5 ویژگی دستگاه تصفیه هوا

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1394/01/23
person.webp 4033
heart.webp 0

1 تصفیه هوا باعث جلوگیری از بسیاری بیماری های مرتبط با آلودگی هوا خواهد نمود که از آن جمله می توان به : آسم ، آمفیزم ، آلرژی ها ، بیماری های قلبی و عروقی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

2 – بدون شک پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. این امر خصوصا برای کودکان بسیار ضروری است. کودکان خردسال و به ویژه نوزادان ، بسیار مستعد ابتلا به بیماری های ریوی و همچنین اختلال در رشد جسمی هستند. بسیاری از این اختلالات در اثر آلودگی هوا به وجود می آیند و یا تشدید می شوند. تصفیه هوا باعث جلوگیری و یا دست کم کاهش احتمال ابتلا به این عوارض شده و در نتیجه منجر به ارتقای سطح سلامتی خانواده و از طرفی کاهش هزینه های سنگین پزشکی خواهد شد.


3 – تنفس در هوای پاک باعث می شود که اندام های داخلی شما و خصوصا ریه ها ، بهتر کارکنند و در نتیجه اکسیژن بیشتری به مغز شما خواهد رسید. این موضوع کمک می کند که سرحال تر باشید و فعالیت های ذهنی شما نیز با نشاط و انرژی بیشتری انجام شوند. در نتیجه افزایش قابل توجه در میزان مسئولیت پذیری و خلاقیت شما به وجود خواهد آمد و در نهایت بازدهی و پیشرفت بیشتری را برای شما و خانواده تان به ارمغان خواهد آورد.

4 – هوای پاک و با کیفیت باعث خواهد شد که در فعالیت های روزمره خود ،  انرژی بیشتری داشته باشید. هوای آلوده باعث می شود که ریه ها برای بدست آوردن اکسیژن فشار بیشتری را تحمل کنند و در نتیجه سایر اندام های بدن نیز با کاهش سطح انرژی مواجه شوند. این می تواند باعث کسل شدن، خستگی مفرط و کاهش لذت شما از کار و سرگرمی هایتان شود.

5 – مطالعات نشان می دهد که حیوانات خانگی (گربه ، سگ ، پرندگان و ...) می توانند عامل اصلی آلودگی هوای خانه باشند. برخی از افراد ممکن است به بزاق ، مدفوع ، ادرار و عرق حیوانات خانگی حساسیت داشته باشند ، علاوه بر این شوره حیوانات خانگی (سلولهای ریز که از پوست حیوانات خانگی به طور مداوم جدا شده و در هوا منتشر می شود) نیز یکی دیگر از عوامل آلودگی و حساسیت است. اگر چه بهترین راه این است که حیوانات خانگی را از خانه و حداقل از اتاق خواب خود دور نگه دارید و یا دست کم به طور مرتب فرش ، مبلمان و محیط خانه خود را تمیز کنید اما ممکن است انجام همه اینها برای شما مقدور نباشد. لذا استفاده از تصفیه کننده های هوا ، راه کار مناسب تری به نظر می رسد.

منبع : آتي اسپرت

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
torob

به جمع ۲۵۰ هزار نفری ما بپیوندید.

در اینستاگرام هر روز تخفیف ویژه داریم!

atisportgroup@
upfooter

برخی از مشتریان ما:

فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
atisport-moshtari3.webp
Top