انجام مانیکور ناخن در خانه

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1394/01/23
person.webp 4759
heart.webp 0


فضای مناسب
اگر قصد دارید مانیکور ناخن هایتان را در خانه انجام دهید، باید واقعاً شرایط روحی خوبی داشته باشید. در اتاق خودتان این کار را انجام دهید، با نوایی از موسیقی آرام و روشنایی شمعی در گوشه اتاق فضای مناسب و آرام بخشی را برای انجام کار بوجود آورید. مانیکور را با تمیز کردن ناخن ها و براق کردنشان آغاز می کنیم. سپس ناخن هایتان را با سوهان شکل دهید به طوری که در یک جهت باشند.


 

خیس خوردن
ناخن هایتان را در برخی از لوسیون های مخصوص دست بگذارید. به این صورت که در یک کاسه پر از آب گرم و لوسیون دست بریزید و انگشتان دستتان را برای چند دقیقه در محلول قرار دهید. سپس انگشتانتان را در یک پارچه نرم بگذارید و خشک کنید . حال با چند قطره روغن مانند روغن زیتون، ناخن ها را به آرامی ماساژ دهید. سپس دستانتان را با آب بشویید البته بدون استفاده از صابون.

حال با ابزار چوب مانیکور پوست اضافی ناخن ها را به عقب برانید، البته مواظب باشید به گوشت خود آسیب نزنید. و با قیچی مخصوص این پوست های اضافی را جدا کنید. اگر ناخن های شما محکم و قوی هستند استفاده از  نرم کننده مانند مرطوب کننده ها لازم است و برای ناخن های ضعیف شما نیاز دارید که ناخن ها را با برخی پروتئین ها تقویت کنید. برای استفاده از براق کننده ها و لاک های ناخن برس را از وسط ناخن به سمت لبه های بیرونی بکشید، پس از دو دقیقه، دوباره همین کار را انجام دهید .

لاک مورد علاقه

پس از دو دقیقه که رنگ مورد علاقه تان را روی ناخن ها کشیدید با استفاده از یک خلال پاک کن اضافه های لاک که از ناخن بیرون زده را پاک کنید . کار با برس پهن راحت تر است، زیرا کل ناخن را پوشش می دهد، پس از پوشش دوم حدود هفت دقیقه صبر کنید تا لاک کاملاً خشک شود.

عیب یابی
نگران نباشید لاک های اطراف ناخن که روی پوست ریخته است نباشید زیرا به محض حمام رفتن و شستشو پاک می شوند.  شما باید ناخن های خود را مانند جواهر بدانید و از آنها برای باز کردن قوطی نوشیدنی مانند قاشق یا چاقو استفاده نکنید.

منبع : آتي اسپرت

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top