فواید استفاده از کیسه آب گرم

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تاریخ ویرایش: 1400/06/07
ورود مقاله: 1394/02/02
person.webp 19478
heart.webp 6

کیسه آب گرم یکی از وسایلی می باشد که در هر خانه ای برای التیام انواع درد قابل استفاده می باشد. از مزایای این کیسه میشه به موارد زیر اشاره کرد :

3 عملکرد کیسه آب گرم :

– ايجاد حس آسايش و راحتي
– ايجاد گرمايي ملايم و مطبوع به صورت موضعي
– التيام درد

 

 

فراهم كردن گرما:
با توجه به اين نكته كه هزينه ي انرژي روز به روز در سراسر دنيا و همچنين ايران در حال بالا رفتن است افراد به دنبال راه حلي براي گرم نگاه داشتن خود در طول زمستان با صرف كمترين ميزان انرژي و هزينه هستند. استفاده از اين كيسه هاي آب گرم در روز و بخصوص در طول شب به دليل سرماي بيشتر براي هر يك از افراد خانواده هم منجر به كاهش مصرف انرژي برق و يا گاز در منزل شده و هم گرماي مطبوعي را براي افراد فراهم مي كند.

كيسه هاي آب گرم معمولا مجهز به كاور هاي خزدار و يا پوشش هايي هستند كه گرماي آب جوش را ملايم تر كرده و سطح تماسي نرم تر و دلپذير تر براي كاربر فراهم مي كند. اين محصول براي شرايطي كه همه افراد ساكن در منزل احساس گرما كرده و فقط يك نفر احساس سرما مي كند نيز گزينه ي بسيار مناسبي مي باشد از طرفي در پيك نيك ها و گردش هاي خارج از منزل استفاده از اين كيسه ها براي گرم نگاه داشتن بدن در هواي سرد ايده آل مي باشد.

كاهش درد:
كمردرد معمولا مشكل شايعي است كه در بين طيف وسيعي از مردم رواج دارد. اكثر افراد معمولا كمر درد را حتي براي يكبار در زندگي خود تجربه كرده آيند. براي تسكين اين گونه دردهاي موضعي معمولا گرما و حرارت پيشنهاد مي شود چراكه گرما التيام بخش دردهاي موضعي ماهيچه اي و عضلاني مي باشد. بنابراين استفاده از كيسه هاي آب گرم با توجه به قابليت انعطاف و خم پذير بودنشان  بر روي موضع درد كه مي تواند كمر و يا شكم باشد موثر مي باشد.

همچنين فرد مي تواند كيسه ي آبگرم را روي تخت گذاشته و روي آن دراز كشد تا گرما  و حرارت مطلوب به بافت مورد نظر برسد. با توجه به ساختار داخلي اين كيسه هاي مي توان به عنوان كمپرس آب سرد هم از آن ها استفاده نمود به اين صورت كه مخلوط آب سرد و يخ در داخل كيسه ريخته  و از آن استفاده نمود. كمپرس آب سرد معمولا براي التيام ضربه هاي ناگهاني و حاد بكار مي رود و سريع محل ضربه ديده را آرام مي سازد.

منبع : آتي اسپرت

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 6

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 7 میانگین امتیاز : 3/3

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top