برای اسکیت سواری در تابستان به این نکات توجه نمایید !

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1394/08/09
person.webp 5391
heart.webp 5

اسکیت کردن را به خاطر گرمای شدید تابستان کنار نگذارید. نکاتی هست که با توجه به آن ها می توان در گرمای شدید هم به تمرینات ادامه داد. اگر در سالن های سرپوشیده اسکیت می کنید، کمتر دچار گرمازدگی می شوید اما توجه داشته باشید که لباس خنک بپوشید و مرتب مایعات بنوشید.

 


1- اول از همه باید بدن آماده ای داشته باشید اگر تازه کار هستید و بدن فیتی ندارید این کار را نکنید.
2- مرحله بعدی این است که بدن خودتان را به شرایط آب و هوایی عادت دهید. در ابتدا از نیم ساعت تمرین شروع کنید و آرام آرام بدن خود را به تحمل گرما در مدت زمان بیشتر عادت دهید. کلا بدن در طی ١۴ روز از لحاظ فزیولوژی یه شرایط جدید عادت میکند در ٣ تا ۵ روز اول شما سخت ترین شرایط را خواهید داشت اگر احساس کردید که فشار زیادی روی بدن تان است مدت زمان تمرین را خیلی آرام آرام زیاد کنید.

3- در طی روز باید مرتبا آب بنوشید ٣ تا ۴ لیتر آب برای افراد بزرگسال توصیه می شود. همین طور در هنگامی که مشغول اسکیت کردن هم هستید آب یا نوشیدنی های ورزشی بنوشید. توصیه شده است که ١ تا ۴ لیوان آب در هر یک ساعت اسکیت کردن در شرایط عادی و در گرمای زیاد بیشتر از این، باید بنوشید.

4- شاید بگید این همه آب بد نیست، این ریسک آب خوردن زیاد را به گرما زدگی ترجیح دهید، چون در گرما نمک بدن شما کم می شود و این نوشیدن آب خیلی می تواند کمک کند.

5- احساس تشنگی نمی کنید ولی باید آب بنوشید در افرادی که سن بیشتری دارند حس تشنگی کم می شود ولی این بدین معنی نیست که بدن آنها به آب احتیاج ندارد. حتی بعضی از ورزشکاران ماراتون در هنگام تمرین ادرار خود را نگه میدارند.

6- اگر در زمین رو باز اسکیت می کنید، حتما کرم ضد آفتاب بزنید و از عینک آفتابی استفاده کنید. سعی کنید ساعت کلاستون را در ساعاتی از روز بزارید که کمتر در معرض آفتاب باشید.
 
7- فرزندانتان را برای این که گرمشان شده اجازه ندهید لوازم ایمنی را در طول تمرین در بیاورند بلکه دست از تمرین بردارند و سپس می توانند لوازم ایمنی را در بیاورند و کمی خنک تر بشوند. 

8- سعی کنید در تابستان از کلاس های اسکیتی استفاده کنید که در سالن های سرپوشیده تشکیل می شود. مخصوصا دختر خانم ها چون در پیست های باز باید با حجاب اسکیت کنند.

منبع : آتي اسپرت

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 5

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 2 میانگین امتیاز : 1

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top