ماساژ سنگ داغ چیست ؟

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1394/01/31
person.webp 5377
heart.webp 0

در بدن همه انسان‌ها چاكرا‌ه‌هايي وجود دارد كه امواج مثبت و منفي از اين چاكراه‌ها به بدن انسان وارد و خارج مي‌شود اما يكي از روش‌هاي كنترل ورود و خروج انرژي‌هاي مثبت و منفي ماساژ با استفاده از سنگ‌هاي آذرين با خاصيت‌هاي بي‌اندازه و انرژي مثبت آن است. ماساژ سنگ داغ ماساژي بسيار لذت‌بخش است كه با ويژگي درماني و آرامبخش سنگ‌هاي آتش‌فشاني كه دارد به رفع گرفتگي عضلات وگردش خون كمك ويژه‌اي مي‌كند.

 

در اين نوع ماساژ، چند نوع از سنگ‌هاي آتش‌فشاني، سنگ مرمر و نمک در آب گرم حرارت  داده شده در روغن‌هاي معطر غلتانده می‌شوند و مورد استفاده قرار مي‌گيرند. يعني ماساژ‌دهنده سنگ‌هاي حرارت ديده در اندازه‌هاي مختلف را روي نقاط كليدي بدن قرار مي‌دهد تا وزن و گرماي سنگ‌ها معجزه نرم شدن بافت‌هاي قسمت‌هاي مختلف بدن را به شما منتقل كند و در نتيجه امواج منفي را از بدن خارج كند. تا جايي كه حرارت سنگ‌هاي آتش‌فشاني به عمق ماهيچه‌هاي خسته و ستون مهرها نفوذ مي‌كند.

همچنين چيدن اين سنگ‌ها در پايان ماساژ پشت گردن تا كمر موجب تسكين سيستم اعصاب مركزي بدن ماساژ‌گيرنده مي‌شود. اين ماساژ كه تلفيقي از ماساژ سنتي و مدرن است باعث تسكين درد و توازن انرژي بدن و در نهايت آرامش مي‌شود به ويژه اينكه اين ماساژ در فصول سرد سال از پرطرفدارترين و دلچسب‌ترين ماساژ‌هاست. ماساژ سنگ داغ به كساني توصيه مي‌شود که به گرفتگي‌هاي عضلاني عميقي در طول روز دچار مي‌شوند و نیز براي افرادي كه تمايل زيادي به دفع سموم بدن، تقويت سيستم عصبي و افزايش تمركز دارند .

 اما اين ماساژ را به افراد مبتلا به ديابت، افراد مبتلا به فشار خون بالا و نارسايي‌هاي قلبي، افرادي كه به علت مصرف دارو يا ابتلا به بيماري خاص غلظت خون‌شان كاهش يافته است، پيشنهاد نمي‌كنيم.

منبع : مجله سیب سبز

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top