مصرف انار ابتلا به بیماری­‌های قلبی عروقی را کاهش می­‌دهد

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1392/07/04
person.webp 4345
heart.webp 0

مصرف انار ابتلا به بیماری­‌های قلبی عروقی را کاهش می­‌دهد

 

مصرف انار ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و سرطان را کاهش می­‌دهد. دکتر محمد جعفرنژاد در گفت وگو با (ایسنا) ، گفت: انار حاوی کربوهیدرات - آنتی‌اکسیدان و ویتامین C است که  میتواند در کاهش ریسک بیماری‌های قلبی عروقی و سرطان پروستات، سرطان سینه و سرطان‌های دیگر بسیار­ موثر باشد.

وی ادامه داد: مصرف آب انار سبب کاهش خطرات قلبی عروقی در بیماران مبتلا به همودیالیز شود و مصرف آن برای کاهش خطرات کاردیومتابولیک، توصیه می­‌شود. این متخصص قلب تصریح کرد: به علت وجود مقادیر بالایی از پتاسیم در آب انار و افزایش خطر پتاسیم، بیماران قلبی باید مصرف مواد غذایی دارای پتاسیم مانند موز و آجیل را کم کنند. وی با اشاره به اینکه انار بدن انسان را در برابر بیماری‌های قلبی­، آلزایمر و­سرطان پروستات بیمه می­‌کند، گفت: انار برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیف، مشکل گردش خون، دریافت پایین غذایی و چربی خون بالا دارند، ‌مفید است.

جعفرنژاد با بیان اینکه ­میزان تشکیل سلول­های چربی در­ اطراف شکم در افرادی که آب انار مصرف می­‌کنند کاهش می­‌یابد، گفت: مصرف آب انار فشار خون را پایین آورده و خطر بروز حملات قلبی، سکته مغزی و بیماری کلیوی را به میزان قابل توجهی کاهش می­‌دهد.

 

منبع : سلامت نیوز
 

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

فرخي

0
0
1392/07/08

بازهم تشكربيكران ازاينهمه محبت وراهنمايي هاي علمي وورزشي كه دراختيارماقرارميدهيد.بسيارخوب ومفيدوارزشمند.واقعا اناراينهمه خواص داشته كه مانمي دانستيم انشااله ارزان بشود.كه همه بتوانندبخرندواستفاده ببرندبخصوص انارساوه را كه بسيارخواص داروي دارد.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
close.webp banner-diet.gif
torob

به جمع ۲۵۰ هزار نفری ما بپیوندید.

در اینستاگرام هر روز تخفیف ویژه داریم!

atisportgroup@
upfooter

برخی از مشتریان ما:

فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
atisport-moshtari3.webp
Top