ماه رمضان بهترین فرصت کاهش وزن

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ورود مقاله: 1391/04/29
person.webp 10143
heart.webp 0

ماه رمضان بهترین فرصت کاهش وزن

 

یک متخصص تغذیه گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای کسانی است که اضافه وزن دارند و می خواهند به وزن طبیعی خود برسند. افرادی که رژیم لاغری دارند و مایلند این رژیم را در ماه مبارک رمضان ادامه دهند اغلب دچار اضافه وزن میشوند چون از یکطرف کاهش فاصله وعده های غذایی را داریم و از سوی دیگر مصرف مواد قندی و چربی افزایش می یابد. وی گفت: متاسفانه در ماه مبارک رمضان تمایل این قبیل افراد برای مصرف مواد قندی مثل حلوا، زولبیا و بامیه افزایش می یابد اما حتی اگر حجم و میزان مصرفی این خوراکیها بسیار کم باشد باز هم بدن با مصرف آنها در هر وعده غذایی کالری فراوانی دریافت می کند.

از آنجا که فاصله وعده های غذایی در ماه رمضان کم است و همچنین میزان تحرک در این ماه کاهش می یابد این موضوع باعث می شود میزان کالری که دریافت می کنند بیش از نیاز بدن باشد که در نتیجه کالری اضافه در بافت چربی بدن ذخیره می شود تا بتواند در فرصتهای بعدی از آن استفاده کند و اگر این برنامه غذایی نادرست ادامه پیدا کند این وزن اضافه می تواند تا مدتها گریبانگیر فرد باشد. وی افزود: افرادی که تحت رژیم لاغری هستند برنامه غذایی خود را در این ماه باید همانند گذشته ادامه دهند و در کنار رعایت فاصله گذاری میان وعده های غذایی نظیر افطار، شام و سحر باید مصرف میوه و سبزی را در برنامه غذایی خود قرار دهند. این متخصص با بیان اینکه به واسطه روزه داری و افزایش مدت زمان گرسنگی حجم معده کاهش می یابد گفت: ماه رمضان فرصت خوبی است برای کسانی که اضافه وزن دارند و می خواهند به وزن طبیعی خود برسند.

 

منبع: خبر آنلاین

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

مینا

0
0
1392/04/27

سلام طاعات و عبادات تون قبول باشه بابت زحماتی که میکشید ممنون.

پاسخ آتی اسپرت : طاعات و عبادات شما هم قبول مینا جان ..... خواهش می کنیم دوست عزیز .... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

الهام

0
0
1392/04/25

مقاله خوبی بود ولی یه سوال برام پیش اومد من اصلا سحری نمی خورم این می تونه کاهش وزنم بشه ؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام الهام جان .... قطعا نخوردن باعث کاهش وزن میشه اما با سحری نخوردن و روزه گرفتن به مرور زمان سلامتیتونو به خطر میندازین .... روزه گرفتن در این روزهای گرم خود به تنهایی باعث چربی سوزی و لاغر شدن میشه به شرط اینکه وقت افطار تا سحرو بتونید رعایت کنید و پرخوری نکنید ..... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

sara

0
0
1392/04/24

خیلی خوب بود.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
close.webp banner-diet.gif
torob

به جمع ۲۵۰ هزار نفری ما بپیوندید.

در اینستاگرام هر روز تخفیف ویژه داریم!

atisportgroup@
upfooter

برخی از مشتریان ما:

فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
atisport-moshtari3.webp
Top