5 ویژگی راکت بدمینتون خوب

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تاریخ ویرایش: 1399/02/16
ورود مقاله: 1392/11/30
person.webp 7109
heart.webp 0

 

 

5 ویژگی راکت بدمینتون خوب

 

انتخاب راکت برای انجام ورزش بدمینتون بسیار مهم است. راکت‌های مختلف هر کدام کارایی‌های متفاوتی دارند که ورزشکار با توجه به اهداف خود باید راکت مورد نظر را انتخاب کند. در اینجا با ویژگی های یک راکت بدمینتون خوب آشنا می شوید. در ورزش بدمینتون راکت بسیار اهمیت دارد. راکت بدمینتون ویژگی‌های مختلفی دارد که برای هر فرد معیارهای انتخاب آن متفاوت است. هدف ورزشکار از بازی بدمینتون در انتخاب راکت تاثیرگذار است. 

توصیه‌های زیر می‌توانند ورزشکاران را برای خرید راکت بدمینتون کمک کند:

1- بین راکت بیضی شکل و مربع شکل یکی را انتخاب کنید. راکت بیضی شکل قدرت را بیشتر متمرکز می‌کند، در حالی که راکت مربع شکل سطح بزرگ‌تری دارد. انتخاب شکل راکت می‌تواند بر بازی ورزشکار تاثیر بگذارد.

2- اگر مبتدی هستید از راکتی که دسته انعطاف‌پذیرتری دارد استفاده کنید. ورزشکاران حرفه‌ای که سریع‌تر هستند باید از راکت‌هایی استفاده کنند که قاب آن‌ها کوچک باشد.

3- اگر از نوع راکتی که می‌خواهید بخرید اطمینان ندارید ابتدا یک راکت دست دوم تهیه کنید. می‌توانید با هزینه کمتر راکتی که برای شما مناسب است پیدا کنید.

4- انتخاب‌هایی که دارید سبک و سنگین کنید. راکت سبک چابکی را افزایش می‌دهد اما راکت سنگین‌تر ثبات بیشتری دارد و نیروی حرکت بیشتری به توپ می‌دهد. البته ورزشکار باید با راکت سنگین آشنایی داشته باشد.

می‌توانید به یک فروشگاه ورزشی بروید و راکت‌ها را امتحان کنید. می‌توانید با امتحان کردن راکت‌ها تصمیم بگیرید که راکت بزرگ برای شما مناسب‌تر است یا راکت کوچک.

5- از راکت‌هایی استفاده کنید که از آلومینیوم سبک و یا استیل ساخته شده باشند. اگر می‌خواهید حرفه‌ای بازی کنید از راکت‌هایی که فیبر کربنی دارند و بسیار سبک هستند یا از راکت‌های آیرودینامیک استفاده کنید.

 

منبع : ایسنا

 

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top