درباره صندلی ماساژور بیشتر بدانید

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تاریخ ویرایش: 1403/02/09
ورود مقاله: 1392/01/30
person.webp 7160
heart.webp 0

صندلی ماساژ یکی از ابزارهای ماساژ است که به صورت هوشمند و اتوماتیک پیشرفته ترین روش های ماساژ را بر روی بدن اجرا می کند. در انجام ماساژ بر روی صندلی ماساژور چون فرد در شرایطی قرار می گیرد که برایش مطلوب و راحت تر است احساس رضایتمندی بیشتری دارد. همچنین تنوع برنامه ریزی و استفاده صندلی ماساژ یا مبل های ماساژور بسیار زیاد است. علاوه بر این در صندلی ماساژ اکثر حرکات یک ماساژ واقعی مانند حرکات ضربه ای، سراندن، ورز دادن، فشردن، مالش سطحی، مالش عمیق و حرکت لرزشی شبیه سازی شده است. مدت زمان صندلی ماساژ نیز در این سیستم قابل تنظیم است.

 

فواید پزشکی ماساژ در صندلی ماساژ:
در صندلی ماساژ بیشترین اثر را بر روی دستگاه اعصاب به عنوان تسکین دهنده و آرامش دهنده داریم و جهت رفع اختلالاتی مانند بی خوابی، تنش، سردرد و سایر بیماری های ناشی از فشار روانی مورد استفاده قرار می گیرد. در مبل ماساژ دستگاه ماهیچه ای سود بیشماری از ماساژ می برد، ماساژ با آرام کردن و کشش دادن به نسوج نرم بدن گرفتگی و تنش ماهیچه ها را کاهش داده و باعث قطع تولید سموم می گردد. در صندلی ماساژ با تشدید جریان خون فشار وارد بر رگ ها و سیاهرگ ها را کم می کند و باعث بهبود گردش خون و تنظیم ضربان قلب و تنظیم فشار خون و در نهایت تقویت قلب می گردد. در مبل ماساژ از بین بردن ترکیبات سمی و مضر که به علت فشارهای روانی بیش از حد در بدن انباشته شده است از طریق ماساژ امکانپذیر می شود که باعث بهبود عملکرد دستگاه لنفاوی می گردد. در صندلی ماساژ با افزایش فعالیت شش ها سبب تنظم ریتم تنفس و خارج کردن ترشحات مضر در ریه می گردد. علاوه بر موارد فوق، در صندلی ماساژ تاثیر مستقیم در بهبود روند کارآیی اندام های داخلی بدن و کاهش خطر ابتلا به واریس و همچنین کمک به کاهش درد و درمان بیماری آرتروز زانو و گردن و ایجاد طراوت و شادابی برای پوست بدن و ... می گردد.

صندلی ماساژ یکی از ابزارهای ماساژ است که به صورت هوشمند و اتوماتیک، پیشرفته ترین روش های ماساژ بدن را اجرا می کنند. در انجام ماساژ روی صندلی ماساژ چون فرد در وضعیت های بدنی قرار می گیرد که برایش مطلوب و راحت تر است، احساس رضایتمندی بیشتری دارد. همچنین تنوع برنامه ریزی و استفاده صندلی ماساژ یا مبل های ماساژور بسیار زیاد است که می توان آن را مناسب با ماساژ بدن زن یا ماساژ بدن مرد تنظیم کرد. علاوه بر این در صندلی ماساژ اکثر حرکات یک ماساژ واقعی مانند حرکات نیدینگ ضربه ای، حرکت سراندن، ورز دادن، فشردن، مالش سطحی، مالش عمیق و حرکت لرزشی شبیه سازی شده است. مدت زمان صندلی ماساژ نیز در این سیستم قابل تنظیم است . صندلی ماساژ برای ماساژ آرام بخش و ماساژ زیبایی مناسب است . صندلی ماساژ، ساخته شده از غلتک های الکتریکی و کیسه های هوا طراحی شده برای تقلید انگشتان و دستهای ماساژور درمانگر است.

 

جهت مشاهده و مقایسه انواع صندلی ماساژ کلیک کنید.

 

اگر شما به فکر خرید یک صندلی ماساژ هستید به نکات زیر توجه کنید.
1- شدت لرزش صندلی ماساژ اطمینان حاصل کنید که شدت لرزش صندلی ماساژ برای شما مناسب است. بعضی از صندلی ماساژ قوی، و برخی ضعیفتر است که انتخاب شما به حجم عضلات بستگی دارد. برخی دیگر از صندلیها دارای کنترل شدت لرزش می باشند که از نظر قیمت بالا ترند .
2- حجم یا اندازه صندلی ماساژ این اندازه به کارایی های صندلی ماساژ نیز برمیگردد . هر چه کارایی ها بالاتر رود اندازه نیر بیشتر میشود.
3- ویژگی های صندلی ماساژ صندلی، به شما اجازه می دهد تکنیکهای مورد علاقه ی خود انجام دهید ، مانند قسمتهای باسن، ساق پا، پا، و بازوها.طیف وسیعی از حرکتهای این صندلی ماساژ بر پایه ضربه زدن فشار نقطه ای و پرس است که شبیه حرکات ماساژ، سوئدی، شیاتسو، هاوایی و تای میباشد. با استفاده از کیسه های هوا است که باد را خالی و پر میکند ساق پا و دستهای شما را ماساژ میدهد با استفاده از لرزش رانها گردن و عضلات کمری را ماساژ میدهد.دقت کنید ممکن است این حرکات به درد شما نخورند . برخی از این صندلیها دارای دستگاه بخش موسیقی با ویزگیهای متنوع است
4- ظاهر صندلی ماساژ آیا برای شما مهم است که صندلی ماساژ با دکوراسیون شما تناسب داشته باشد؟ سایت دطامد این امر را به شما واگذار میکند !
5- قیمت صندلی ماساژ قیمت صندلی ماساژ با توجه به نکات بالا (کارایی و ویژگیها) و خدمات پس از فروش ( نصب، آموزش، تعمیرات و گارانتی)متفاوت است
6- خدمات پس از فروش صندلی ماساژ این خدمات نیز میتواند در قیمت موثر باشد . توصیه ما این است که صندلی ماساژ توسط کار شناس نصب و راه اندازی شود. حتما استاندارد باشد و توسط خود شرکت فروشنده تعمیر شود به عبارت دیگر دارای گارانتی باشد

منبع : آتي اسپرت

 

 

همچنین بخش مشاوره و فروش آتي اسپرت، با بیش از 12 سال تجربه در زمینه تجهیزات ورزشی، آماده راهنمایی شما جهت انتخاب بهتر می باشند.

تلفن مشاوره و فروش صندلی ماساژور - 09901407020 خط ویژه - خانم ساور

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

محمد

0
0
1394/11/25

از مطالب مفیدتون صمیمانه تشکر می کنم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
close.webp banner-diet.gif
torob

به جمع ۲۵۰ هزار نفری ما بپیوندید.

در اینستاگرام هر روز تخفیف ویژه داریم!

atisportgroup@
upfooter

برخی از مشتریان ما:

فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
atisport-moshtari3.webp
Top