مزایای ورزش در پارک محله تان

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1394/03/30
person.webp 3387
heart.webp 0

اگر تا به خال با بی تفاوتی از کنار پارک نزدیک محل سکونتتان رد میشدید بهتر است از این به بعد سری به آنجا بزنید چون مکان خوبی برای انجام ورزشهای روزانه است در واقع ورزش به تنهایی یک فایده بسیار بزرگ نهفته در پارک است. حال اگر بتوانیم یک یا دو دوست رو هم با خودمون همراه کنیم و گروه ورزشی تشکیل بدهیم، این فایده بیشتر هم می شود. می توانید از ورزش های تفریحی مثل وسطی یا پرتاب دیسک شروع کنید و به مرور بر شدت و جدیت ورزشی که انجام می دهید، بیافزایید. مهم نیست که چقدر مهارت ورزشی و آمادگی جسمانی دارید. مهم این است که از جایی شروع کنید.

گاهی حتی لازم نیست که شما دست به کار شده و تیم تشکیل بدهید چون اگر دقت کنید، متوجه می شوید که تیم های ورزشی در پارک حضور دارند و خیلی از اونها خوشحال می شوند که عضو جدید داشته باشند.

بعضی از پارک های بزرگتر مجهز به زمین فوتبال، زمین بسکتبال یا زمین تنیس و بدمینتون هستند. در بعضی از پارک ها، مسیرهای ویژه پیاده روی در نظر  گرفته شده است. تقریباً در تمام پارک ها، وسایل ورزشی رنگارنگی تعبیه شده اند که حتماً شما هم اونها رو دیده اید. در استفاده از وسایل و امکانات ورزشی، خجالت نکشید. اونها به همین منظور در پارک قرار داده شده اند و جنبه صرفاً تزیینی ندارند.


 

علاوه بر همه اینها، ورزش در پارک یک مزیت بسیار بزرگ دیگر هم دارد و اون خلوت کردن با خودتون و اختصاص وقت برای شخص اول زندگی شما یعنی خودتون هست. بسیاری از مشکلات فکری ما با پیاده روی در پارک سبک تر می شوند. اگر تا به حال این مورد رو امتحان نکرده اید، حتماً این کار رو انجام بدهید. مطمئن باشید که نه ضرر می کنید و نه دست خالی بر می گردید.

دوچرخه سواری در پارک و در محیطی که با درختان و گلهای رنگارنگ تزئین شده و هوای تازه رو می پراکند، انقدر لذتبخش است که برای کسانی که چنین تجربه ای رو دارند، به یک برنامه همیشگی و غیرقابل اجتناب تبدیل شده است. کافیست که یک بار امتحان کنید تا دیگر نتوانید از اون دل بکنید. فرصت های ورزشی که پارک در اختیار شما قرار می دهد، بیشمارند. حتی می توانید گاهی فراتر از پارک محله خودتون رفته و سری به پارک های دیگر بزنید تا با برنامه های ورزشی متنوع و جدیدتری که در سایر پارک ها اجرا می شوند، آشنا شوید.

به امید اینکه از همین هفته، ورزش کردن در هوای آزاد پارک رو شروع کنید و این گنج نهفته در محله خودتون رو کشف کنید. فراموش نکنید که مهم نیست در چه سطح ورزشی هستید و چقدر آمادگی دارید. از فعالیت های سبک و تفریحی شروع کنید و آهسته آهسته و به مرور بر فعالیت خودتون افزوده و به ورزش های جدی تر روی بیاورید.

 

منبع : مجله اینترنتی یکا

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
torob

به جمع ۲۵۰ هزار نفری ما بپیوندید.

در اینستاگرام هر روز تخفیف ویژه داریم!

atisportgroup@
upfooter

برخی از مشتریان ما:

فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
atisport-moshtari3.webp
Top