سالم‌ترين افطاری را با تخم‌مرغ آب‌پز آغاز کنيد

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1392/04/24
person.webp 4545
heart.webp 0

سالم‌ترين افطاری را با تخم‌مرغ آب‌پز آغاز کنيد

 

 خديجه رحماني متخصص تغذيه گفت: در هر کدام از وعده‌هاي افطاري وجود غذاي پروتئين دار، غذاهاي زود هضم و مايعات ضروري است. وي عنوان کرد: بعد از ساعت ها گرسنگي و تشنگي معده نياز به غذايي دارد که بتواند به آرامي کار خورا شروع کند و اين غذاها نبايد سنگين و پر حبوبات مانند آش و سوپ‌ها باشد.

وي خاطر نشان کرد: براي شروع ابتدا يک ليوان چاي کم رنگ ولرم و يک عدد خرما ضروري است. رحماني افزود: تخم مرغ آب‌پز منبع غني از پروتيئن با نان سبوس دار و سبزيجات تازه، که يک وعده کامل افطاري به شمار مي‌آِيد و مي‌توان با پنير کم نمک و کم چرب استفاده کرد. وي در خصوص افطاري‌هاي مناسب گفت: براي نوجوانان و روزه اولي‌ها توصيه مي‌شود تخم مرغ آب‌پز را با کمي کره مصرف کنند. وي خاطر نشان کرد: يکي از افطاري‌هاي سالم همينگونه است اما به شرطي که وعده شام را در اين ماه مبارک حذف کنيم همچنين از زولبيا باميه استفاده نکنيم. وي در پايان گفت: فاصله زماني افطار تا خوابيدن، ميوه‌جات آب دار و يک ليوان شير به عنوان تامين کننده آب و ويتامين‌هاي بدن هستند.

 

منبع : افکار نیوز

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
torob

به جمع ۲۵۰ هزار نفری ما بپیوندید.

در اینستاگرام هر روز تخفیف ویژه داریم!

atisportgroup@
upfooter

برخی از مشتریان ما:

فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
atisport-moshtari3.webp
Top