2 نکته مهم برای بزرگ کردن عضلات در بدن سازی

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تاریخ ویرایش: 1400/10/28
ورود مقاله: 1392/02/10
person.webp 8230
heart.webp 0

2 نکته مهم برای بزرگ کردن عضلات در بدن سازی

1. برای حجیم کردن تمام بدن نیاز است که ماهیچه های بزرگتر بدن یعنی پا و عضلات پشت را قرار دهید. دیگر لازم نیست که نگران دیگر عضلات باشید وقتی پاها شما که بزرگترین عضلات شما هستند بزرگ شوند همه چیز درست می شود و همچنین عضلات پشت بزرگترین عضلات بالا تنه هستند هرگز وقت صرف عضلات کوچکتر, وقتی که عضلات بزرگ شما کوچک هستند و حجم کالری بدنتان کم است, هدر ندهید. فکر کنید فقط وقتی که وقت خود را صرف عضلات کوچک می کنید دیگر قدرتی برای قسمت های بزرگتر ندارید. درست است که تمرینات سینه و بازو برای شما شیرین تر است ولی وقتی عضلات بزرگ شما حجمیم شوند آن وقت می توانید عضلات کوچک خود و تک مفصلی ها را بیشتر کار کنید.
2. تمریناتی را انجام دهید که بتوانید بیشترین وزنه را مهار کنید: بعد از اینکه تمرینات خود را روی عضلات بزرگ بدن گذاشتید. لازم است حرکاتی را برای عضلات خود انتخاب کنید که بتوانید بیشترین وزنه را در آن جابه جا نمائید. به خصوص وقتی هدف حجم باشد. همچنین حرکاتی را انتخاب کنید که بیشترین فیبر عضلانی را تحریک کند برای این کار لازم است حرکات چند مفصلی مثل اسکوات - پرس پا - ددلیفت - پرس سینه را در برنامه ی خود بگنجانید. اشتباه نکیند منظور از جابه جایی ماکزیمم وزنه ها این نیست که شما گامی فراتر از توان خود بردارید که این کار نه تنها حجم نمی آورد بلکه به مرور زمان باعث نابودی استخوان ها و مفاصل می گردد. شماباید وزنه ای را انتخاب کنید که بتوانید حداکثر 8 تکرار و حداقل 6 تکرار با آن بروید و یا 2 تکرار آخر را حرف تمرنی به شما کمی کمک دهد یعنی وزنه ای استفاده نشود که شما بتوانید با آن 20 تکرار را انجام دهید.

 

منبع: پائیز اسپرت

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

بهنام

0
0
1393/11/01

دیووونتم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مسعود

0
0
1393/06/10

من این حرف هارو حتی از مربی باشگاه هم نشنیده بودم خیلی تاثیر گذار بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

کاربر

0
0
1393/02/23

موافقم عضلات کوچک همگام با عضلات بزرگ رشد می کنند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top