ورزش و پیشگیری از سرطان

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1392/06/07
person.webp 5043
heart.webp 0

ورزش و پیشگیری از سرطان

 

فرشته صداقت با اشاره به نقش ورزش در پیشگیری از سرطان گفت: تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که بیشتر ورزش می‌کنند کمتر در معرض خطر ابتلا به سرطان کولورکتال و ریه هستند. وی در ادامه افزود: مردانی که به طور منظم و روزانه ورزش می‌کنند کمتر از سرطان پروستات می میرند. این فیزیوتراپیست با بیان اینکه هدف از انجام نرمش رسیدن به حد مطلوب تناسب جسمی است، گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده، تناسب اندام موجب کاهش 14 درصدی خطر ابتلا به سرطان و کاهش 23 درصدی مرگ و میر در اثر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی می‌شود.

صداقت خاطرنشان کرد: نتایج پژوهش‌های جدید نمایانگر این است که بیمارانی که چاق نیستند ولی تناسب اندام هم ندارند، بیشتر در معرض افزایش خطر بیماری قلب و عروق و سرطان قرار دارند. وی همچنین افزود: نرمش نه تنها دارای اثرات سودمند بر مبتلایان به سرطان است، بلکه احتمال رجعت سرطان یا ابتلا به سرطان دیگر را کاهش می دهد. صداقت تصریح کرد: نتایج مطالعات حاکی از آن است که انسان می تواند با استفاده از تغییرات نسبتا اندک در شیوه زندگی، از احتمال بروز سرطان بکاهد.

 

منبع : سلامت سیمرغ

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
torob

به جمع ۲۵۰ هزار نفری ما بپیوندید.

در اینستاگرام هر روز تخفیف ویژه داریم!

atisportgroup@
upfooter

برخی از مشتریان ما:

فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
atisport-moshtari3.webp
Top