راهنمای خرید سشوار ایده آل

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1392/11/13
person.webp 4464
heart.webp 0

اینروزا بیشتر برای خرید سشوار به قیمت آن توجه می کنیم ،در صورتی که اصلا به مشخصات نوشته شده بر روی کارتن توجه نمیکنیم.  مشخصاتی مثل قدرت سشوار به وات ، سرامیک بودن و تورمالین بودن آن . ولی مطمئن شدن و خرید یک سشوار مناسب ، به معنی این است که به موها در دمای کم کمتر آسیب می بینند و همینطور زمان فرم دادن به موها کمتر می شود .
 
فرق بین سشوارهای سرامیک ، آیونیک و تورمالین چیست  ?
برای داشتن موهایی سالمتر ، بهتره سشواری بخرید که از این سه ماده ترکیب شده باشد زیرا به این صورت عملکرد مناسب تری داره .


سشوارهای سرامیکی
سشوار سرامیک دارای یک فن آوری ویژه می باشد که به خشک کردن موها از بیرون و داخل میکند . دمای حرارت سشوارهای سرامیک بسیار کمه به همین دلیل آسیبی به موها نمیزنه .

سشوارهای تورمالین

سشوار تورمالین حاوی یک پوشش از جنس سنگ است که دارای مواد معدنی می باشد که به شکل طبیعی یون منفی تولید میکنه و موجب درخشندگی مو میشه .

سشوارهای آیونیک یا تولید کننده یون

سشوارهای آیونیک یا یونی به خرد کردن مولکول های ریز آب سرعت می بخشند و همین باعث میشه موهاتون زودتر خشک بشه ، و همینطور اجازه میدن آب به عمق مو نفوذ کرده و مو خشک شود در همان زمان که مو خشک می شود آب در درون موها میماند . یون های نفی همینطور به خنثی کردن یون های مثبتی که در مو هستند کمک میکنه ، که باعث میشه درخشندگی موها حفظ بشه و به لطیف کردن موها کمک میکنه .

معنای رقم های وات چیه ؟
در واقع هر چقدر یک سشوار دارای وات بیشتری باشد ، میتونه حرارت و قدرت باد زیادتری رو بیرون بده . برای موهای کلفت و حجیم ، احتیاج به یک سشوار با قدرت وات بیشتری دارین . البته توجه کنید قدرت واتی که ویژه نوع خاصی از مو باشد وجود ندارد . ولی اگه کمی هم بذارید هوای آزاد موهاتون رو خشک کنه ، احتیاجی به سشوار با وات زیاد ندارید . معمولا سشوارهای با وات کمتر صدای آرام تری دارند ، در عوض سشوارهای با وات زیاد میتونند موهای شما رو زودتر خشک کنند

منبع : آتي اسپرت

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 1 میانگین امتیاز : 5

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top