8 نکته قبل از خرید فشارسنج

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تاریخ ویرایش: 1400/02/15
ورود مقاله: 1393/02/17
person.webp 94793
heart.webp 15

8 نکته که قبل از خرید فشارسنج بهتر است بدانید :

1- میزان حافظه فشار سنج دیجیتال : میزان حافظه نگهداری اطلاعات بسیار مهم است. اکثر موارد بهتر است فشار سنج شما توانایی نگهداری حداقل یک ماه اطلاعات اندازه گیری شده را داشته باشد. در برخی از مدلها می توان این اطلاعات را به کامپیوتر نیز منتقل کرد. در برخی از مدلها در مواردی که فشار خون شما از حد نرمال بالا یا پایین تر باشد پیغام هشدار نمایش داده می شود.

2- ضمانت نامه فشار سنج : در هنگام خرید فشار سنج دیجیتالی به ضمانت نامه آنها نیز توجه کنید و اینکه آیا خدمات پس از فروش دارند یا خیر. کلیه فشارسنج های آتي اسپرت دارای ضمانت نامه های معتبر و گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش می باشند.

3- فشارسنج دیجیتال مچی یا بازویی ؟ استفاده از فشارسنج مچی راحت تر از فشارسنج بازویی است ولی توجه داشته باشید که فشار اندازه گیری شده از روی بازو دقیق تر از مچ است.

4- آیا فشارسنج دیجیتالی دقت لازم را ندارد ؟! باید گفت این ادعا که گاهی توسط متخصصین حوزه پزشکی هم گفته می شود، کاملا رد شده است. فشارسنج هایی که توسط شرکتهای معتبر تولید میشوند اغلب دارای تاییدیه از سازمانهای معتبر پزشکی جهان هستند و دقت آنها تضمین شده است. در برخی از انواع این فشارسنج ها امکاناتی از جمله تشخیص آریتم قلبی (نامنظمی عملکرد قلب) و میزان ضربان قلب نیز وجود دارد که در دیگر فشارسنج ها این امکانات وجود ندارد.

 

جهت مشاهده و مقایسه انواع فشارسنج کلیک کنید.

 

 

5- میزان باطری فشار سنج دیجیتال : میزان موجود بودن باطری و دوام آن نیز بسیار مهم است و اینکه آیا باطری های این دستگاه را پس از اتمام دوره عمرشان می توان تهیه کرد یا خیر. نداشتن باطری باعث می شود که هنگام استفاده فشارسنج را به برق وصل نمایید.

6- کاف دستگاه فشار سنج :  به اندازه کاف فشار سنج توجه داشته باشید. اندازه کاف نادرست باعث نشان دادن فشار نادرست توسط دستگاه می شود. اینکه فشار سنج مچی است یا بازویی، در انتخاب اندازه کاف تاثیر دارد. بعضی از کاف های فشار سنج برای استفاده هر نوع اندازه بازو یا مچ دستی طراحی می شوند. قبل از خرید، اندازه بازو یا مچ خود را اندازه گیری کنید تا در هنگام خرید بتوانید اندازه مناسب را انتخاب نمایید.

7- فشارسنج ساخت کدام کشور بهتر است ؟ کشورهای زیادی سازنده فشارسنج می باشند، ولی بیشتر از تاکید بر روی کشور سازنده، به کیفیت دستگاه فشارسنج و گارانتی و خدمات آن توجه نمایید. عموما فشارسنج ها ساخت کشور چین و تحت لیسانس کشورهای دیگر نظیر آلمان، فرانسه، اتریش و ...می باشند.

8- راحتی استفاده از فشار سنج : افراد به تنهایی و بدون نیاز به دانش خاصی می توانند از فشارسنج دیجیتالی استفاده نمایند.

انواع فشارسنج

به طور کلی فشارسنج هابه دو نوع رایج تقسیم می شوند:
۱- فشارسنج دستی: این نوع فشارسنج خود به دو نوع فشارسنج جیوه ای و عقربه ای تقسیم می شود.
فشارسنج جیوه‌ای : این نوع فشارسنج مهمترین شناخته شده ترین نوع فشارسنج در جهان است. در این فشارسنج ها یک ستون جیوه مثل دستگاه دماسنج وجود دارد که مقدار فشار را نمایش می‌دهد. این دستگاه بسیار دقیق کار می کند. ستون جیوه تنها چیزی است که در آن حرکت می‌کند. هنگام قرائت فشار، باید به اعدادی دقت شود که در دو طرف ستون جیوه نمایش داده می شود. با این ‌حال استفاده از فشارسنج جیوه ای رو به کاهش است زیرا این باعث آلود شدن محیط می شود. این نوع از فشارسنج ها وزن بیشتری دارند ولی دارای دقت بسیار بالایی هستند.
فشارسنج عقربه‌ای : فشارسنج عقربه‌ای دارای فنری است که از طریق فشار هوا عقربه روی صفحه مدرج حرکت می کند که هر درجهٔ آن نشانگر یک میلیمتر جیوه‌ است. این نوع فشارسنج ارزان تر بوده و حمل آن نیز بسیار ساده است. این نوع از فشارسنج ها نیاز به دانش بیشتری دارند.
۲- فشارسنج دیجیتالی یا الکترونیکی : این نوع از فشارسنج ها به دو گونه بازویی و مچی موجود می باشند که با یک نمایشگر دیجیتالی می توان مقدار فشار خون را قرائت کرد. کاف در این نوع از فشارسنج به طور خودکار پر از هوا شده و بعد خالی می شود. اگر نمی خواهید یک بازوبند یا کاف بزرگ برای خود خریداری کنید، می توانید از مدل مچی آن استفاده کنید.

 

جهت مشاهده و مقایسه انواع فشارسنج کلیک کنید.

 

هر دو مدل اگر به درستی انجام گیرد نتایجی دقیق را ارائه می دهند. فشارسنج دیجیتالی به راحتی قابل حمل بوده و مهمترین قابلیت آن استفاده برای خود فرد برای گرفتن مقدار فشار خون خود است زیرا در فشارسنج های عقربه ای و جیوه ای حتما باید شخصی دیگر مقدار فشار خون شما را بگیرد.

مشخصات دستگاه فشارسنج

فشارسنج فشار خون به عنوان یک وسیله در راستای بهداشت و سلامت شامل قطعات زیر است:
یک مکانیسم تورم که از یک پمپ دستی سوپاپ مانند برای باد کردن کاف، یک کاف قابل باد شدن که به طور معمول در اطراف بازوی بسته می شود و یک واحد اندازه گیری با نام نمایشگر فشار (سنجش جیوه، اندازه گیری آنیرید ، مانیتور مچ دست) که مقدار فشار خون فرد را نشان می دهد. 
اگر می خواهید تا حد ممکن دقیق تر مطالعه کنید، توجه خاصی را به اهمیت اندازه کاف برای فردی که فشار خون آن اندازه گیری می شود را در نظر بگیرید. این بدان معنی است که بزرگسالان و کودکان با دست های های بزرگتر یا کوچکتر نسبت به اندازه های متوسط نیاز به کاف های ویژه ای دارند که مربوط به نیازهای خاص آنها باشد. ممکن است سوال پیش بیاید که یک فشارسنج در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرید.
- بیمارستان ها
- آمبولانس ها
- کلینیک مراقبت های اولیه
- دفاتر پزشکی
- مطب های دندانپزشکی
- استفاده در خانه

یک فشار خون معمولی برای یک بزرگسال ممکن است در واقع ۱۲۰/۷۸ باشد. مقدار فشار خون بسته به سن و بسیاری از عوامل دیگر متفاوت است. کودکان و بزرگسالانی که دست های کوچکتر یا بزرگتر هستند نیاز به بازوبند های ویژه دارند.

بیش از 350 مدل انواع فشارسنج در آتي اسپرت

بهتر است قبل از خرید فشارسنج، انواع مدل های فشارسنج را را مشاهده نموده و با هم مقایسه نمایید.

در آتي اسپرت این امکان را فراهم نمودیم تا بتوانید از بین بیش از 350 مدل فشارسنج، بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

جهت مشاهده و مقایسه انواع فشارسنج کلیک کنید.

 

همچنین بخش مشاوره و فروش آتي اسپرت، با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تجهیزات ورزشی، آماده راهنمایی شما جهت انتخاب بهتر می باشند.

تلفن مشاوره و فروش فشارسنج - 09901407020 خط ویژه - خانم ساور

 

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 15

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 5 میانگین امتیاز : 3/4

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

مصطفی حیدری

0
0
1399/11/12

باتقدیروتشکرفراوان ازراهنماییهای شماواقعابهره مندشدم واستفاده کردم تعدادبالاجهت خریدوقیمت مناسب ولیست قیمتهالطفاراهنمایی بفرماییدممممممممنون

پاسخ آتی اسپرت : سلام مصطفی عزیز ..... لطفا با بخش فروش هماهنگ کنین

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

عبداله غبیشاوی

0
0
1399/10/30

سلام یک دستگاه فشار سنج میخوام دیجیتال باشه

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ..... در سربرگ تجهیزات پزشکی میتونید صفحه فشارسنج باز کنین و انواع فشارسنجهای موجود در سایت رو مشاهده کنین ..... اگه قبل خرید سوالی داشتین حتما از مشاوره بخش فروش استفاده کنین

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

حمید ترکانلو

0
0
1399/10/08

با سلام ، دستگاه تست فشار خون دیجیتالی میخواستم برای پدرم بخرم ، که هم قیمتش زیر پونصد تومن باشه هم کاراییش اسون باشه که خودش فشار رو بگیره هم گارانتی دار باشه ، در ضمن این دستگاه ها ضربان قلب رو هم میگیرن

پاسخ آتی اسپرت : سلام حمید عزیز .... لطفا با بخش فروش هماهنگ کنین

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

عباس نوروزى

0
0
1398/03/06

با سلام و احترام من یک دستگاه فشارسنج با قیمت مناسب و دقت بالا میخواستم . لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ آتی اسپرت : سلام عباس عزیز..... لطفا برای مشاوره خرید با شماره های سایت تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سیما اندروا

0
0
1397/08/02

سلام من فشار خون دارم واز این بابت خیلی نگرانم ازتون تمنا میکنم یک فشارسنج دیجیتالی بازویی دقیق که قیمتش هم درحدود دویست الی سیصد تومن باشه واسم معرفی کنید درضمن معتبر هم باشه

پاسخ آتی اسپرت : سلام سمیه عزیز ..... لطفا برای مشاوره خرید با شماره های سایت تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مجتبی کردبچه

1
0
1397/03/01

لطفا راهنمایی برا خرید دستگاه

پاسخ آتی اسپرت : سلام مجتبی عزیز ..... لطفا جهت راهنمایی با همکاران ما تماس بگیرید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

سیدحامدمحسنی

8
1
1396/04/18

باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت شماکارشناسان وسروران گرامی.ازشماخواهشمندم که جهت تهیه ی یک فشارسنج فوق العاده ودقیق برای مادرم که به بیماری فشارخون مبتلامیباشداین بنده ی حقیرراراهنمایی فرمایید.باسپاس وتشکرازشماسروران گرامی

پاسخ آتی اسپرت : سلام سید حامد عزیز ...... به زودی همکاران ما جهت راهنمایی و معرفی فشارسنج مناسب با شما تماس می گیرند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
8
1
no-photo.webp

مهتاب نصيرى

1
8
1396/04/18

سلام ممنون از اطلاعاتتون همسر من امروز آنژيو ميشه نميدونم كه قراره از فنر يا بالون استفاده كنند يا نه ،ميخوام وقتى كه اومد خونه فشار خونش و ضربان قلبش رو خيلى دقيق چك كنم كه خدايى نكرده كوچك ترين اتفاقى نيافته يه مارك بسيار خوب با كارايى بالا و از همه مهم تر دقيق لازم دارم لطفا راهنماييم كنيد .ممنون

پاسخ آتی اسپرت : سلام مهتاب عزیز ...... به زودی همکاران ما جهت راهنمایی و معرفی فشارسنج مناسب با شما تماس می گیرند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
8
no-photo.webp

عباس چلوی

0
1
1396/02/16

با سلام از ارائه اطلاعات مفید و راهنمایی خوب متشکرم .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
1
no-photo.webp

محدثه منتظری

0
1
1396/02/03

با سلام و احترام من یک دستگاه فشارسنج با قیمت مناسب و دقت بالا میخواستم . لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ آتی اسپرت : سلام محدثه عزیز ........ به زودی همکاران ما جهت راهنمایی و معرفی فشارسنج مناسب با شما تماس می گیرند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
1
no-photo.webp

سید علی رشید

0
4
1396/01/06

با سلام لطفا ی دستگاه فشار خون خوب با قیمت مناسب معرفی نمایید با تشکر

پاسخ آتی اسپرت : سلام سید علی عزیز ........ به زودی همکاران ما جهت راهنمایی و معرفی فشارسنج خوب با شما تماس می گیرند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
4
no-photo.webp

ارام

2
0
1395/12/09

سلام یه فشارسنج خوب سفارش بدم.ممنون

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز .......... شما می تونید سفارشتونو هم بصورت اینترنتی و هم با تماس با شماره 02122487758 ثبت کنید ..... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
0
no-photo.webp

مسعود نمونام

2
1
1395/10/29

مشاوره خريد ميخواستم فشارسنج خوب

پاسخ آتی اسپرت : سلام مسعود عزیز ...... به زودی همکاران ما جهت راهنمایی و معرفی فشارسنج مناسب با شما تماس می گیرند ........ موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

fddv

5
0
1395/10/23

dfgf

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
5
0
no-photo.webp

الهام

0
0
1395/06/27

ممنونم از سایت خوبتون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

رویا صادقی

0
0
1395/05/16

سلام و وقت بخیر. پدر بنده مشکل افزایش فشار خون دارند و قصد دارم برای زمان هایی که خودم در خانه نیستم خودشون قادر به اندازه گیری فشارشون با فشار سنج دیجیتالی باشند. برام مهمه دستگاه مجهز به سیستم هشداردهنده باشه. و حافظه حداقل دوهفته ای داشته باشه د حدود 150 تا 200 لطفا بنده رو راهنمایی کنید.

پاسخ آتی اسپرت : سلام رویا عزیز ........ لطفا جهت راهنمایی شماره تماس خود را ثبت نمایید و یا اینکه با شماره 02122487758 تماس بگیرید تا همکاران ما راهنماییتون کنند ...... مدل های زیادی در سایت موجود می باشد که راهنمایی در اینجا کمی سخت می باشد

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ع.حزباوي

0
1
1395/01/18

لطفا براي خريددستگاه اندازه گيري فشارخون مراراهنمايي كنيد،كدام دستگاه بهتراست؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ...... به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرند و شما را برای خرید فشارسنج مناسب راهنمایی می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
1
no-photo.webp

الهه

2
1
1394/12/10

با سلام و خسته نباشید لطفا جهت خردید دستگاهی که بتوان فشار و قند را اندازه گرفت راهناییم کنید. با تشکر

پاسخ آتی اسپرت : سلام الهه عزیز ..... به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرند و شما را برای خرید دستگاه اندازه گیری فشار و قند خون راهنمایی می کنند .... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

سید یاسر یوسفی

1
2
1394/08/27

با سلام.یه فشارسنج عقربه ای میخوام برای استفاده تو خونه بخرم و تمام اطلاعاتم از همین اینترنت هست.لطفا یه برند خوب در حد 200 تومن بهم معرفی کنین تا بخرم.و تفاوت تک شلنگه با دوشلنگه رو هم بی زحمت بگین چیه. با تشکر

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ........ به زودی همکاران ما با شما تماس می گیرند و شما را برای خرید فشارسنج مناسب راهنمایی می کنند ..... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

م.رييسى

1
3
1394/03/18

باسلام ،يک فشارسنج بازويی با کيفيت و استاندارد می خواستم،که از همه لحاظ کامل باشه ، سايز بازويی مناسب همه افراد رو هم داشته باشه تجربه ايی ندارم خواهش می کنم مرا راهنمايی کنيد من در اهواز زندگی می کنم اگه براتون مقدور بود اسم فروشگاه معتبر ی روهم معرفی کنيد،باتشکر

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ...... به زودی همکاران ما با شما تماس گرفته و شما را برای خرید فشارسنج بازویی مناسب راهنمایی می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
3
no-photo.webp

لیلا

0
7
1393/12/03

با سلام. ممنونم از راهنماییتان.مادرم شدیدا فشار خون بالا دارد بالاتر از 20 فشار سنج فوق لعاده دقیق میخواهم که عملکرد قلب را هم نشون بده. راهنمایی کنید.مرسی

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
7
no-photo.webp

س. رضایی

0
2
1393/11/24

با سلام و خدا قوت: از اطلاعات مربوط به دستگاه فشار سنج سپاسگزاریم محبت کنید در خرید فشار سنج راهنمایی کنید برای خرید دستگاه فشارسنج برای همسرم که باید فشارش راکنترل کنم کدام نوع بهتر است؟ همراه با مشخصات کامل و قیمت؟ با تشکر.

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز .... به زودی همکاران ما با شما تماس گرفته و شما را برای خرید فشارسنجی مناسب راهنمایی می کنند ..... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
2
no-photo.webp

ﻫﺎﺩﻱ

0
1
1393/11/01

ﺳﻼﻡ ﻓﺸﺎﺭ ﺳﻨﺞ ﺩﻳﺠﻴﺘﺎﻟﻲ ﺑﺎ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ اﺭﺯﻳﺎﺑﻲ ﻧﺎﺭﺳﺎﻳﻲ ﻗﻠﺒﻲ ﻳﺎ ﻧﺎﻣﻨﻆﻢ ﺑﻮﺩﻥ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻗﻠﺐ ﺭا ﺩاﺭﻳﻦ? ﻗﻴﻤﺘﺶ ﭼﻘﺪﺭﻩ?

پاسخ آتی اسپرت : سلام هادی عزیز ...... دو مدل BM60 با قیمت 231000 تومان و BM16 بیورر با قیمت 177500 تومان موجود می باشد ..... لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید تا همکاران ما راهنماییتون کنند.... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
1
no-photo.webp

محمد حسین

0
2
1393/10/11

باسلام واحترام، از راهنمایی ها ومشاوره خوب کارشناسانتان وارایه مدلهای معتبر همراه با لیست قیمت مناسب وتخفیف بعضی اقلام ،تشکر وقدردانی میگردد.داشتن همین صداقت وشفاف بودن موضوعات اراِِءه شده وارسال بموقع سفارشات خود بهترین تبلیغ برای آتي اسپرت می باشد.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
2
no-photo.webp

parinaz

3
4
1393/03/03

عالی بود مثل همیشه خوب و جذاب از شما ممنونم خسته نباشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
4
no-photo.webp

منیر

2
2
1393/03/01

با سلام.فشار سنج دیجیتالی دارین که برای اطفال و نوزادان بشه استفاده کرد .ازیک برند معتبر.تشکر

پاسخ آتی اسپرت : سلام منیرعزیز ..... فشارسنج عقربه ای کودک ایزی لایف HS 20A و فشارسنج بازویی عقربه ای ریشتر Babyphone 1440 مناسب برای سنجش فشار کودکان می باشد

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
2
close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top