چطور در مقابل چاقی ارثی، پیروز شویم؟ جلسه پنجم

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تاریخ ویرایش: 1401/10/24
ورود مقاله: 1390/01/17
person.webp 12362
heart.webp 11

بدن من استعداد چاقي داره!

 

 

 

حتما اين جملات را زياد شنيدی:

- چاقي من ارثیه

- بدن من استعداد چاقي داره

- آب هم مي خورم جذب بدنم مي شه !

و بسياري جملاتي شبيه به اينها !

آيا واقعا چاقي ارثي است ؟ پس چگونه افرادي هستند كه خود را لاغر مي كنند و تا سال ها و حتي پايان عمر مانكن و زيبا باقي مي مانند ؟ يا افرادي كه مدت زيادي از عمر خود لاغر بوده اند ولي پس از ازدواج دچار اضافه وزن بسيار مي شوند.

 

محققين درباره چاقي ارثي نظرات متفاوتي دارند ولي نكته اي كه بسيار حايز اهميت است، رفتار خوراكي ارثي است...بعضا خانواده هايي را مي بينيد كه همگي در آن اضافه دارند، چون رفتار خوراكي آنها شبيه به يكديگر است و برعكس.

 

 

توی خونه شما اینجوریه؟

معمولا اگر يك جعبه شيريني خامه اي يا پيتزا در خانه افراد لاغر آورده شود، شايد تا مدت ها در يخچال بماند و در پايان هم مقداري از آن دور ريخته شود ! آيا در منزل شما هم همينطور است ؟ تا حالا شده است باقيمانده غذايي كه از رستوران آورده ايد بيشتر از يك روز در يخچال بماند؟

 

راه حل چیست؟

واقعيت اينست كه افراد چاق علاوه بر اينكه تحرك كمتري دارند، كالري بيشتري  هم مي خورند....مثلا بيشتر افراد چاق هميشه در رژيم اند، چاي را با قند نمي خورند، در ميهماني ها كمتر غذا مي خورند و هميشه رعايت مي كنند، ولي در همان ميهماني  با خوردن يك مقدار ته ديگ چرب و لذيذ كنار غذا يا يك شيريني خامه اي، حدود 200 تا 600 كالري بيشتر دريافت مي كنند و با خوردن يك مقدار آجيل حدود 400 تا 800 كالري ميل مي كنند. اين يعني 1000 كالري بيشتر . در صورتي كه اگر شام مناسب و سبكي را انتخاب مي كردند، اين مقدار به 300 كالري كاهش مي يافت.

 

انگار خوراكيهاي با كالري بسيار بالا به افراد چاق چشمك مي زنند در حالي كه به چشم افراد لاغر نمي آيند.. !

 

اگر جدول كالري شمار را به درستي كامل كرده باشيد، كاملا اين موضوع را متوجه شده ايد

 

بدن ما بايد ياد بگيرد به جاي انتخاب غذاي چرب و پركالري، غذاي سبك و كم كالري را انتخاب كند.

 


 

در ايميل بعدي به بررسي نكات زير مي پردازيم:

طرز تهیه چند غذای رژیمی ولی خوشمزه

 

ایمیل بعدی را 4 روز بعد، دریافت می کنید.

 


 

 

نظر شما درباره چاقی ارثی چیست ؟

به نظر شما این غذاهای رژیمی را می توانید با غذاهایی که تاکنون می خوردید جایگزین کنید؟

اگر غذای رژیمی دیگری بلدید آن را به دوستان خود بگویید.

 

آیا به تا حالا به نکته ای که در ایمیل ، درباره  میهمانی ها گفته شد توجه کرده بودید ؟

نظر خود را برای دوستانتان بنویسید .دوستان شما هم نظرات خود را گفته اند، آن را ببینید.

 

 

قوی باش wink ، آتي اسپرت همراهته

  

 

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 11

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 8 میانگین امتیاز : 3

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

سارا

0
0
1393/07/07

با سلام .مقاله خوبی بود. به همه دوستای عزیزم توصیه میکنم که کالری شماری کنند و از مصرف هر گونه روغن وقند و شکر در دوره رژیم خود داری کنند. من از 84 به 61 رسیدم. بدون دکتر و ورزش خاصی. فقط حلقه هالوهوپ میزدم وکالری شماری میکنم. آب زیاد مینوشم. فعالیتم بیشتر شده . اما ورزش خاصی نمیکنم. باید عزیزان جلو ناخنک زدن رو بگیرید . عدسی کمک میکنه به این حالت. موفق باشید. همگی

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

جوانه

0
0
1393/07/06

سلام من از نظر جدول های شما اضافه وزن ندارم اما من میخوام به وزن حداقلم یعنی ۵۸ کیلو برسم در حال حاضر ۶۳ کیلو هستم اون رژیم ۳۰ روزه شما رو گرفتم ولی اصلا کم نکردم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

پاسخ آتی اسپرت : سلام جوانه عزیز ..... تغییرات وزنی برای همه انسان ها یکسان نیست و احتیاج به زمان بیشتری دارد ..... تلاشتونو ادامه بدید تا زودتر به نتیجه برسید ..... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سحر

0
0
1393/04/16

سلام ممنونم از مقالات و ایمیلهای بسیار آموزندتون.. حدود 10 روز پیش با سایت وزین و خوبتون اشنا شدم ... خریدی که از سایتتون داشتم بسیار راضی بودم و 6کیلو اضافه ای که دارم با ایمیلهای خوبتون دارم کم میکنم .. موفق و پاینده باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سعیده

0
0
1393/04/04

سلام مقالات شما بسیار هوشیار کننده است ازتون متشکرم در ضمن برای من ایمیل جلسه ششم لاغری ۳۱ روزه دو روز پیش باید میومد ولی هنوز نرسیده ممنون میشم اگه پیگیری کنید.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نهال

0
0
1393/03/29

سلام ازاینکه دلداریم دادید ممنونم من رفتم پزشک تغذیه و قراره از شنبه شروع کنم کسایی هستن مثل من که بخوان استارت شروع رو بزنن من اماده ام برای رقابتی سالم برای کم کردن وزنم . میخوام 30 کیلو کم کنم تمام تلاشمو میکنم.ازتون خواهش میکنم حمایتم کنید .تا ارادمو بدست بیارم .من یه دختر یکسالو سه ماهه دارم میخوام براش الگوی خوبی باشم . کمکم کنید .

پاسخ آتی اسپرت : سلام نهال جون .... خیلی خوبه .... براتون آرزوی موفقیت و سلامتی داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

کیمیا

0
0
1393/03/27

سلام،خیلی ممنون که به فکر سلامتی همه هستیدوممنون از ایمیل های کاربردی وخوبتون.متاسفانه ایمیل روز 4 هنوز به من نرسیده ،منتظر پیام های مفیدترین هستم.

پاسخ آتی اسپرت : سلام کیمیا جون .... ممنون از نظر شما .... به زودی براتون ارسال میشه .... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

asieh

0
0
1392/07/08

با سلام به آتي اسپرت عزیز . از زحمات شما سپاسگزارم متاسفانه من به خوردن خیلی علاقه دارم و تمام مشکلاتم از همینجا شروع میشود اگر ممکن است به من کمک کنید تا اراده ام را قوی کنم و بتوانم خودم را کنترل کنم . مجدداً از تمام ایمیلهایی که برایم فرستادید و زحماتتان ممنونم .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

sholeh

0
0
1392/07/07

به سلام به آتي اسپرت عزیز طبق برنامه ای که به من دادید گفتیدروزی 1260 کالری غذا مصرف کنید ولی معمولا کمتر از این مصرف می کنم از طرفی چون وسیله ورزشی در خانه ندارم و رفتن به باشگاه برای من سخته آیا همین روش بدون ورزش برای لاغری کافیه؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست گلم .... وقتی میزان کالری مصرفی بیشتر از کالری دریافتی باشه باعث چربی سوزی و کاهش وزن می شود ...... اما بهتره از ورزش ام در کنار رژیمتون برای کاهش وزن استفاده کنید و پیاده روی نه احتیاج به باشگاه رفتن داره و نه وقت زیادی میبره .......... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سهیلا

0
0
1392/06/04

سلام از ارائه ی برنامه ، همیاری و پشتیبانی شما بسیار سپاسکذارم . در این مدت خیلی سعی کرده ام که طبق برنامه پیش بروم و رضایت کامل دارم ، چون احساس سبکی ، سرحالی و شادابی می کنم . همچنین با تنظیم مصرف کالری روزانه تا به حال حدود 5/2 کیلو وزن کم کرده ام .

پاسخ آتی اسپرت : خواهش میکنیم سهیلا عزیز .... براتون آرزوی موفقیت و سلامتی داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مرضیه میرزامحمدی

0
0
1392/03/22

سلام آتي اسپرت از اینکه باهات آشنا شدم خیلی خوشحالم امروز 10 روزه که دارم با برنامتون پیش میرم 10 روز پیش من با وزن 90 وارد گروهتون شدم ایمیلارو گرفتم وسعی کردو غذامو با مراعات بخورم امروز بعد این 10 روز روی ترازو رفتم یچیزی دیدم که خیلی خوشحال شدم وزنم شده 86.5 خیلی خوشحالم و از شما ممنون. اما رمز موفقیتم این بود که کالری مصرفیمو برام2025 در نظر گرفته بودید اما خودم این میزان کالری تو این چند وقت سعی کردم از1200 بیشتر نشه روزیم 1 ساعت پیاده روی معمولی میکنم یعنی هم خرید هم پیاده روی. راستی جا داره بگم که خوشحالیم از اینه که هیچ نوع دارو و قرصی تو این 10 روز استفاده نکردم. مرسی آتي اسپرت

پاسخ آتی اسپرت : تبریک میگم مرضیه عزیز و براتون آرزوی موفقیت و سلامتی داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

eti

0
0
1392/02/05

salam be shoma va dostane azizam man dorei dovom hast ke ba shoma hastam dorei aval 4 kilo kam kardam vali tarjih midam ke hamishe ba shoma basham chon be man ghodrate va enegie bishtari midid dobare ham 1kilo kam kardam ba spase faravan

پاسخ آتی اسپرت : خواهش میکنیم دوست عزیز .... باعث خوشحالیه که در کنارمون باشید ..... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

mahnaz

0
0
1392/02/03

سلام خسته نباشید واقعا از توجه شما ممنونم از روزی که واسم برنامه ها رو ایمیل میکنید هم رژیم گرفتم هم پیاده روی میرم امیدوارم به کمک شما لاغر شم اگه بقیه بذارن چون تا میگم رژیم دارم همش اسرار میکنن که حالا با یکم خوردن چاق نمیشی!

پاسخ آتی اسپرت : براتون آرزوی موفقیت داریم دوست گلم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

حسین

0
0
1392/01/24

کار شما که برای سلامتی مردم وقت و انرژی کذاشتید خیلی قابل تقدیره و من بنوبه خودم از شما کمال تشکر و قدر دانی را دارم

پاسخ آتی اسپرت : از نظر شما بی نهایت سپاسگزاریم حسین عزیز.... آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما دوست عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

negin

0
0
1391/12/17

من در اصل هیچ اضافه وزنی ندارم ولی خودم دوست دارم برای حفظ تناسب اندام از جدول کالری و برنامه ی غذایی استفاده کنم. جدول کالری ها و لیست میزان کالری های این سایت خیلی مفیده. من هفته ای سه جلسه باشگاه بدنسازی می رم و جمعه ها کوهنوردی می کنم. فقط اومدم این و بگم که برنامه ی غذایی صحیح نه فقط برای تناسب اندام بلکه برای سلامتی ضروریه. فکر نکنیم که حتما باید اضافه وزن داشته باشیم که درست غذا بخوریم. تغذیه خوب و مصرف به اندازه ی مواد غذایی باید دائمی باشه. من خودم گیاهخوارم و یکی از راه های حفظ سلامتی و تناسب اندام رو استفاده ی مداوم از سبزیها و نخوردن خورشت های چرب و غذای سرخ شده مثل انواع فست فود ها، نخوردن تنقلات مثل چیپس و پفک و ...می دونم. اگه بدن رو مثل یه ساختمان در نظر بگیریم پس غذاهایی که واردش می کنیم می شن مواد و مصالح ساخت ساختمون و ورزش می شه اسکلت بندی اون ساختمون.پس بدنی که با ورزش قوی شده و با مواد مفید تغذیه شده سالم تر و مستحکم تره. ولی بدنی که به حال خودش رها شده، با چربی انباشته شده و با ورزش نکردن ضعیف شده هر لحظه خطر فرو ریختن داره. (عجب جمله ای گفتم، دست بزنید :)) از عضو شدن تو این سایت خوشحالم. ممنون.

پاسخ آتی اسپرت : سلام نگین عزیز.... بابت پیام زیباتون بی نهایت سپاسگزاریم و براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ایدا

0
0
1391/12/17

سلام ممنون از فرستادن برنامه های منظم و به موقعتون.اگه میشه روش درست کردن انواع غذاهای با سبزیجات و کم کالری را هم برامون بذاریو تا غذاهای با کالری زیاد و خوشمزه وسوسمون نکنه.ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

SARA

0
0
1391/11/29

با سلام و سپاس فراوان . متاسفانه من ایمیل سوم را دریافت نکردم . میشه لطف کنید و برام ارسال کنید ? در ضمن من مدتی بود که انگیزه ام را از دست داده بودم, وقتی در سایت شما دیدم خیلی ها به مشکل من دچارند ولی با اراده و انگیزه درصدد رفع مشکلشان هستند و این یک مبارزه ی جمعی است که ما با معضل اضافه وزنمان می کنیم , کلی انرژی گرفتم و هر روز بی صبرانه منتظر ایمیل های بعدی شما هستم. امیدوارم همه مان موفق شویم با تشکر

پاسخ آتی اسپرت : سلام سارا عزیز .... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

صبا شاكري

0
0
1391/11/13

ممنون از ارسال مطالب خوب شما

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

malihe

0
0
1391/11/11

salam.mamnon az bani sporte aziz;man tonestam 3 kilo kam konam;lotfan baram email befrestid bem ghovate ghalb mide

پاسخ آتی اسپرت : تبریک میگم ملیحه عزیز .... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نسیم

0
0
1391/11/08

سلام مرسی از سایت خوبتون، خیلی عالییییییییییییه حرف نداره. :) جلسه ی 3 و 4 لاغری در 31 روز رو برای من نفرستادید اگه میشه برام ایمیل کنید.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نوشين

0
0
1391/10/20

كارتون بي نظيره . عاليه . توروخدا روشهاي تقويت اراده هم بفرستيد . من تصميم به همراهي با شما و لاغري گرفتم ،اما بعضي وقتا يادم مي ره . و يه خوراكي نامناسب رو مي خورم و بعدش يادم مي افته كه نبايد مي خوردم . بيشتر به من كمك كنيد . غول چاقي داره بيماري هاي زيادي به من مي رسونه . اون جداولي كه ازشون نام برديد براي من ارسال نشده . دستان توانمندتان را مي بوسم . از صميم قلب متشكرم و براتون آرزوي موفقيت دارم .

پاسخ آتی اسپرت : سلام نوشین عزیز .... لاغری اصلا کار سختی نیست .... به این فکر کنید که قراره با رعایت همین نکان ساده به وزن ایده آلتون برسید .... چند مقاله جدید در مورد تقویت اراده وارد سایت شده .... شما میتونید با خوندن این مقالات و گرفتن یه تصمیم جدی برای رسیدن به هدفتون تلاش کنید .... موفق باشید دوست گلم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سمیه

0
0
1391/10/19

سلام از شما خیلی متشکرم من 3کیلو کم کردم وخیلی روحیه دارم امیدوارم ادامه داشته باشد کمکهاتون خیلی مفیده

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فروغ

0
0
1391/10/15

سلام از پیگیری و انگیزه دادن شما ممنونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مريم نوري

0
0
1391/10/08

اميدوارم هميشه شاد و سلامت باشيد چون با برنامه منظمي كه برام مي فرستيد بسيار آروم و باانگيزه شدم اصلا فكر نمي كردم اينقدر مفيد و تاثيرگزار باشه. حيلي ماهيد،ممنون

پاسخ آتی اسپرت : مریم جون از نظرتون بی نهایت ممنون و سپاسگزاریم... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

fariba

0
0
1391/10/06

باسلامخیلئ ممنون ازبرنامهای مفید وخوبتان خیلی خیلی خوشحالم و مو به مو رفتار میکنم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

Mahta

0
0
1391/09/04

سلام ممنون از إيميل هوائي كه مي فرستيد من در عرض ٦روز كه با برنامه هاي شما جلو رفتم بك كيلو نيم كم كردم.فقط متأسف انه جلسه٥ نفرستاديد برام،ممنون ميسم برام بفرستيد.

پاسخ آتی اسپرت : در اسرع وقت براتون ارسال میشه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

رضا

0
0
1391/09/01

با سلام و خسته نباشيد كلاً با برنامه هاتون حال كردم ، چون تونستم توي اين٦ ،٧ روز ١.٥ كيلو كم كنم ولي هنوز كلي راه مونده تا ٢٤٠٥ كيلوي كم كنم ، يه مسئله واسم پيش أمده بايد چه مقدار از كالري هاي كه مصرف ميكنم با ورزش بسوزونم تا سريع تر بتونم وزن كم كنم

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز... برای کم کردن وزن باید کالری دریافتی شما کمتر از کالری مصرفیتون باشه... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

mozhgan

0
0
1391/07/24

salam" kheili golin mamnon az zahamateton" dasteton ro mibosam;;; agar lotf konid jadvale kalere ro 1bare dige baram befrestin be eshtebah pakesh kardam;; bazam mamnoon, dar zemn agar bekham mashverat konam ba kodam telefon?? mokhlese hameye bani sportia

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز... حتما براتون ارسال میشه... جهت مشاوره و راهنمایی با شماره 021-22487758 تماس بگیرید، آماده پاسخ گویی هستیم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

armita

0
0
1391/07/14

سلام از مقالات عالیتان سپاسگزارم. من تحت رژیمهای متعددی قرار داشتم و خوب هم وزن کم میکردم ولی متأسفانه باز بر میگشتم. ولی رژیم شماو به خصوص جدول کالریها فوق العادس....... من واقعا پیاده روی خستم میکرد ولی با این رژیم انقد انگیزه گرفتم هر روز منتظر ایمیل از آتي اسپرتم... زندگیه دوباررو بهم هدیه کردید من در طی 4 روز یک کیلو کردم و واقعا خوشحالم منی که از ورزش بیزار بودم روزی نیم ساعت ورزش صبحگاهی میکنم یک ساعت و نیم پیاده روی و کار با دستگاه.......... واقعا ممنونم. به امید روزی که همه هموطنام سالم و شاد و خوشتیپ و سرزنده بشن

پاسخ آتی اسپرت : آرزوی ما سلامتی شماست... براتون آرزوی موفقیت داریم آرمیتا عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

razeghy

0
0
1391/07/12

ازbani sport عزیز ممنونم ک ب ما توجه دارید. ب 2 سوالتان می خواهم پاسخ دهم حتمن خواهم توانست غذاهای رژیمی را جایگزین غذاهایی ک می خورم کنم واز امروز جدول مصرف کالری را پر خواهم کرد هرچند ک پر کردن این جدول حیثیتی است وبرای حفظ آبرویم مجورم خوردنم را کنترل کنم. 2 خوراکی ب دوستانم معرفی میکنم شاید استفاده کردند خوردن روزانه یک لیوان چای سبز وب عنوان میان وعده عصر یا وقتی حوصله مان سر رفت ب جای سراغ کالری رفتن بهتر است ب اندازه ی یک لیوان پف وفیل خانگی بدون نمک وبا حداقل روغن برای خودمون اماده کنیم وآن را درطول عصر ب دفعات بخوریم امید دارم مفید و درست گفته باشم.

پاسخ آتی اسپرت : از نظر شما سپاسگزاریم دوست عزیز... براتون آرزوی سلامتی داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

razeghy

0
0
1391/07/11

باسلام ب همه ی دوستانم 5 روز ست رژیمم را شروع کردم ولی جدول مصرف کالری را فقط 2 روز پر کردم . در مورد مطلب مهمانی در ایمیلی ک فرستادید شاید باورتان نشود در مهمانی چقدر بی اشتها می شوم ولی فکر میکنم ب خانه می ایم هر ساعتی از شب باشد گرسنگی خودم را بر طرف می کنم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

msglike

0
0
1391/07/04

با درود، فریبا جان من خودم در وضعیت تقریبا مشابهی نسبت به شما هستم و می دونم این چقدر آزاد دهنده است بعضی از عکسهای قدیمی از الان آدم خیلی بهتره. ولی این بار همه اینجا داریم سعی می کنیم که یک بار برای همیشه از دست این اضافه وزن ها خلاص بشیم و بعدش با یک رژیم ثابت نگهدارنده تا همیشه خوش هیکل و خوش تیپ بمونیم. فقط اینو خواستم برات بنویسم که بدونی هیچکس تو هیچ کاری تنها نیست و حتما کسانی با موقعیت مشابهت هستند و این بار قراره همه با هم توی این موفقیت سهیم باشیم، پس نمی تونی به این زودی خسته بشی. همگی شاد باشید.

پاسخ آتی اسپرت : از نظر زیباتون ممنونیم دوست عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فریبا

0
0
1391/06/23

باسلام وتشکر فراوان من در تمام عمرم همش لاغرشدم و باز چاق شدم.عکسامو که میبینم خیلییییییییییییییی غصه میخورم.تمام امیدمو برای لاغری از دست دادم.الان 5روزه دارم رژیم شمارو انجام میدم.خداکنه دوباره لاغربشم.ولی هیلی ناامیدم وخیلی خسته شدم.توروخدا کمکم کنین.ممنون از این همه همراهیتون

پاسخ آتی اسپرت : سلام فریبا جان... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

آیرین

0
0
1391/06/21

سلام ممنون از برنامه هایی که برام میفرستید من الان 4 روزه با برنامه پیش میرم و 1 کیلو کم کردم و روحی ام هم خوب شده از شما و کمکتون واقعاً ممنونم. تازه به کلی از دوستانمم سایت شمارو معرفی کردم.

پاسخ آتی اسپرت : از لطف شما سپاسگزاریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مریم

0
0
1391/06/13

سلام از ایمیلاتون ممنون من تعداد کالری های که تو روز استفاده میکنم مینویسم ولی نمیدون تو هر روز چقدر کلری باید استفاده کنم؟

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سیما

0
0
1391/06/12

سلام من سیما30 سالمه 5سال پیش رژیم دکتر کرمانی گرفتم 25کیلو کم کردم ببخشید اینو می گم ولی رژیم شما دقیقا مثل اونو -من بعد از زایمانم دوباره 25 کیلو اضافه وزن آورده ام وفوق العاده انگیزه قوی و اعتماد به نفس کمی برای رژیم دارم کم می خورم ولی حو.صله مو به مو رعایت کردن را ندارم همش با خودم بخاطر چاقیم درگیرم باور کنید افسردگی گرفتم چون واقعا از برگشت مجدد چاقی از خودم دلخورم کمکم کنید تا اعتمادبه نفس برای رژیم پیدا کنم خواهش می کنم .به خاطر زحماتتون ممنونواقعا ممنون

پاسخ آتی اسپرت : سلام سیما جان....بعد از اینکه لاغر می شیم...فکر میکنیم کارمون تموم شده و دیگه فراموش می کنیم که چقدر برای لاغری زحمت کشیدیم....باید یاد بگیریم خودمون همیشه تشخیص بدیم که چقدر غذا بخوریم، و چقدر تحرک داشته باشیم....اینطوری تا آخر عمر چاق نمی شیم.....آرزوی موفقیت برای شما

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

درسا

0
0
1391/06/12

س ل م جلسه ی 4و5 لاغری در 31 روز رو برای من نوفرستادید اگر میشه ایمیل کنید مرسی چاکر کله آتي اسپرتیاااااااااااااااااااااااااا اینم ایمیلم niloofar.abi_2010@yahoo.com

پاسخ آتی اسپرت : سلام درسا جان. حتما این کار رو انجام می دیم . موفق باشید...

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

khosravi

0
0
1391/06/06

سلام ازاینکه مرتب برایم برنامه می فرستید ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ندا

0
0
1391/06/06

خیلی عالیه من اصلا" به این نکته توجه نکرده بودم و دقیقا با خوردن شیرینی و مواد غذایی کوچک و پر کالری , کالری بیشتری دریافت میکردم و حالا هم با توجه به جدول دریافت کالریهام 600 کالری اضاف تر دریافت کردم و ای کاش ورزش و جدولی کالری هایی که هر ورزش می توان جبران کرد را هم برام میل میکردید تا حداقل بتنونم جبران کنم ممنون از میلهای خوبتون با شما بودن به من قوت قلب میده امیدوارم این بار بتونم کم کنم وزنم را

پاسخ آتی اسپرت : سلام ندا عزیز....این جدول هم در ایمیل های بعدی براتون گذاشته شده.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

صبا

0
0
1391/06/06

سلام من 3 روزه که دارم رژیم میگیرم .احساس سبکی دارم از همه مهم تر اینه که روحیم و اخلاقام بهتر شده .این آینه دقتون خیلی خوبه و من دیشب چون 200 کالری بیشتر دریافت کرده بودم خودم و مجبور کردم 12 تا 1 شب رو دستگاه راه رفتم.امیدوارم موفق باشم و همه دوستانم هم همینطور

پاسخ آتی اسپرت : صبای عزیز....واست آرزوی موفقیت داریم و می دونم با این اراده ای که داری حتما موفق می شی...

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

صبا

0
0
1391/06/06

سلام ممنون از برنامه جالب و جذابتان. من با مهمانی ها زیاد مشکل ندارم در خانه بیشتر تمایل به خوردن چیزهای پرکالری دارم. زیاد غذا نمی خورم ولی دلم مدام بهانه می گیره. نمی دونم با این چه کار کنم. ممنونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مریم احدی

0
0
1391/06/06

سلام به تمام دوستان آتي اسپرت . من دو روزه که رژیم می گیرم و حالم خیلی بهتر شده . باورم نمی شد که خودم بدون رفت و آمد به مطب دکترهای گران بتوانم رژیم بگیرم . تازه مرتب هم باید پول بپردازی . امیدوارم تا کامپیوتر و اینترنت هست آتي اسپرت هم باشد .

پاسخ آتی اسپرت : از شما ممنونیم مریم عزیز....

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ونوشه

0
0
1391/06/06

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه . آتي اسپرت خیلی خیلی ازت ممنونم بابت تمام محبتت ازت سپاس گذارم .

پاسخ آتی اسپرت : سلام ونوشه جان....ممنون از نظرات زیبات.آرزوی موفقیت

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

صبا

0
0
1391/06/06

سلام خوبین خسته نباشید من وزنم 65 و قدم 163 خیلییییی دوست دارم لاغر شم اما نمیدونم چه جوری همه ایمیلاتونو میخونم با دقت فقط من طراح با کامپیوترم همش نشستم خیلی هم گرسنم میشه چیکار کنم ؟؟؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام صبای عزیز. ممنونم. برای حل مشکل گرسنگی، سعی کنید وعده های غذایی خود را بیشتر کنید و مقدار آن را کمتر... مثلا صبحانه بخورید، میان وعده یک میوه یا چایی با 2 عدد بیسکوییت ساقه طلایی یا.... چیزهایی را انتخاب کنید که کالری کمتری داشته باشند. موفق باشید.نیازی نیست گرسنگی را تحمل کنید...نوع غذاهای خود را تغییر دهید.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مهدی

0
0
1391/06/06

سلام اگر اونروز ورزشم کردیم از کالری مصرفی روزانه کم کنیم؟

پاسخ آتی اسپرت : مهدی جان. اگر در انتخاب فعالیت روزانه تعداد ورزش در هفته را انتخاب نکرده باشید می توانید کالری روزانه را کم کنید.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

maryam

0
0
1391/06/06

سلام به تمام دوستان خوبم من تمام ایمیل های آتي اسپرت را به دقت میخونم وتوی دفترچه ام نکات مهمو یادداشت میکنم ودر میهمانی ها به خوبی خودمو کنترل میکنم من 25کیلو وزن کم کردم و با راهنمایی های آتي اسپرت انگیزه ام زیادتر شده

پاسخ آتی اسپرت : مریم جان همین نکات ساده و کوتاه خیلی به کار میاد و در دراز مدت برای همیشه ما رو از چاقی و بی تحرکی نجات می ده.موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

nejat

0
0
1391/06/06

سلام مرسی به من توجه کردید ...دارم هر روز ایمیل های شما را دریافت میکنم ..ای کاش برام برنامه هفتگی بذارید......چون محاسبه کالری برام سخته..من کامند بزنشسته وشاغل صدا وسیما هستم سنم 58 ساله وزنم 70 کیلو است قد 160 ورزش من فقط شتا است حالا کمکم میکنید مرسی مرسی.

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز....امیدواریم به موفقیت همیشگی دست یابید... این که ما برنامه هفتگی غذا خوردن یا مانند اینها نمی گذاریم به خاطر این است که می خواهیم شما خودتان مشاور تغذیه خود باشید. کالری ها را بشناسید. همیشه بدانید که چه غذایی را انتخاب کنید تا کالری مناسب دریافت کنید. موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مریم

0
0
1391/06/06

طلا جان باهات موافقم. از وقتی که جدول کالری رو می نویسم دیگه دلم نمی خواد غذا بخورم....

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

Tala

0
0
1391/06/06

سلام من که اسم مهمانی که میاد تمام تنم می لرزه . برای اونهایی که ازدواج کردن یه جای دیگه هم همین بلا رو سرشون میاره . اونهم خونه مادر پدر هاست که فکر می کنن بچه هاشون تو خونه خودشون هیچ چیزی برا خوردن ندارند. البته من یه راه حل برا این مشکل پیدا کردم هروقت می ریم خونه مامان باباها می گم من همین الان از پیاده روی آمدم یا همین نیم ساعت پیش یک ساعت رو تردمیل دویدم و تا 3 ساعت هیچ چیزی نمی خورم و سعی می کنم قبل از دو ساعت هم از اونجا بیام بیرون و گرنه چشمتون روز بد نبینه .... راستی من 800 گرم وزن کم کردم تو 5 روز . اون جدول کالری بی نظیره مثل نامه اعمال می مونه . پیروز باشید.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سپیده

0
0
1391/06/06

سلام مهمونیا که واقعا وحشتناکه مخصوصا وقتی با دوستان در حال خنده ای و اصلا متوجه نیستی چقدر داری غذا میخوری ولی اگه یه کاری کنیم که غذا ژیش چشممون بد جلوه کنند دیگه رغبتی به خوردن نمیکنیم و اونو قت از دست این کالری های اضافه راحت میشی بازم ممنون از اینسایت

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مریم

0
0
1391/06/06

سلام ازحق نگذریم در باره مهمانی خیلی خضوع به خرج دادین.خوردن در مهمانی خیلی بیشتر از اینی هست که گفتین!!! هی بچه ها بس کجایین؟!!

پاسخ آتی اسپرت : سلام خانم مریم...بله واقعیت اینه که در مورد میهمانیها واقعا اوضاع خیلی بدتره...ولی مطلبی که گفته شد در مورد افرادی است که فکر می کنند رژیم دارند و رعایت می کنند !

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top