بالش های طبی برای افراد و شرایط خاص

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1394/01/31
person.webp 6815
heart.webp 0

انواع مختلف بالش ها وجود دارد که برای افراد خاص با شرایط خاص طراحی شدند. مانند بالش های ضدآلرژی که از مواد ترکیبی درست شده که برای افرادی است که به پر حساسیت دارند. پژوهش های متعدد نشان داده است که بالش های ضدآلرژی، بهترین محافظ در برابر گردوغبارهای بسیار ریز و ذراتی که در پر وجود دارند، هستند.

از بالشی استفاده کنید که باعث گرم کردن سرتان و تعریق نشود. این نوع بالش ها، بالش های خنکی هستند که از دانه های ریزی پُر شده اند که گرما را جذب می کنند و طوری از سطح آن خارج می کنند که صورت را خنک نگه می دارند. با این بالش ها شما مجبور نیستید برای خنک شدن، مرتب بالش خود را برگردانید.


بالش هایی وجود دارد که مخصوص کسانی است که از گردن درد رنج می برند. این بالش ها که در طرح ها و اندازه های گوناگون در دسترس هستند، برای محافظت بیشتر از گردن طراحی شده اند. با اینکه مطالعات زیادی مبنی بر کارآمد بودن این بالش ها صورت نگرفته است، اما پس از مدتی استفاده از آن، متوجه کارآیی خوب آن خواهید شد.

بالش های شیبدار مثلثی شکلی هم موجود است که برای افرادی که دچار سوزش معده (ترش کردن غذا) هستند، بسیار مناسب است. موقع طاقباز خوابیدن روی این بالش ها، مری از شکم بالاتر قرار می گیرد تا مانع از برگشت اسید معده که سبب به وجود آمدن سوزش معده می شود، گردد. با این حال برخی از این افراد به دلیل اینکه روی این بالش ها سر می خورند، نمی توانند از این نوع استفاده کنند.

وقتی خانم های باردار به سه ماهه دوم بارداری خود می رسند، برای راحت خوابیدن دچار مشکل می شوند که برای حل آن بالش هایی مخصوص مادران باردار طراحی شده است. این نوع بالش ها چند نوع طرح مختلف دارند که از منحنی کوچک به شکل U تشکیل شده که برای تکیه دادن شکم و بدن به آن طراحی شده است و هنگام خوابیدن به پهلو از سر، ران ها، کمر و پاها محافظت می کند.

نوع دیگری از بالش ها بسیار جالب هستند. آنها بالش های صوتی هستند که برای افرادی تهیه شده که هنگام خواب دوست دارند به موسیقی های آرامبخش گوش دهند. این بالش با یک گوشی استاندارد به یک منبع صوتی وصل می شود و دارای لایه ای است که رویه اسپیکرها را از آن درست می کنند تا موسیقی را با صدایی آرام پخش کند که فقط کسی که روی آن خوابیده بتواند صدا را بشنود. برخی از این بالش های صوتی مانند یک ساعت زنگدار عمل می کنند.

منبع : روزنامه شرق

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top