصویربرداری کند. در نتیجه تصویری که ضبط میشود، مشابه همان تصویری است که خود ورزشکار در حال تجربه کردن آن است.

 


اگر برای ثبت لحظات پرهیجان زندگیتان به دوربین احتیاج دارید شاید دوربین های ورزشی کارآمد تر از دوربین های معمول عکاسی برای شما باشند. با انتخاب مناسب دوربین می توانید از مرزها و محدودیت های دوربین موبایلتان گذر کنید. بگذارید نگاهی جزیی تر بیاندازیم. گزینه ی دیگری نیز در پیش روست؛ دوربین ورزشی. اگر منظور ثبت لحظات پر هیجان زندگی است چرا به جای عکسبرداری، از آن ها فیلمبرداری نکنیم. دوربین های ورزشی سبک، کوچک با کارایی فوق العاده آسان و کیفیت بالا هستند. این دوربین ها بی مرز و محدوده همراه تمامی لحظات هیجان انگیز شما هستند. دوربین ورزشی معمولا  همراه با یک محافظ ضد آب ارائه می‌شود. این دوربین ها با کیفیت خوب Full HD و مدل جدیدتر آن ها با کیفیت 4k فیلمبرداری می کنند و گزینه های خوبی از جمله ضد آب و ضد ضربه بودن دوربین را نیز در اختیار شما می گذارند.

نقاط قوت این دوربین ها ارزان، سبک و کوچک، قابل نصب روی کلاه، دوچرخه یا هر جای دیگر، ضد آب و ضد ضربه و کیفیت فیلمبرداری بالا آن می باشد. کاربرد این دوربین دیجیتال قابل حمل با قابلیت ثبت تصاویر و فیلم های ورزشی در شرایط مختلف آب و هوایی می باشد. با این دوربین می توان هیجان انگیزترین و خاطره انگیزترین لحظات زندگی را چه در هنگام کوهنوردی، غواصی، اسکی، رانندگی و ... را با کیفیت Full HD ضبط نموده و از تماشای آن ها لذت برد. از دیگر ویژگی های این دوربین ها عبارتند از:

- عکاسی توانمند و سریع
- حالت جدید عکاسی در شب
- کنترل بی‌سیم و اشتراک‌گذاری با Wi-Fi و بلوتوث
- ویدیو با وسیع ترین زاویه دید در جهان
- مود خودکار حالت کم‌نور
- Quick Capture
- کیفیت صدای فوق‌العاده
- Quick Capture
- Protune هم در ویدیو، هم در عکس

منبع : آتي اسپرت

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 154

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top