12 نكته قبل از خريد تردميل که فروشندگان نمی گویند

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تاریخ ویرایش: 1400/02/15
ورود مقاله: 1396/01/01
person.webp 384026
heart.webp 131

در اين مقاله به سوالات زير پاسخ داده می شود :

* چطور یك تردمیل خوب بخریم؟
* آيا هر چه تردميل گران تر باشد، بهتر است ؟
* آيا وزن تاثيري در انتخاب تردميل دارد ؟
* دليل تفاوت قيمت در تردميل ها چيست ؟
* تردميل ها ساخت كدام كشورند ؟
* من زانو درد دارم بهتر است از چه تردميلي استفاده كنم ؟

پارامترهایی که در هنگام خرید تردمیل باید به آن ها توجه داشت:

1) بدنه: بدنه اکثر تردمیلهای موجود در بازار از فولاد مخصوص ساخته شده و در بعضی از تردمیل ها از آلومینیوم مقاوم هم استفاده شده است که میزان استحکام بدنه تردمیل ارتباط مستقیمی با تحمل وزن در این دستگاه دارد . به عنوان مثال بدنه ی تردمیلی که دارای قدرت موتور بالا و
 تحمل وزن 150 کیلوگرم می باشد در مقایسه با بدنه تردمیلی که تحمل وزن آن تا 90 کیلوگرم است بزرگتر و محکم تر است . در باشگاه ها به دلیل نامعلوم بودم وزن کاربر، منطقی است که از تردمیل هایی دارای بدنه قوی و محکم با قدرت موتور بالاتر خریداری شود .برای مصارف خانگی به صرفه است که از تردمیل هایی متناسب با وزن کاربر و ابعاد مکانی مورد نظر استفاده شود.

2) موتور تردميل: موتور تردميل يكي از نكاتي است كه باعث تفاوت قيمت در تردميل هاي مختلف مي شود. تردميل ها با قدرت موتور سنجيده مي شوند، كه مقدار آن از 1 اسب بخار تا  7 اسب بخار متغير است. موتور تردميل نيروي لازم را به تردميل انتقال مي دهد تا تسمه به حركت درآيد. معمولا هر چه قدرت موتور بيشتر باشد قيمت تردميل گران تر مي شود.محاسبه واحد اسب بخار که با علامت اختصاری ( HP ) نشان داده می شود به دو روش میان گر و پیک انجام می پذیرد و به این معناست که در روش میانگین محاسبه قدرت موتور در حالت میان بار می باشد و قدرت خروجی محاسبه می شود ولی در حالت پیک ، بالاترین قدرت خروجی موتور مورد محاسبه قرار می گیرد. در تردمیل های خانگی اکثرا از موتور های (DC ) استفاده می شود که این موتور ها از جریان مستقیم برق استفاده می کنند و جریان مستقیم همان مثبت و منفی است ، مثل برق و باطری.  نوع دیگر از موتور که بیشتر تردمیل های باشگاهی استفاده می شود ( AC )است که از جریان متناوب برق استفاده می کند . مثل برق شهری یا همان فاز و نول . البته این موتورها نوع بهتری هم دارد که به صورت 3 فاز است .

ویژگی های موتور های (DC ) :
مزایا :- قیمت مناسب تر نسبت به ( AC ) - سیستم کنترل الکترونیکی ارزان تر و ساده تر نسبت به ( AC ) - کم صدا بودن
معایب : - بازدهی کم نسبت به جریان ورودی - گرم شدن موتور برای طول عمر بهتر باید بعد از یک ساعت استفاده نیم ساعت حداقل خاموش باشد.

 ویژگی های موتور (AC ) :
مزایا : - بازدهی بالا نسبت به جریان ورودی - امکان استفاده مداوم و بدون توقف (مناسب برای باشگاه )
معایب: - قیمت گران - سیستم کنترل پیچیده و گران تر نسبت به موتور های (DC) - پر سر و صدا بود


3)سرعت تردميل: حداكثر سرعتي كه از تردميل استفاده مي كنيد چقدر است ؟ مي خواهيد بر روي تردميل راه برويد يا بدويد ؟ يا هر دو ؟ اين ها پارامتر هایی هستند که بايد قبل از خريدن تردميل از خود بپرسيد. سرعت تردميل هاي مختلف آتي اسپرت را مي توانيد با كليك بر روي ادامه ی توضیحات هر كالا مشاهده نماييد.  در اغلب موارد سرعت مورد استفاده بین 3 تا 7 کیلومتر در ساعت است و برای دویدن بین 6 تا 10 کیلومتر بر ساعت می باشد و بیشتر از این سرعت  برای دونده های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد . بنابراین اکثر تردمیل ها دارای سرعت حداکثر 10 کیلومتر بر ساعت است که برای مصارف عمومی مناسب است و نیازی به حساسیت بالا نیست.

4)تحمل وزن تردميل:  تحمل وزن تردمیل یعنی بالاترین وزن کاربر که به صورت استاندارد توسط تردمیل تحمل می شود و تمامی فرایند اصلی تردمیل مثل حرکت موتور یا اعمال شیب بدون ایراد انجام می شود . این عامل ارتباط مستقیم با قدرت موتور ، ابعاد دستگاه ،ابعاد تسمه، ابعاد غلطک، جنس و ضخامت تخته ،جنس و ضخامت تسمه و بدنه تردمیل دارد. مشخص است هر چقدر تحمل وزن دستگاه بالاتر باشد باید موتور قوی تر ،سایز دستگاه بزرگتر و بدنه محکم تر باشد.
مثال : اگر برای منزل می خواهید تردمیل تهیه کنید باید بالاترین وزن اعضای خانواده را در نظر بگیرید و نسبت به آن تردمیل تهیه کنید و تحمل وزن دستگاه انتخابی شما باید بالاتر از وزن سنگین ترین مصرف کننده باشد. به طور مثال اگر بالاترین وزن اعضا خانواده شما 100 کیلوگرم باشد باید در گروه 110 یا بالاتر در جستجوی تردمیل باشید.

5)ایمنی در حركت: بعضی از تردمیل‌ها دارای گیره‌ای هستند كه با اتصال به لباس ایمنی شما را در حین حركت تضمین می‌كنند، به‌طوری كه اگر در هنگام راه‌ رفتن یا دویدن تعادل خود را از‌دست بدهید با تكان ناگهانی شما گیره از لباس كنده شده و دستگاه به‌طور اتوماتیك خاموش می‌شود. به صورت استاندارد تمامی تردمیل ها باید این وسیله را داشته باشند . علاوه بر این، این قطعه به عنوان قفل کودک هم مورد استفاده قرار می گیرد و اگر بر روی دستگاه نباشد ،موتور تردمیل حرکت نمی کند.

 

جهت مشاهده و مقایسه انواع تردمیل کلیک کنید.

 

 

6) SDS يا اثر ضربه گير : برخي از تردميل هاي جديد داراي قابليتي است كه مانع از آسيب به زانو و مفاصل هنگام استفاده از آن مي شود. اين قابليت براي افرادي كه داراي زانو درد يا درد مفاصل هستند حايز اهميت است. در اکثر تردمیل ها ضربه گیر وجود دارد که این قسمت به صورت لاستیک های منعطف زیر تخته تردمیل تعبیه شده است و باعث می شود تا به مفاصل زانو و کمر فشار کمتری وارد شود. در بعضی از تردمیل ها از سیستم ضربه گیر SDS استفاده می شود و این سیستم کمک میکند تا علاوه بر گرفته شدن فشار توسط ضربه گیر حالت انعطافی بیشتر در منطقه راه روی به وجود بیاید و در نتیجه فشار به مفاصل به حداقل برسد . این امکان بیشتر بر روی تردمیل هایی وجود دارد که مجهز به شیب برقی هستند .

7)تنظیم شیب تردميل: حرکت روی تردمیل شبیه ساز پیاده روی و دو و میدانیست . در حالت سر بالایی حرکت سخت تر می شود به همین علت بر روی تردمیل ها از خاصیت شیب استفاده می شود و در برخی از تردمیل ها به صورت دستی حدودا تا 5 درجه و در بعضی دیگر به صورت برقی با استفاده از یک موتور الکتریکی بین 15 تا 25 درجه قابل تنظیم است .

 

 

8)صفحه نمایشگر تردميل: مانیتور تردمیل : قسمت مانیتورتردمیل از بخشهای مختلفی تشکیل شده است

 

جهت مشاهده و مقایسه انواع تردمیل کلیک کنید.

 

1. تردمیل ها دارای دو نوع صفحه نمایشگر LCD و یا LED می باشند:

الف ) نمایشگر LCD : همان صفحه طوسی یا مشکی رنگ است که مانند صفحه نمایش ماشین حساب ،اعداد به رنگ مشکی روی آن نمایش داده می شود که در بعضی از انواع تردمیل ها با نور رنگی هم این صفحه روشن می شود که در اغلب موارد آبی رنگ است و به صورت تک پنجره یا چند پنجره می باشد که نمایشگر : سرعت، مسافت ،کالری ،ضربان قلب و برنامه در حال اجرا است.
ب) نمایشگر LED : این صفحه نمایش با استفاده از چراغهای کوچک که عموما  به رنگ قرمز است اعداد مختلف را نشان می دهد. و بیشتر در مدل های قدیمی یا ارزان قیمت استفاده می شود ولی در بعضی از مدل های جدید گران قیمت هم به خاطر خرابی کمی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

2. کلید ایمنی : تمامی تردمیل ها در حالت استاندارد باید دارای کلید ایمنی باشند که بدون این وسیله روشن نشوند و در هنگام استفاده اگر از روی مانیتور برداشته شود بلافاصله موتور تردمیل از حرکت بایستد. این کلید به صورت کشویی ، آهنربایی و شاخکی بر روی مانیتور ها دیده می شود .

3. دکمه های مانیتور : به حالت لمسی ، میکروسوئیچ و فشار بر روی مانیتور تردمیل استفاده می شود که هر کدام مزایایی دارد ولی نمی توان دقیق گفت کدام بهتراست .

4. برنامه های از پیش تعیین شده : بر روی مانیتور برنامه هایی به صورت استاندارد تعبیه شده که در مدت زمانهای مختلف با استفاده از کم و زیاد کردن سرعت و شیب برنامه مناسب برای اهداف گوناگون را پیگیری می کند که به مراتب اگر تعداد برنامه ها بیشتر باشد، بهتر است و تقریبا از 4 تا 12 برنامه یا بیشتر می باشد .

5. سنسور ضربان قلب : بر روی دستگیره های تردمیل سنسورهایی وجود دارد که از اتصال هر دو دست و سپری شدن چند ثانیه ، ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد و این امکان برای استفاده جهت ورزشهای هوازی و چربی سوزی مورد استفاده قرار می گیرد و میتوان از این امکان برای قرار دادن ضربان قلب در 70 تا 80 درصد استفاده کرد و بهترین بهره برای چربی سوزی را برد .(این امکان به صورت استاندارد بر روی همه تردمیل ها موجود می باشد .)

6. کلید های روی دسته : برخی از تردمیل ها بر روی دسته ، کلید سرعت  دارند که برای کند یا تند شدن سرعت مورد استفاده قرار میگیرد همچنین در تردمیل هایی که شیب برقی دارند بر روی دسته هم این امکان وجود دارد که شیب را کم یا زیاد کنند .

 


9. امكانات اضافي تردميل: اگر شما از آن دسته از خريداران هستيد كه به امكانات اضافي دستگاهي كه مي خريد اهميت مي دهيد، اين بخش براي شما جالب خواهد بود. تردميل هاي جديد داراي امكانات جالب و كابردي بسيار مي باشند.
اين امكانات اضافي شامل: درجه شيب، برنامه هاي خودكار از پيش تعريف شده، سیستم اندازه گیری دقیق چربی بدن ، سیستم خنک کننده بدن ورزشکار، تست سلامتي، ورودی Audio جهت وصل Mp3 و باند پخش صدا،  سیستم تاشو و بسياري امكانات ديگر می باشند. بعضی از تردمیل ها علاوه بر امکان حرکت روی دستگاه امکانات دیگری مثل :ویبراتور، تخته شنا، کش ایروبیک، چرخ مسگری ،جاپایی برای دراز و نشست و دمبل را دارند که به این تردمیل ها چند کاره گفته می شود .

ویبراتور، ماساژور : این دستگاه قبل از استفاده از تردمیل و بعد از گرم کردن بدن مورد استفاده قرار میگیرد و در قسمت هایی که چربی متراکم وجود دارد باعث گردش خون بیشتر و باز شدن مویرگها می شود که در هنگام استفاده از تردمیل چربی بیشتری مورد استفاده و سوخت و ساز بدن قرار بگیرد . این دستگاه کاربرد دیگری هم دارد . پس از استفاده از تردمیل با ماساژ عضلاتی که تحت فشار قرار گرفته است باعث دفع اسید لالتیک میشود و در نتیجه گرفتگی عضلات یا درد در نواحی تحت فشار قرار گرفته را از بین میبرد .

10. فضاي منزل شما: اگر داراي محدوديت در فضاي منزل هستيد، از تردميل هايي استفاده كنيد كه داراي قابليت تاشو هستند، با اينكار تردميل شما تا 70%  فضاي كمتري اشغال مي كند.

11. كشور سازنده: برخي از افراد حساسيت خاصي روي كشور سازنده دستگاهي كه خريداري مي كنند، دارند. اكثر تردميل هاي  موجود در بازار ايران ساخت كشورهاي تايوان، چين، كره، اسپانيا، فنلاند مي باشند. اين پارامتر تاثير بسزايي در قيمت تردميل خواهد داشت كه هميشه باعث افزايش كيفيت نيست. نكته اي كه بيشتر حايز اهميت است، داشتن گارانتي و خدمات پس از فروش تردميلي است كه خريداري مي نماييد. تمامي تردميل هاي آتي اسپرت داراي گارانتي اورجينال شركت سازنده مي باشد كه در جزييات كالا قابل مشاهده است. برندها و كشورهاي سازنده و گارانتي آن نیز در زير قابل مشاهده است.

12. قیمت: البته قيمت هميشه تعيين كننده نيست، پيشنهاد مي كنيم به جاي ديدن قيمت هاي مختلف، پارامتر هاي بالا را در نظر گرفته و بر روي مشخصات دستگاهي كه مناسب شماست تمركز نماييد. ممكن است با ديدن همه مدل هاي تردميل در آتي اسپرت، بتوانيد گزينه مناسب تر با قيمت بسيار كمتر را بيابيد و مابقي مبلغي را كه در نظر گرفته ايد، ذخيره نموده يا صرف خريد ماساژور يا دستگاه ورزشي ديگري كنيد كه در كنار تردميل استفاده نماييد.

 

 

 

 

بیش از 600 مدل تردمیل در آتي اسپرت

بهتر است قبل از خرید تردمیل، انواع مدل های تردمیل برای وزن های مختلف و امکانات مختلف را مشاهده نموده و با هم مقایسه نمایید.

در آتي اسپرت این امکان را فراهم نمودیم تا بتوانید از بین بیش از 600 مدل تردمیل، بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

جهت مشاهده و مقایسه انواع تردمیل کلیک کنید.

 

همچنین بخش مشاوره و فروش آتي اسپرت، با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تجهیزات ورزشی، آماده راهنمایی شما جهت انتخاب بهتر می باشند.

تلفن مشاوره و فروش تردمیل : 09901407020 خط ویژه - خانم ساور

 

 

دفترچه تمرینی لاغری در 6 هفته با دوچرخه ثابت و اسکی

دفترچه تمرینی، برای استفاده بهتر و کاهش وزن در 6 هفته به صورت رایگان برای مشتریان عزیز آتي اسپرت  ارسال می گردد.
در این مجموعه سعی شده تا روش علمی برای کاهش وزن سریعتر و سلامتی در هنگام
استفاده از دوچرخه ثابت و اسکی به زبانی ساده توضیح داده شود تا مشتریان عزیز
آتي اسپرت، بعد از خرید دستگاه ورزشی، با آسانی و با برنامه مشخص تمرین کنند.

در 20 صفحه

تهیه شده توسط گروه آتي اسپرت

 

برای دانلود دموی راهنمای استفاده از دوچرخه ثابت در هفته اول و دوم، پس از ثبت نام در سایت، در ایمیل نهایی که برایتان ارسال می شود، بر روی دانلود دفترچه کلیک نمایید. 

ثبت نام دانلود دفترچه تمرین

دفترچه کامل، شامل 6 هفته تمرین، همراه با سفارش شما، ارسال می گردد.

 

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 131

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 88 میانگین امتیاز : 2/5

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

سمیرا

5
1
1401/07/25

خیلی ممنون از اطلاعات مفیدتون خیلی کمکم کردم❤🦋

پاسخ آتی اسپرت : سلام سمیرا عزیز ..... ممنون از توجه و محبت شما

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
5
1
no-photo.webp

شیما

1
1
1401/04/09

تلفن هاتون جوابگو نیستن

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ..... در ساعت کاری بین 9 تا 5 پاسخگوی دوستان عزیز هستیم ..... اگر بع از ساعت کاری سوالی دارین میتونین به مشاور آنلاین پیام بدید تا در روز بعد پاسخ داده بشه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

شادی میرزایی

2
1
1400/11/14

ممنونم برای خرید تردمیل خیلی کمکم کرد

پاسخ آتی اسپرت : سلام شادی عزیز ..... ممنون از توجه شما

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

پوریا سالاری

2
2
1400/06/02

سلام، تشکر از اطلاعات مفید ارایه شده. میخواستم آگه امکان داره در مورد آخرین قیمت روز تردمیل power first t970 کم کار کرده در حد نو برام اطلاعاتیبفرمایید. متشکرم

پاسخ آتی اسپرت : سلام پوریا عزیز ..... قیمت گذاری برای کالای دسته دوم در این سایت انجام نمیشه ..... چک کنین اگر کالای مدنظر شما موجود باشه میتونین قیمت بروز کالا رو ملاحظه کنین اگر هم موجود نباشه از قیمت اطلاعی نداریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
2
no-photo.webp

محراب

1
3
1400/04/01

سلام من باشگاه ورزشی دارم قصد خرید تردمیل دارم نسبت به بوجه ام نمیدونم چی بخرم

پاسخ آتی اسپرت : سلام محراب عزیز ..... لطفا با بخش فروش تماس بگیرین

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
3
no-photo.webp

پروین انجرانی

6
5
1399/05/12

من خانمی ۵۶ ساله هستم با قد ۱و۶۰ ووزن ۸۳ شکم و پهلومض می خوام لاغر شه ضمنا کمر درد و زانو درد هم دارم چه اردبیلی مناسب منه

پاسخ آتی اسپرت : سلام پروین عزیز ..... لطفا برای مشاوره خرید تردمیل با همکارم تماس بگیرین 09901407010 یا به واتس اپشون پیام بدید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
6
5
no-photo.webp

زمانی

1
5
1399/02/24

سلام،خسته نباشید عالی بود،من۸۰کیلو وزن دارم البته با۱متر۸۰سانت قد ناراحتی مفاصل زانو وکمر دارم چه دستگاهی رو پیشنهاد میدین لطفأ تماس بگیرید

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز..... لطفا برای مشاوره خرید با شماره 09901407010 تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
5
no-photo.webp

حسین گنجی

9
1
1398/11/04

عالی بود اطلاعاتم بالارفت

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
9
1
no-photo.webp

ملکوتی

5
4
1398/06/30

سلام وقت بخیر . سوالی داشتم برای ورزش و لاغری تردمیل بهتر است یا اسکی فضایی

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز.... بستگی داره برای کدوم قسمت نیاز به لاغری دارید..... پیشنهاد میکنم جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت مقالات سایت مراجعه کنید و مطالب مربوط به راهنمای خرید رو مطالعه کنید... یا با شماره های سایت تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
5
4
no-photo.webp

حامد گاپله

1
3
1398/06/13

وزن من 115کیلوگرم است چه امکاناتی تردمیلی برای من خیلی خوب است وقمت مناسبت

پاسخ آتی اسپرت : سلام حامد عزیز.... برای مشاوره لطفا با شماره 09901407010 تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
3
no-photo.webp

مهدی حقیقت

5
1
1398/05/23

با سلام و سپاس از نکات مفید شما من یک تردمیل خانگی بادوام کم صدا و ایمنی بالا و با قیمت مناسب می خوام لطفا راهنمایی بفرمایین. با تشکر

پاسخ آتی اسپرت : سلام مهدی عزیز... لطفا برای مشاوره با شماره 09901407020 تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
5
1
no-photo.webp

فاطمه

4
4
1398/05/16

سلام من 164قدم هست و 85 وزنم هست میخوام یک تردمیل بخرم به نظرتون چه تردمیلی مناسبم هست؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام فاطمه عزیز... شما باید تردمیل مناسب 100 کیلو تهیه کنید... برای مشاوره خرید لطفا با شماره های سایت تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
4
4
no-photo.webp

خانم شفیعی

2
1
1398/04/12

من ۱۳۰ کیلو وزن دارم برای لاغری تردمیل میخوام بگیرم در ضمن زانو درد هم دارم لطفا ی دستگاه که حتما تاشو باشه و ضربه گیر زانو هم داشته باشه معرفی کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز..... برای انتخاب تردمیل مناسب لطفا با شماره 09901407010 تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

پروانه جوکاری

4
6
1397/11/29

سلام من ۴۵سالم هست دیسک خفیف کمردارم ونرمی زانو استایل واقعی بدنم لاغر هست اما الان بدلیل بی تحرکی چربی دور شکم‌وپهلو اوردم خیلی زیاد .به نظرم تردمیلی باید بخرم‌که به چربی سوزی شکم‌و پهلوی من نیز کمک کنه لطفا من را برای خرید یک تردمیل خوب راهنمایی کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام پروانه عزیز ...... لطفا برای مشاوره با شماره های سایت تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
4
6
no-photo.webp

مهدی حبیبی اصل

2
2
1397/10/28

با سلام من 115 کیلوگرم وزن دارم و همسرم 97 کیلوگرم بیزحمت منو در مورد انتخاب بهترین تردمیل با قیمت و کیفیت مناسب راهنمایی کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام مهدی عزیز ..... لطفا برای مشاوره با تلفنهای سایت تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
2
no-photo.webp

درویشی

2
7
1397/09/28

سلام من صدو بیست کیلو هستم بخاطر مشغله نمیتونم پیاده روی کنم بوجه زیادی هم ندارم لطفا یه تردمیل با قیمت مناسب و مناسب وزنم بهم معرفی کنید قدم هم 180

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ..... بزودی همکاران ما برای راهنمایی و معرفی تردمیل مناسب با شما تماس می گیرند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
7
no-photo.webp

سحر بهرامی

8
2
1397/09/20

سلام. من یک تردمیل خانوادگی قیمت مناسب میخوام که تا وزن ۱۱۰کیلورو تحمل کنه و وزن هم باهاش کم کنم.ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام سحر عزیز ..... لطفا جهت مشاوره با شماره تلفنهای سایت تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
8
2
no-photo.webp

سیداحمدرضا علویون

3
3
1397/06/28

سلام.من ۱۲۰ کیلو وزنمه.مشکل قلبی دارم و باید ورزش کنم.یه تردمیل خوب با قیمت مناسب برای خرید بهم معرفی کنید.ممنون

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ..... لطفا جهت مشاوره با شماره های سایت تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
3
no-photo.webp

فاطمه عبدی

4
3
1397/06/16

من تردمیل برای لاغر کردن پاهام وباسنم میخام لطفا منو راهنمایی کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام فاطمه عزیز .... لطفا جهت مشاوره با شماره های سایت تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
4
3
no-photo.webp

نجفی

11
1
1397/03/30

سلام من ۸۰ کیلوام و همسرم ۸۷ کیلو و قصد خرید تردمیل دارم ولی نمیدونم چطور یه تردمیل خوب و قیمت مناسب بخرم .

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ....... جهت مشاوره و راهنمایی لطفا با شماره 02122487758 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در خرید بهترین و مناسب ترین تردمیل راهنمایی نمایند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
11
1
no-photo.webp

علی رضایی

5
1
1397/03/21

سلام خسته نباشید من77 کیلو وزن دارم قدم هم 170 سانته ورزش کار نیمه حرفه ای هستم به خاطر مشغله کاری نمیتونم باشگاه برم هفت هشت کیلو اظافه دارم خواهشا یه ترد میل قیمت مناسب بهم معرفی کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام علی عزیز .... لطفا جهت راهنمایی با شماره 02122487758 تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
5
1
no-photo.webp

نازنین

10
2
1396/02/14

سلام من میخوام تردمیل بخرم که هم بتونم وزن کم کنم هم اندامم متناسب باشه و هم تردمیل کارایی های اضافه و خوب داشته باشه و قیمت مناسب که خیلی مهمه لطفا راهنماییم کنید سپاس.

پاسخ آتی اسپرت : سلام نازنین عزیز ........... لطفا جهت راهنمایی شماره تماستونو ثبت کنید ..... نمونه ها زیاده و راهنمایی اینجا کمی سخت می باشد ...... و یا جهت راهنمایی با شماره 02122487758 تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
10
2
no-photo.webp

مريم

9
1
1395/11/25

خوب بود ولي ايكاش درموردكساني كه مبتلا به ديسك كمرهستن ودوس دارن استفاده كنن توضيح ميداديد

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
9
1
no-photo.webp

سلیمانی

4
1
1395/11/24

توضیحات بسیار عالی بود.ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
4
1
no-photo.webp

آرمان غلامی

5
3
1395/10/30

من یک تردمیل جنس خوب میخوام.شوهرم86کیلو وخودم66کیلو.چه پبشنهادی میدیدواسه تردمیل

پاسخ آتی اسپرت : سلام آرمان عزیز ........ بزودی همکاران ما جهت راهنمایی و معرفی تردمیل مناسب با شما تماس می گیرند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
5
3
no-photo.webp

ناشناس

2
1
1395/10/29

سلام .من میخوام تردمیل بخرم ولی دقیقا نمی دونم که از چه نوع و چه مدلی باشه . و حمل رایگان به همه شهرها دارین و اینه تردمیل ساخت کدوم کشوره

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ....... لطفا جهت راهنمایی با همکاران ما تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

کتی

1
1
1395/10/18

سلام نزدیک ۱۵۹ قد ۵۷ وزنمه چون امکان پیاده روی در بیرون از منزل برام فراهم نیست چه تردمیلی پیشنهاد میکنید؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام کتی عزیز ...... بزودی همکاران ما جهت راهنمایی و معرفی تردمیل مناسب با شما تماس می گیرند ......... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

میثم

2
4
1395/10/07

وزن من 120 کیلوست، چه نوع تردمیل برای من مناسب تره؟

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
4
no-photo.webp

غزل

10
2
1395/09/20

من یه تردمیل ب عنوان هدیه برای همسرم میخوام 110کیلوهستند ،لطفا یه دستگاه خوب با همه آپشن ها وقیمت مناسب معرفی کنید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
10
2
no-photo.webp

نويد

7
3
1395/08/30

سلام ٨٥كيلو هستم زانو درد دارم و دنبال يك تردميل خوب با قيمت مناسب

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
7
3
no-photo.webp

مولایی

4
1
1395/08/28

سلام من 31ساله ام و 80کیلو وزن دارم با قد 164 البته زانو درد هم دارم یه تردمیل مناسب حالم با قیمت مناسب و بدون شیب میخوام لطفا راهنمایی کنید ممنوم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
4
1
no-photo.webp

علی

1
2
1395/08/05

سلام ایا شرکت شما برا شرایط قسطی چک شخصی قبول میکنه از اطلاعاتی هم گذاشتید ممنون خیلی خوب بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

بهروز کارگری

4
2
1395/08/05

با سلام وتشکر از سایت خوبتان 53 ساله ام و 80 کیلو وزن و قد 167 .سابقه زانو درد و کمردرد دارم. روزی تا 1 ساعت پیاده روی و طناب زنی دارم. چه تردمیلی را پیشنهاد می کنید؟ لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
4
2
no-photo.webp

محسن

3
2
1395/07/21

سلام بنده میخواستم تردميل خانگی بخرم اگه میشه راهنمایی کنین

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
2
no-photo.webp

قاسم علی پاشائی

6
2
1395/07/12

به نظر شما بهترین تردمیل که از کارآیی با کیفت ترین بوده و از نظر امکانات مناسب بوده و قابلیت استفاده در منزل برای وزن 90 گلیو گرم باشد و نیز قیمت آن مناسب باشد چیست؟در ضمن تاشو نبوده و دارای حداقل 5 سال گارانتی موتور،تسمه و شاسی دستگاه باشد.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
6
2
no-photo.webp

محسن

1
1
1395/06/19

سلام من وزنم ۸۸ کیلو هستش میخواستم بدونم چه دستگاهی با وزن و بودجه من جور در میاد ممنون از سایت خوبتون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

دل ارا

2
2
1395/06/01

سلام خسته نباشید به تردمیلی نیاز دارم با وزن بالای 110 کیلو و تقریبا سرعت ان 4 اسب بخار و شیب برقی و قیمت 1500 تومن شما چه تردمیلی رو پیشنهاد میکنید؟

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
2
no-photo.webp

کریم

1
1
1395/04/27

تردمیل با تحمل وزن بالای صد کیلو و مهم تر از همه ساپورت سرعت بالا با قیمت تغریبی 1500چی پیشنهاد میدین

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ......... بزودی همکاران ما جهت راهنمایی با شما تماس خواهند گرفت

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

مینا

1
2
1395/03/12

سلام تردمیل مناسب برای صدکیلو با کیفیت خوب چی میتونم بخرم میشه زودتر راهمایی بفرمایید؟ ممنون

پاسخ آتی اسپرت : سلام مینا عزیز .......... به زودی همکاران ما جهت راهنمایی و معرفی مدل مناسب با شما تماس خواهند گرفت

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

فاطمه

2
1
1395/02/31

سلام برای خرید یه تردمیل خونگی وزن ۱۰۰کیلو با قیمت مناسب راهنمایی میخواستم.ممنون

پاسخ آتی اسپرت : سلام فاطمه عزیز ....... به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرند و شما را برای خرید تردمیل مناسب راهنمایی می کنند .... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

Sevda

1
2
1394/12/23

سلام،برای خرید یه تردمیل خونگی وزن ۱۰۰کیلو با قیمت مناسب راهنمایی میخواستم.ممنون

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ..... بزودی همکاران ما با شما تماس می گیرند و شما را برای خرید تردمیل مناسب راهنمایی می کنند ..... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

امیر

1
1
1394/11/11

درود لطفاً جهت خرید راهنمای بفرمایید. سپاسگذارم.

پاسخ آتی اسپرت : سلام امیر عزیز ...... بزودی همکاران ما با شما تماس می گیرند و شما را برای خرید مورد نظر راهنمایی می کنند ..... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

عباس

1
1
1394/09/26

لطفا جهت خرید یک تردمیل خوب راهنمایی بفرمایید.

پاسخ آتی اسپرت : سلام عباس عزیز ......... به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرند و شما را برای خرید تردمیل مناسب راهنمایی می کنند ..... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

صبوری

3
2
1394/09/12

سلام خسته نباشید من تردمیل برای وزن نود کیلو میخوام با قیمت مناسب کیفیت خوب

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ........ لطفا جهت کسب اطلاعات و راهنمایی با ما تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
2
no-photo.webp

امیر

1
1
1394/09/09

من یک تردمیل باشگاهی عالی ودوچرخه ثابت برای باشگاه باقیمت مناسب میخواستم لطفا راهنمایی کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام امیر عزیز .......... به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرند و شما را برای خرید دستگاه ورزشی مناسب راهنمایی می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

رامین ولی زاده

1
1
1394/09/08

با سلام. بنده راهنمایی کاملی برای خرید تردمیل میخواهیم. تا وزن 100 کیلو. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

پاسخ آتی اسپرت : سلام رامین عزیز ........ به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرند و شما را برای خرید تردمیل مناسب راهنمایی می کنند ..... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

چایپاره

1
1
1394/08/22

من دنبال خرید تردمیل خوب می باشم با کیفیت

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ...... به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرند و شما را برای خرید تردمیل مناسب راهنمایی می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

مژده

2
1
1394/08/05

کاش تو اصفهان نمایندگی داشتید😔😔😔

پاسخ آتی اسپرت : سلام مژده عزیز .... سفارشات مستقیم از تهران ارسال می شود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

jalil

2
1
1394/08/04

سلام.تردمیل مارک توربوفیتنس خاستم بیشترین وزنمون 134 میشه راهنمایی کنید؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ....... به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرند و شما را برای خرید تردمیل مناسب راهنمایی می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

هادی

2
1
1394/07/28

سلام وعرض ارادت .میخاستم یک تردمیل خوب معرفی کنید .باتشکر

پاسخ آتی اسپرت : سلام هادی عزیز ...... به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرند و شما را برای خرید تردمیل مناسب راهنمایی می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

آرامش

1
1
1394/07/15

سلام . دنبال یک تردمیل خونگی با قیمت حول و حوش 2 تومن هستم که وزن 100رو تحمل کنه و امکانات فول داشته و تاشو باشه. جنس خوب ، ضمانت نامه و گارانتی داشته باشه. باتشکر فراوان

پاسخ آتی اسپرت : سلام آرامش عزیز ....... به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرند و شما را برای خرید تردمیل مناسب راهنمایی می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

سیاوش

1
1
1394/07/02

سلام مخواستم ازتون سوال کنم ایا استفاده از تردمیل برای زانو (اب اوردن) ضرر دارد یا نه

پاسخ آتی اسپرت : سلام سیاوش عزیز ....... در این مورد بهتر است با پزشک مشورت نمایید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

حسینی

1
1
1394/06/27

سلام یک ترید میل می خواستم برای وزن تا ۱۳۰ کیلو ودر ضمن مستحکم با امکانات فول، چه مارکی را پیشنهاد می کنید؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ......... به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرند و شما را برای خرید تردمیل مناسب راهنمایی می کنند ...... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

سلام شيرين هستم

1
2
1394/06/15

پرسم قيمت. تردميا تور بو صد چند قيمت هست لطفا قيمت بگيد در ضمن براى تو خونه براى وزن نود کيلو ميخواستم مرسى از راهنماييتونخواستم ب

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ....... قیمت در سایت موجود می باشد و قیمت در حال حاضر محصول 1845000 تومان می باشد

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

محمد

1
2
1394/05/11

باسلام میخوام ترد میل خانگی بخرم لطفا راهنمای فرمائید.

پاسخ آتی اسپرت : سلام محمد عزیز ........ به زودی همکاران ما با شما تماس گرفته و شما را برای خرید تردمیل مناسب راهنمایی می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

مصطفی

1
1
1394/05/11

سلام . من یک تردمیل با قیمت تا 2 تومن میخام ک وزن 110 رو تحمل کنه و همه امکاناتش فول باشه جنس خوب و تضمین شده . چیو پیشنهاد میکنید .

پاسخ آتی اسپرت : سلام مصطفی عزیز ........ به زودی همکاران ما با شما تماس گرفته و شما را برای خرید تردمیل مناسب راهنمایی می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

ارمین

1
2
1394/05/11

سلام اگر یه تردمیل فول داشته باشین یعنی کل تجهیزات اضافی و استاندارد را داشته باشه لطفا به من ایمیل بزنید و اگر نیست یکی از بهترین برند های تردمیل را به من ایمیل بزنین لطفا زودتر چون میخوام زودتر بخرم و لطفا تماس نگیرید

پاسخ آتی اسپرت : سلام آرمین عزیز ..... لطفا شماره تماستونو ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و راهنماییتون کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

امیر

2
1
1394/04/21

با سلام.قصد خرید تردمیل دارم.هم باشگاهی هم خانگی.لطفا راهنمایی کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام امیر عزیز ...... به زودی همکاران ما با شما تماس گرفته و شما را برای خرید تردمیل مناسب بر حسب نیاز و بودجتون راهنمایی می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

طاهری

2
1
1394/04/06

سلام ممکنه من رو برای خرید تردمیل راهنمایی کنید ؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ...... به زودی همکاران ما با شما تماس گرفته و شما را برای خرید تردمیل مناسب راهنمایی می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

مرتضی

3
2
1394/03/15

سلام قصد خرید تردمیل جهت پیاده روی و دویدن دارم زیر 100 کیلو از چه مارکی استفاده کنم ممنون

پاسخ آتی اسپرت : سلام مرتضی عزیز ..... به زودی همکاران ما با شما تماس گرفته و شما را برای خرید تردمیل راهنمایی می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
2
no-photo.webp

نکیسا

1
1
1394/03/14

باسلام بودجه من محدود است وزنم 88 کیلوگرم قصد خرید تردمیل رادارم راهنمایی کنید.ممنونم

پاسخ آتی اسپرت : سلام نکیسا عزیز ...... به زودی همکاران ما با شما تماس گرفته و شما را برای خرید تردمیل مناسب راهنمایی می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

zohreh

1
1
1394/03/03

با سلام مشکل پارگی رباط زانو دارم و میخوام تردمیل بخرم ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام زهره عزیز ...... به زودی همکاران ما با شما تماس گرفته و راهنماییتون می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

زمانی

1
1
1394/02/11

سلام من از تبریز می خواستم یک تردمیل بخرم مم نه من راهنمای کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز .... به زودی همکاران ما با شما تماس گرفته و شما را برای خرید تردمیل مناسب راهنمایی می کنند ..... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

بهروان فر

1
1
1394/01/15

سلام می خواستم تردمیل بخرم ساکن مشهد هستم ضربه گیر تردمیل برام مهمه لطفا راهنمایی بفرمایید

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ...... به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرند و شما را برای انتخاب تردمیل مناسب بر اساس نیاز و بودجتون راهنمایی می کنند.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

عالم زاده

1
1
1394/01/06

سلام ممکنه من رو برای خرید تردمیل راهنمایی کنید ؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ..... به زودی همکاران ما با شما تماس گرفته و شما را در انتخاب تردمیل مناسب بر اساس نیاز و بودجتون راهنمایی می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

نوری

1
1
1393/11/12

سلام من میخوام تردمیل بخرم اما نمیدونم چه مارککی و چه مدلی بخرم لطفا ن رو راهنمایی کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ..... به زودی همکاران بخش فروش آتي اسپرت با شما تماس گرفته و به شما برای انتخاب تردمیل مناسب راهنمایی می دهند ..... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

سولماز

2
1
1393/11/04

با سلا م من می خواستم یه تردمیل بخرم در ضمن زانو ها م یه مدتی درد میکنه اصلا میتونم استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام سولماز عزیز ..... در این مورد بهتره دکتر معاینه کنه و با توجه به اینکه اگه مشکلی حادی نداشت ، با مشورت دکتر می تونید تردمیل تهیه کنید ..... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

علی بیگدلو

1
1
1393/10/11

سلام لطفا درموردخریدبابنده مشاوره نمایدقصدخریددارم

پاسخ آتی اسپرت : سلام علی عزیز ... کارشناسان بخش فروش آتي اسپرت به زودی با شما تماس گرفته و شما را برای خرید یک تردمیل مناسب بر حسب نیازتان راهنمایی می کنند .... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

حامد

1
1
1393/09/28

سلام. با تشکر از سایت بسیار خوب شما می خواستم بدونم برای خرید از اصفهان چه اقدامی باید انجام دهم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

علی

1
1
1393/09/21

سلام خسته نباشید . میخواستم بگم کمتر یک میلیون تومان هست

پاسخ آتی اسپرت : سلام علی عزیز ..... بله . مدل 1104 فلکسی فیت موجود می باشد

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

مريم

1
1
1393/09/12

سايتتون خيلي كامله به خاطر همين ميام از شما خريد كنم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

سلمانی

1
1
1393/08/25

سلام 28 سالم و تازگی 8 کیلو اضافه وزن پیدا کردم چون شاغلم وقت رفتن به باشگاه رو هم ندارم می خوام تردمیل بگیرم اما نمی دونم چی بگیرم ممنمون میشم راهنماییم کنید.

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ...... کارشناسان بخش فروش آتي اسپرت با توجه به نیاز و بودجه شما ، برای انتخاب بهترین و مناسب ترین تردمیل با شما تماس گرفته و راهنماییتون میکنند ...... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

زینب

1
1
1393/08/24

سلام از راهنمایتون سپاس گذارم.یه سوال داشتم برای کم کردن وزن به طور متوسط روزی چند ساعت باید از تردمیل استفاده کرد وچه زمانی مناسب تره؟

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

طهماسبی

1
1
1393/08/09

سلام میخواستم تردمیل بخرم میشه راهنمایی کنید؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ..... کارشناسان بخش فروش آتي اسپرت به زودی با شما تماس گرفته و با توجه به نیاز و بودجه شما ، برای انتخاب بهترین و مناسب ترین تردمیل به شما راهنمایی میدهند ..... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

زهرا

1
1
1393/06/01

سلام از راهنمایی شما ممنون -میخواستم بگم خیلی بد شد که فروش اقساط ندارید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

عارف

1
1
1393/05/24

سلام می خواستم بدونم شماتوشهراندیشه یاشهریارنمایندگی دارید؟فروش اقساطی هم دارید؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام عارف عزیز .... خیر نمایندگی نداریم .. در حال حاضر فروش فقط بصورت نقدی می باشد و اقساطی نداریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

سمیرا

1
1
1393/05/19

سلام میخام تردمیل بخرم موندم چه مارکی و چه مشخصاتی لطفا راهنمایی کنید ممنون از راهنماییتون

پاسخ آتی اسپرت : سلام سمیرا عزیز ..... کارشناسان بخش فروش آتي اسپرت با توجه به نیاز و بودجه شما ، برای انتخاب بهترین و مناسب ترین تردمیل به شما راهنمایی میدهند . برای اطلاعات بیشتر با شماره 021-22487758 تماس حاصل نمایید.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

ندا

1
1
1393/04/29

سلام من میخوام تردمیل بخرم ودوس دارم بدونم وقتی دارم بااین دستگاه کارمیکنم چقدرکالری میسوزه چقدرچربی میسوزه یاوضعیت قلبم یانفسم چطوره درضمن بیماری اسم هم دارم لطفا راهنماییم کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام نداجان .... سوختن کالری بستگی به سرعت و مدت راه رفتن روی دستگاه دارد همه این اطلاعات بر روی مانیتور نمایش داده می شود ..... بهتره در رابطه با استفاده از تردمیل و مدت زمان آن با پزشک مراجعه نمایید .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

محمد

1
1
1393/04/21

سلام من میخوام تردمیل بخرم 09153718196

پاسخ آتی اسپرت : سلام محمد عزیز .... کارشناسان بخش فروش آتي اسپرت با توجه به نیاز و بودجه شما ، برای انتخاب بهترین و مناسب ترین تردمیل به شما راهنمایی میدهند . برای اطلاعات بیشتر با شماره 021-22487758 تماس حاصل نمایید.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

رضا

1
1
1393/03/27

اطلاعات مفيدي بود.من نيازي به تردميل نداشتم.اما با خواندن مطالب شما علاقمند شدم.ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

souri

2
1
1393/03/11

باسلام من ٣٧ سال دارم و وزنم ٩٨ خيلي دوست دارم لاغر بشم من در منزل تردميل دارم ولي تا ده دقيقه برم ورزش بكنم سرم گيج ميشه خواهش ميكنم منو راهنماي كنيد چون من خيلي روحيه ام را باختم باتشكر از شما

پاسخ آتی اسپرت : سلام سوری عزیز ..... اصلا ناامید نباشید .. همین الان تو دوره 31 روزه آتي اسپرت ثبت نام نمایید و با ما همراه باشید ..... اگه قول بدبد به همه نکات به خوبی و درستی توجه کنید به زودی به نتیجه قابل قبولی میرسید .... موفق و سلامت باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

mohammad

1
1
1392/12/29

سلام من قصد فروش تردمیل تن ارا مدل تی ا ۲۵۰۰ در حد نو دارم جای خاصی برای خرید وجود دارد؟

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

سارا

2
1
1392/11/26

سلام من وزنم 66 كيلوئه و بدليل شغلم استفاده از ماشينم زياد موقعيت پياده روي ندارم. و تنها دليلي خريد تردميل اينه كه تحرك داشته باشم. و قيمتشم مناسب باشه. ميخواستم منو راهنمايي كنيد كه چه نوع تردميلي مناسب من هست و ميتونم ازش استفاده كنم.

پاسخ آتی اسپرت : سلام سارا جون ....... به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرن و راهنماییتون می کنند .... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

زارع

1
5
1392/09/22

سلام ممنون از راهنمایی های مفیدتون من 75 کیلو وزن و بودجه محدودی دارم. تردمیلی مناسب من دارید؟ تردمیل دست دوم هم برای فروش دارید؟ ممنون از راهنمایی شما

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ..... لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02122487758 تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
5
no-photo.webp

مینا

2
1
1392/09/07

خیلی عالی بود کمکم کرد.یه دنیا ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

تیبیتی

1
1
1392/07/14

سلام نظرتون در مورد مدل توربو 100 چی.

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ...... بله . این محصول جزو پر فروشترین و بهترین های تردمیل خانگی به حساب میاد .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

ali

1
2
1392/06/26

من می خواستم یک تردمیل برای وزن 90 کیلو بخرم لطفا مرا راهنمایی فرمایید ضمنا شیب آن برقی باشه

پاسخ آتی اسپرت : سلام علی آقا ..... لطفا برای مشاوره و راهنمایی با شماره 02122487758 تماس بگیرید و یا اینکه شماره تماستونو محبت کنید بدید که در اسرع وقت باهاتون تماس بگیرن و راهنماییتون کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

محدثه

1
2
1392/06/14

چطور باشما ارتباط برقرار کنیم وچگونه تردمیل مناسب را انتخواب کنیم آیا لیستی از انواع تردمیل است؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام محدثه عزیز .... لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تردمیل و ارتباط با ما با شماره 02122487758 تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

مریم

1
2
1392/06/12

سلام من تردیمل turbo 100 رو اینترنتی از همین سایت خریدم خیلیم راضیم اما نمی تونم از شیب دستیش استفاده کنم توی راهنماش هم چیزی نگفته لطفا راهنماییم کنید مرسی

پاسخ آتی اسپرت : سلام مریم عزیز ..... لطفا جهت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

کاربر

3
1
1392/03/24

ایا تردمیل به درد اینهای که شکستگی دارن میخوره یانه

پاسخ آتی اسپرت : دوست عزیز سلام .... شما باید قبل از استفاده با دکتر مشورت نمایید ... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
1
no-photo.webp

مینا

1
2
1392/03/07

سلام . مینا هستم از اصفهان . شرایط پرداخت شما برای ما شهرستانی ها به چه صورت هست ؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام مینا عزیز .... لطفا برای کسب اطلاعات در این مورد با شماره 02122487758 تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

فاطمه

2
1
1392/01/15

سلام ممنون از اينكه اطلاعات خوبي در اختيارم گذاشتيد حتما باهاتون تماس ميگيرم بابت خريد باي.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

ناهيد

1
2
1391/12/21

سلام البته من موافق به خريدن تردميل نيستم چون باراهنمايي شما ما وزن پايين تره ولي شوهرم ميخواد واسم بخره حالا من اين اطلاعات روبهش نشون بدم ببينم در ضمن چرا. نظرات من بين نظرات بروبچه هانيست فكر كنم اين نظر نهمي باشه ولي جايي نديدم بازم ممنون راستي پس. از نوشتن حظ بايد پست الكترونيكيمون هم ثبت بشه يا نه چون من نظرات قبلي نمينوشتم

پاسخ آتی اسپرت : ناهید عزیز همه نظرات ثبت میشه .... اما برای ثبت نظر نوشتن ایمیل اختیاریه گلم ..... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

مهزیار

4
1
1391/12/08

توضیحات عالی بود . برای کسی که قصد خرید دارد با این اطلاعات می تواند بهتر تصمیم بگیرد.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
4
1
no-photo.webp

بهمن

3
3
1391/11/26

راهنمایی هاتون خیلی خوبه ولی مخاسم بپیرسم به شهرستان ها چطور میفرسید هزینه داره یه نه؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز .... لطفا برای اطلاع از نحوه ارسال با ما تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
3
no-photo.webp

شری

1
4
1391/09/23

با سلام من میخواهم تردمیل بخرم منزل من کوچک است و وزن من 80کیلو است ایا با شرایط قسطی میتوان خرید کرد و چه مارکی و مدلی را پیشنهاد میکنید با تشکر

پاسخ آتی اسپرت : سلام شری عزیز... لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
4
no-photo.webp

ترنم

3
5
1391/09/21

سلام .فروش اقساطي هم داريد ؟براي وزن زير 100 كيلو واستفاده در منزل جهت لاغري خودتان چه مدلي را پيشنهاد ميدهيد؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام ترنم عزیز... فروش اقساطی نداریم ... برای اطلاع از خرید تردمیل مناسب وزنتون با ما تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
5
no-photo.webp

باران

2
2
1391/09/20

سلام من به کمک شما در40 روز 7 کیلو وزن کم کردم واقعا ازتون ممنونم

پاسخ آتی اسپرت : تبریک میگم دوست گلم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
2
no-photo.webp

نرگس لشکری

3
3
1391/09/12

چگونه می توان خرید اینترنتی کرد

پاسخ آتی اسپرت : لطفا برای اطلاع از نحوه خرید اینترنتی با ما تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
3
no-photo.webp

حسین

1
1
1391/09/06

ممنون از راهنمائیهاتون امیدوارم بتونم وزن کم کنم اطلاعاتتون کامله باز هم تشکر میکنم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

فاطمه

5
1
1391/06/29

سلامواقعا عالیه دستتون درد نکنه من مدت 6 ماه 20 کیلو کم کردم خیلی خوشحالم

پاسخ آتی اسپرت : تبریک میگم فاطمه جان

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
5
1
no-photo.webp

علی

5
1
1391/05/26

بسیار اطلاعات مفید و جالبیه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
5
1
close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top