این ماده غذایی را هر روز مصرف کنید

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1392/05/21
person.webp 4927
heart.webp 0

این ماده غذایی را هر روز مصرف کنید

 

بر اساس مطالعات، گردو از بیماری های قلبی عروقی و همچنین تکثیر تومورهای سرطانی در بدن پیشگیری می کند. انجمن تغذیه آمریکا توصیه می کند همه افراد روزانه 50 گرم گردو بخورند. گردو حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و پلی فنل های مفید بسیاری است. اما اغلب اثرات معجزه آسای  گردو  بر روی سلامتی انسان به دلیل وجود مقادیر زیاد اسیدهای چرب اشباع نشده و امگا 3 است.

اسیدهای چرب امگا 3 علاوه بر محافظت از سیستم قلبی عروقی، از تكثیر سلول های سرطانی نیز جلوگیری می نمایند و همچنین در سلامت سیستم عصبی و پیشگیری و کنترل بیماری هایی همچون افسردگی نقش مهمی ایفا می کنند. چربی‌های  مفید موجود در گردو، کلسترول بد خون را کاهش داده و از تصلب شرایین پیشگیری می کنند. مطالعات انجام شده در دانشگاه ‌هاروارد بیانگر این مطلب است كه مصرف گردو خطر مرگ ناگهانی ناشی از اختلالات قلبی و گرفتگی عروق را كاهش می‌دهد.

 

منبع : سلامت سیمرغ

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

مهشید

0
0
1392/05/21

بسیار عالی و مفید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
close.webp banner-diet.gif
torob

به جمع ۲۵۰ هزار نفری ما بپیوندید.

در اینستاگرام هر روز تخفیف ویژه داریم!

atisportgroup@
upfooter

برخی از مشتریان ما:

فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
atisport-moshtari3.webp
Top