قبل از خرید دستگاه تست قند خون به این 12 نکته توجه نمایید

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1394/02/01
person.webp 65041
heart.webp 21

 

با گذر زمان و بالا رفتن سن ، هر آدمی نیاز دارد که از میزان قند خون و فشار خون خود آگاه باشد . مخصوصا کسانی که مبتلا به دیابت هستند باید زود به زود از میزان قندخون خود آگاه باشند. نگهداشتن میزان قندخون نزدیک محدوده نرمال ، احتمال بروز سکته‌های قلبی‌ مغزی، عوارض چشمی ، کلیوی ، عصبی و مشکلات سیستم گردش خون و حتی مرگ را کم می‌کند.

 

12 نکته برای انتخاب دستگاه تست قند خون درست و دقیق :

1- دقت دستگاه تست قند خون :
با توجه به اهمیت نتیجه دستگاه تست قند خون و تاثیری که این نتیجه می تواند بر فرایند کنترل قند خون داشته باشد ، داشتن دستگاهی با حداقل احتمال خطا ضروری می باشد

2- سیستم کنترل حجم خون :
دستگاههایی که مجهز به سیستم کنترل حجم خون (BVC) می باشند از بهترین دستگاههای موجود در بازار می باشند . در این دستگاهها اگر خون ناکافی به دستگاه بدهید دستگاه عدد کمتر و اشتباه به شما نشان نمی دهد بلکه به شماerror  نشان می دهد . ولی دستگاههایی که این سیستم را ندارند در صورت دادن خون ناکافی به دستگاه ، به شما عدد پایین نشان می دهد . مثلا ممکن است خون واقعی شما 250 باشد ولی دستگاه عدد 50 و به شما نشان دهد . تعداد این دستگاهها در بازار کم نیستند ، در نتیجه از دستگاههایی استفاده کنید که  مجهز به سیستم (BVC) باشند. 

3- میزان خون لازم و درد :
میزان خونی که برای اندازه گیری قندخون به دستگاه میدهید متفاوت است از (از 0.3 میکرو‌لیتر تا 5 میکرو‌لیتر) . دستگاههای تست قند خون قدیمی تر نیاز به خون بیشتری دارند . هرچقدر خون مورد نیاز کمتر باشد درد ناشی از نمونه گیری کمتر می باشد . دستگاههای جدید به خون بسیار کمی احتیاج دارند (کمتر از 0.3 میکرولیتر) . بطوری که در هنگام نمونه گیری تقریبا دردی احساس نمی شود .

4- قیمت دستگاه تست قندخون :
قیمت در خرید دستگاه تست قند خون موضوع بسیار مهمی می باشد . از خرید دستگاههای ارزان و رایگان خودداری نمایید . شما باید علاوه بر دستگاه سوزن و نوار دستگاه را خریداری نمایید . دستگاهی که ارزان می باشد مطمئن باشید که فروشنده برای جبران پول دستگاه ، قیمت نوار و سوزن دستگاه را بالا حساب خواهد کرد و یا اینکه این دستگاه به زودی زود نایاب خواهد شد و شما دیگر نمی توانید از بازار نوار یا سوزن آن را تهیه نمایید . اما اگر یک بار هزینه کنید می توانید دستگاه معتبری تهیه نمایید ، مخصوصا اینکه دارای گارانتی مادام العمر هم باشد که خیالتان تا آخر عمر بابت هزینه دستگاه راحت خواهد بود .

5- اندازه گیری از نقاط  دیگر :
بعضی از دستگاهها علاوه بر اندازه گیری از نوک انگشتان ، قابلیت اندازه گیری از ساعد و بازو را هم دارا می باشند که این ویژگی برای کسانی که روزانه چند بار باید نمونه گیری کنند موضوع مهمی می باشد .

6- داشتن حافظه و گرفتن میانگین :
موضوع مهمی که پزشک شما برای تنظیم برنامه درمان به آن توجه دارد میانگین دوره ای میزان قند شما می باشد . به همین علت اکثر دستگاهها دارای حافظه برای ذخیره میزان قندخون می باشند . داشتن امکان محاسبات هفتگی ، دو هفتگی و ماهانه قند خون امکانا این محاسبه را برای شما آسان تر و دقیق تر می کند خصوصا برای افراد مسن که حوصله محاسبات ریاضی و.... را ندارند

7- مانیتور دستگاه تست قندخون :
از دستگاهی استفاده کنید که صفحه مانیتور بزرگی داشته باشد تا براحتی بتوانید اطلاعات را بخوانید

8- اندازه مناسب دستگاه تست قندخون :
دستگاهی خریداری کنید که براحتی قابلیت حمل و نقل را داشته باشد.

9- سرعت اندازه گیری دستگاه تست قند خون :
نمایش نتیجه میزان قند خون در دستگاههای موجود در بازار از 5 ثانیه تا 60 ثنیه متغیر می باشد . مسلما هرچه زودتر نتیجه نهایی مشخص شود میزان آرامش روحی و سرعت واکنشی که باید به نتیجه داشته باشید بیشتر است . 

10- قابلیت اتصال به کامپیوتر :
تجزیه و تحلیل نمودارهای نتایج و نوسانات قند خون، کمک بزرگی در تنظیم دوز دارو به کادر پزشکی می کند.

11- گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تست قند خون :
خرید این دستگاه مثل هر دستگاه ساخت شده دست بشر ، دچار نقص فنی می شود . توجه به نام شرکت وارد کننده و تلفن های تماس خدمات پس از فروش برای تامین لوزام جانبی و برطرف کردن مشکل به وجود آمده ضروری می باشد

12- برند دستگاه تست قند خون : با تحقیق و بررسی بتوان برند مناسب را انتخاب کرد.

 

 

بیش از 100 مدل انواع دستگاه تست قند خون و ملزومات در آتي اسپرت

بهتر است قبل از خرید تست قند خون، انواع مدل های تست قند خون و ملزومات را را مشاهده نموده و با هم مقایسه نمایید.

در آتي اسپرت این امکان را فراهم نمودیم تا بتوانید از بین بیش از 100 مدل تست قند خون و ملزومات، بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

مشاهده و مقایسه انواع تست قند خون و ملزومات

 

همچنین بخش مشاوره و فروش آتي اسپرت، با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تجهیزات ورزشی، آماده راهنمایی شما جهت انتخاب بهتر می باشند.

تلفن مشاوره و فروش تست قند خون و ملزومات  - 09901407020 خط ویژه - خانم ساور

 

 

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 21

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 8 میانگین امتیاز : 3/2

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

ابوالفضل

37
0
1395/11/21

سلام.معرفی برندهای معتبر برای هر دستگاهی اگه صادقانه باشه و واقعا برنامه ایی برای تبلیغات نباشه حرکت بسیار خوبیه.موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
37
0
close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top