راهنمای استفاده از اسکوتر هوشمند

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1395/09/02
person.webp 11082
heart.webp 14

 

با توجه به اینکه نحوه کنترل اسکوتر هوشمند که اغلب خودبالانس نیز هستند تا حدی خلاقانه  و شاید در ابتدا و در اولین تجربه تا حدی نامأنوس و متفاوت هستند، کمی زمان می برد تا به راندن اسکوتر هوشمند خو گرفته، عادت کنید و با نحوه استفاده از اسکوتر احساس راحتی کنید. اما روند یادگیری اسکوتر هوشمند به سرعت انجام می گیرد و پس از مدت کوتاهی و حرکت این احساس به شما دست خواهد داد که دستگاه جهت و سرعت حرکت را از طریق تله پاتی و ذهن خوانی تشخیص می دهد و حرکت میکند و یک روح در دو جسم خواهید شد، شک نکنید.


اما پیش از رسیدن به این مرحله ایی که با تسلط کامل اسکوتر برقی خود را هدایت کنید  لازم است ابتدا نحوه سوار شدن و استقرار روی اسکوتر فرا بگیرید. برای این کار توصیه می شود از کمک یک دوست یا حتی دیوار یا میز بهره بگیرید. پس از روشن کردن اسکوتر هوشمند، ابتدا یک پا را بدون وارد آوردن فشار روی اسکوتر هوشمند قرار دهید تا چراغ وسط دستگاه روشن شود. اسکوتر هوشمند در این زمان متوجه می شود که سوارکار به شکل مناسب روی پایه نیاستاده و از حرکت خودداری می کند.

پس از قرار دادن پای دوم، با حفظ تعادل و وقت تعیین جهت حرکت می رسد، با استفاده از نیروی کنش وزن خود و تغییر مرکز ثقل بدنتان میتواند جهت دهی درست را انجام دهید. بعنوان مثال در صورتی که وزن خود را به سمت جلو یا عقب متمایل کنید، اسکوتر هوشمندبه حرکت در خواهد آمد. برای چرخیدن کافی است یک پا را به سمت جلو و دیگری را در جهت معکوس متمایل کنید تا دستگاه با عملکردی شبیه عمکرد حرکتی تانک، با متوقف کردن چرخش یک چرخ و حرکت چرخ دیگر، به سمت مورد نظر شما حرکت نماید.

در مورد طیف حرکت اسکوتر برقی نیز لازم است بدانید که اسکوتر برقی قادر است روی انواع سطح های مختلف از جمله آسفالت خیابان سنگ فرش های نچندان ضمخت، موکت و حتی چمن حرکت کند ولی بخاطر داشته باشید سطوح بر مصرف برق اسکوتر شارژی تاثیر دارند. اغلب اسکوتر برقی ها  قادر هستند از شیب هایی تا ۲۰ درجه عبور کند. سازندگان برای این منظور یک ژیروسکوپ درون دستگاه قرار داده تا در صورت قرار گرفتن در شیب، اسکوتر خودبالانس از سرعت گرفتن بیش از اندازه که ممکن است تعادل را برهم زند جلوگیری نماید.

نکات مهم در خرید اسکوتر برقی :
در ادامه باهم موارد مهم درمورد یک اسکوتر برقی را بررسی می نماییم نکاتی که هنگام خرید اسکوتر هوشمند باید به آنها توجه نمایید. نکته اصلی در ادامه این است که تمام موارد زیر با توجه به سن و نوع نیازهای مصرف کنندگان متفاوت می باشد.

- اصل بودن و قابل اطمینان بودن باتری اسکوتر برقی
- FCC، RoHS، CE و UL  روی شارژر اسکوتر شارژی استاندارد های مقابل وجود داشته باشد
- حداکثر مسافت قابل طی کردن با هر دفعه شارژ مجدد باطری اسکوتر برقی
- حداکثر وزن قابل تحمل که اسکوتر برقی شما توان تحمل آنرا دارد اسکوتر های کوچکتر معمولابرای سنین پایینتر بوده و وزن کمتری را تحمل می نمایند
- حداکثر سرعت حرکت اسکوتر برقی که رابطه مستقیم با توان موتور اسکوتر برقی دارد
- اندازه چرخ ها اسکوتر
- مدت زمان لازم برای شارژ کامل
- وزن خود اسکوتر برقی
- قابلیت های جانبی و امکانات اضافی که در اسکوتر های هوشمند لحاظ می شود مانند اسپیکر، چراغ، سپر محافظ بدنه، ریموت کنترل، حالت های مختلف سواری و امکانات جدیدتری که روزبه روز به اسکوترهای برقی اضافه می شود که بستگی به نوع استفاده شما دارد.

منبع : مگاکالا

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 14

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 4 میانگین امتیاز : 4/8

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top