ترشیجات برای چه کسانی ممنوع است ؟

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1392/06/28
person.webp 5400
heart.webp 0

ترشیجات برای چه کسانی ممنوع است ؟

 

احمد ساعدی متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: انواع و اقسام ترشی جات با تركیب مواد مختلف ساخته می‌شوند كه همگی غذا خوردن را دلپذیرتر از آن چه كه هست می كند .  در ترشی، طعم‌های مختلفی همچون: كلم، هویج، شلغم، فلفل، سیر، سیب‌زمینی و بسیاری از سبزی‌های دیگر وجود دارد. وی افزود: مصرف ترشی باعث افزایش اشتها می‌شود كه در نهایت چاقی را به دنبال دارد. وی در ادامه گفت: زمانی كه حجم زیادی از غذا كه حاوی نشاسته، قند و چربی است  وارد بدن می‌شود و بدن  را به مرور زمان چاق می‌كند كه چاقی راه را برای ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی هموار می‌سازد.

وی اذعان داشت: سنگینی بعد از پرخوری و ناراحتی‌های معده كه ایجاد می‌شود اگر ادامه‌دار شود در طولانی‌مدت به بیماری مزمن نیز تبدیل می‌گردد. وی گفت: ترشیجات به طول كل مضر نیست چرا كه از انواع میوه‌ها و سبزیجات تشكیل شده است كه علاوه بر خواص فوق‌العاده میوه و سبزی حاوی فیبر نیز هستند. وی خاطر نشان كرد: فیبرها از منابع غذایی بسیار مفید هستند كه عمل سوخت و ساز بدن را بهتر كرده و منافع زیادی متوجه سلامتی فرد است. وی به افراد توصیه كرد: ترشی را در ظروف پلاستیكی نگه ندارد و در شیشه‌های شفاف قرار دهند چرا كه ظروف پلاستیكی از موادی تشكیل شده است كه زمانیكه در معرض حرارت قرار می‌گیرد تجزیه می‌شود كه بسیار سرطان‌زا هستند.

 

منبع : سلامت سیمرغ

 

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

کاربر

0
0
1392/07/15

از مطلب مفیدتون ممنون من ترشی خیلی دوست دارم ونمیتونم از خوردنش دست بردارم خوشحال شدم که بازم می تونم ترشی بخورم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
close.webp banner-diet.gif
torob

به جمع ۲۵۰ هزار نفری ما بپیوندید.

در اینستاگرام هر روز تخفیف ویژه داریم!

atisportgroup@
upfooter

برخی از مشتریان ما:

فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
atisport-moshtari3.webp
Top