عینک شنا و ضرورت استفاده از آن

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1394/01/15
person.webp 6373
heart.webp 5

 

عینک شنا و ضرورت استفاده از آن

 

دکتر فواد حقی متخصص چشم گفت: کلر موجود در آب استخرها موجب تحریک و قرمزی چشم می‌شود و استفاده از عینک شنا برای پیشگیری از آسیب به چشم ضروری است. این متخصص چشم اظهار کرد: قرمزی و التهاب چشم پس از خروج از استخر نشانه آسیب به چشم است و در استخر باید حتما از عینک شنا استفاده شود.

وی افزود: کلر موجود در آب استخرها موجب تحریک چشم می‌شود و در دراز مدت برای سلامت چشم مشکل‌ ساز خواهد شد. دکتر حقی درباره استفاده از قطره‌های استریل چشمی پس از خروج از آب استخر،تصریح کرد: اصولا نیازی به ضدعفونی چشم نیست زیرا اشک موجود در درون چشم این کار را بخوبی انجام می‌دهد.

این متخصص چشم خاطر نشان کرد:در صورتی که چشم فردی خشک است و اشک زیادی تولید نمی‌کند،می‌تواند به صورت کوتاه ‌مدت از قطره‌های چشمی استفاده کند،ولی استفاده طولانی‌مدت به چشم آسیب می‌رساند. وی اضافه کرد:قطره‌های استریل چشمی با تنگ کردن عروق چشم مانع از قرمزی چشم می‌شوند و نقشی در ضدعفونی چشم ندارند.بهترین روش برای حفظ بهداشت چشم پس از خروج از آب استخر، حمام کردن و شستشوی صورت و اطراف چشم است.

 

منبع : سیمرغ

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 5

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top