طریقه شست و شوی و نگه داری عینک های شنا cressi

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1395/02/05
person.webp 9614
heart.webp 1

از آنجایی که بازرگانی کافی ، بعنوان نماینده انحصاری فروش و توزیع محصولات شنای برند Cressi  ایتالیا، قصد دارد تا برای اولین بار در ایران لوازم شنا را با گارانتی یکساله به شما مشتریان عزیزعرضه کند؛

کارشناسان ما برآن شدند تا شرایط نگهداری و طریقه ی صحیح استفاده از هریک از محصولات را به جهت مشمول گارانتی شدن در صورت بروز هر نوع مشکل و همچنین افزایش طول عمر و کارایی هرچه بیشتر در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهند. لذا در ادامه نحوه ی صحیح استفاده و نگه داری بهینه ی عینک شنا ارائه می گردد.

 

هیچ پاک کننده‌ی خاصی برای شیشه‌ی عینک‌های شنا وجود ندارد. در حقیقت اصلا بنا نیست که این لنزها لمس شوند، پس بهترین راه برای اینکه عینک شنایتان تمیز بماند این است که از آن با احتیاط استفاده کنید. هیچوقت لنز عینکتان را دستمالی نکنید، این کار می‌تواند باعث چرب شدن یا ماندن رد اثر انگشتتان بر روی لنز بشود. حتی برخی از عینک‌هایی که ماده‌ی ضد بخار دارند، شاید با اینکار در کارشان اختلال ایجاد شود.

همیشه پس از استفاده از عینک، آنرا آبکشی کنید، این کار کلر و دیگر مواد شیمیایی را از عینکتان می‌زداید و باعث می‌شود تا در طول زمان آسیبی نبیند. این کار تنها روتین همیشگی برای تمیز کردن عینک شماست که توصیه می‌شود.



مرحله ۱ :

درون و بیرون لنز عینک شنایتان را توسط آبی سرد، تمیز و روان، بدون تماس دست آبکشی کنید، بخش محافظ دور چشم و بند عینک را نیز فراموش نکنید. آب، هیچ مشکلی ندارد، مگر اینکه آغشته به کلر زیاد باشد. اگر به آب تمیز و روان دسترسی ندارید، عینکتان را چند بار درون آبی سرد و تمیز فرو ببرید تا آبکشی شود.

مرحله ۲ :

انگشتانتان را درون آب کف آلودی نمناک کنید –مایع ظرفشویی عالی است– و بند عینکتان را تمیز کنید، اما خیلی مراقب باشید که انگشتان کف آلودتان با لنز عینک برخورد نکند. بعضی از عینک‌ها بندشان جدا می‌شود، در اینصورت اینکار را انجام دهید تا روال شستشوی عینک برایتان ساده‌تر شود.

مرحله ۳ :
حالا دوباره بند عینک را کاملا آبکشی کنید تا هیچ کفی به آن نماند. سعی کنید در طول این مدت، بند عینک را زیر لنزهای عینک نگاه دارید تا آب و کف به درون آنها و روی لنز نچکد. اگر احیانا آب و کف به درون لنزهای عینک ریخت، سریعا آنرا بدون لمس آن ها آبکشی کنید.

مرحله ۴ :

عینکتان را به قلابی در محیطی بادخور، اما به دور از نور مستقیم آفتاب، آویزان کنید تا کاملا خشک شود.

نکات :
- اگر به ناچار لنز عینک شنایتان را لمس کردید، اول آبکشی‌اش کنید، سپس با یک پارچه‌ی نرم و بدون پرز تمیزش کنید، سپس در انتها دوباره آبکشی‌اش نمایید.
- نگهداری از عینک درون کیسه یا جعبه‌ی مخصوص، نه تنها عینکتان را تمیز نگاه خواهد داشت، بلکه خراش هم نخواهد دید.
- هرگز عینک شنا و هیچ یک از لوازم شنای خود را درمعرض نور خورشید قرار ندهید.

منبع : آتي اسپرت

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 1

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

سهیل

0
0
1398/10/27

سلام من عینک شنای کرسی مدل Flash DE202391 رو از دی جی کالا خریداری کردم در اولین استفاده متاسفانه لنز بخار گرفت. ضمنا مطلقا قبل و بعد از استفاده هم لنز ها رو لمس نکردم مشکل داره؟ راه حل؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام سهیل عزیز .... این کالایی که میفرمایید موجود نداریم بنابراین از کیفیت محصول نظری ندارم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top