چگونه چربی‌های صورت را آب كنیم ؟

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تاریخ ویرایش: 1400/04/28
ورود مقاله: 1390/11/16
person.webp 9878
heart.webp 0

 

چگونه چربی‌های صورت را آب كنیم ؟
همه می‌دانند که برای خلاصی از چربی اضافه ـ در هر ناحیه از بدن که باشد ـ باید فعالیت چربی‌سوز بیشتری را انجام دهیم.

چربی‌های صورت
آب کردن چربی اضافی زیر چانه یا همان غبغب خودمان هم در این مورد استثنا نیست. البته داشتن غبغب برای افرادی که چاقند یا اضافه وزن دارند، امری طبیعی است اما گاهی این اتفاق می‌افتد که فرد با وجود طبیعی بودن وزن بدنش، با معضل غبغب دست به گریبان می‌شود و البته نباید فراموش کنید که وجود غبغب، تاثیر زیادی بر چهره فرد دارد و اصولا باعث می‌شود سن افراد، بیشتر به نظر برسد.
جراحی پلاستیک یکی از راه‌های از بین بردن سریع غبغب است اما یک‌راه درمانی مفید بدون درد و خونریزی نیز برای از بین بردن این مشکل زیر‌چانه‌ای وجود دارد؛ ورزش دادن عضله این ناحیه که صد البته بهتر از عمل جراحی است!


برای کشیدن عضله این ناحیه، چندین ورزش راحت وجود دارد که به تعدادی از آنها در این قسمت می‌پردازیم:
۱) کف دست‌ها را برای ۱۰ ثانیه به پیشانی‌تان فشار دهید. این فشار را در جهت عکس گردن و سر وارد کنید. باید حس کنید که گردن و چانه‌تان سفت شده‌اند. این حرکت را، البته این بار با قرار دادن دست در پشت سر، تکرار کنید. همین حرکت را در دو طرف سر نیز تکرار کنید و در این حالت، دست خود را به شکل پیاله کرده و آن را روی گوش خود قرار دهید و ورزش مذکور را انجام بدهید.
۲ ) در ورزش دیگری که برای رفع این مشکل پیشنهاد می‌کنیم، باید به این ترتیب عمل کنید؛ چانه‌تان را بالا بگیرید و دهان خود را باز و بسته کنید؛ انگار که آدامس می‌جوید. در این ورزش، باید حس کنید که عضلات آرواره تا گردن شما سخت شده‌اند.
۳) دهان خود را باز کنید، خیلی آهسته سر خود را به عقب خم کنید و در همین حال بمانید. حالا لب پایین را تا روی لب بالای خود حرکت دهید و این حرکت را چندبار انجام دهید.
۴) همان‌طور که سرتان در حالت طبیعی قرار دارد (بدون خم کردن آن به هر جهتی)، سعی کنید لب پایین خود را به بینی‌تان بزنید! البته این اتفاق تقریبا غیرممکن است اما تلاش برای انجام چنین کاری، برای هدف شما مفید خواهد بود.
۵) بیرون آوردن زبان از دهان، آن هم به طور مداوم و پشت سر هم، عضلات دهان و صورت را تقویت می‌کند و در از بین بردن غبغب نیز مؤثر خواهد بود.


توصیه می‌کنیم این ورزش‌ها را روزی ۲ بار انجام دهید.

 

منبع:ویستا 

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

مروارید

0
0
1391/10/29

بدنبودولی کاش روش راحت تری بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

razeghy

0
0
1391/08/10

سلام عزیزانم مادری دارم 70 سالش میباشد از بچگی همیشه میدیدم با صورت وگردنش حرکاتی را انجام میدهد وتا الان هم همان کارها را میکند همیشه من و خواهرم خنده مان می گرفت با خواندن مطالب بالا متوجه شدم سالهای سال ست ک کار های بالا را انجام میدهد آشنایان همگی مشغول بوتاکس, جراحی صورت و........ هستند در حالی ب مادرم میگویند صورتت چقدر خوب مانده و چ پوستی داری .منظورم از گفتن این حرفها این ست از همین حالا صورتتان را کمی چرب کنید و حرکات بالا را انجام دهید . ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه ست.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
close.webp banner-diet.gif
torob

به جمع ۲۵۰ هزار نفری ما بپیوندید.

در اینستاگرام هر روز تخفیف ویژه داریم!

atisportgroup@
upfooter

برخی از مشتریان ما:

فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
atisport-moshtari3.webp
Top