برای تمایل بیشتر به پیاده روی به این 7 پیشنهاد توجه نمایید!

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تاریخ ویرایش: 1400/06/31
ورود مقاله: 1390/10/13
person.webp 8163
heart.webp 0

 

پیاده روی ورزش بسیار ساده و كم هزینه است

اما متاسفانه دلایلی وجود دارد كه باعث می‌شود مردم در انجام آن تنبلی كنند. بنابراین برای اینكه بتوانید پاهای خود را وادار به راه ‌رفتن كنید باید انگیزه‌هایی را در خود بوجود آورید.
در یك مقاله جدید به چند انگیزه كارآمد اشاره شده است  كه شما را راغب می‌سازد هر روز پیاده‌روی كنید چون انگیزه مهمترین عامل برای كمك به كاهش وزن است:

1-‌ در این مقاله توصیه شده است سعی كنید مسیر خود را تغییر داده و مسیر جدیدی را برای پیاده‌روی انتخاب كنید. گاهی اوقات خسته شدن از یك مسیر تكراری و همیشگی باعث می‌شود كه پاهای شما برای پیاده روی تنبل شوند. در این شرایط مسیر جدیدی را انتخاب كنید تا فضا و صحنه‌های جدیدی را ببینید و در نتیجه جذابیت محیط اطراف، فكر شما را از سختی پیاده‌روی و ورزش كردن منحرف كند.

2- گام‌های خود را بشمارید. شمردن گام‌ها باعث می‌شود كه هنگام پیاده‌روی حوصله شما سر نرود. اگر با شمردن مشكل دارید، می‌توانید از یك وسیله برای این كار استفاده كنید.

3- از همسر یا یك دوست خود دعوت كنید كه شما را در این پیاده‌روی همراهی كند. این كار در شما و طرف مقابل انگیزه بیشتری ایجاد می‌كند و به پیاده‌روی شما جنبه تفریحی می‌دهد.

4- یك كلوپ پیاده‌روی تشكیل دهید. اگر تعداد دوستانی كه مایل هستند شما را در این كار همراهی كنند بیشتر از یك نفر است می‌توانید یك كلوپ پیاده روی تشكیل دهید تا هر روز كسانی را كه با شما انگیزه یكسان و مشابه دارند ملاقات كنید و بر انگیزه شما افزوده شود. پیدا كردن ارتباطات بیشتر در این زمینه بسیار سودمند است.

5- مزایای پیاده‌روی را همیشه برای خودتان یادآوری كنید. همواره به یاد بیاورید كه این ورزش مزایای بسیاری برای شما دارد كه از آن جمله كمك به كاهش وزن، پایین آوردن فشار خون، تقویت استخوانها و مفاصل، كاهش خطر بیماری‌های قلبی و كاهش خطر ابتلا به دیابت است.

6- بهترین و مناسب‌ترین زمان را برای این كار انتخاب كنید. انتخاب زمان مناسب در شما انگیزه ایجاد می‌كند كه این كار را ادامه دهید. برخی افراد صبح را برای پیاده‌روی انتخاب می‌كنند و برخی نیز ترجیح می‌دهند شب یا پس از شام پیاده‌روی كنند تا تنش‌هایشان كاهش یافته و آرامش پیدا كنند.


7- آخرین و در عین حال مهمترین توصیه این است كه به خودتان پاداش بدهید اگر به هدفی كه در این مسیر برای خودتان قرار داد‌ه‌اید دست یافتید به خودتان با یك چیز جالب پاداش بدهید مثلا كفش، لباس یا فیلمی را كه دوست دارید برای خود بخرید و از این برنامه ریزی خوب لذت ببرید.

 

 

منبع : گروه سلامت سیمرغ

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

سهیل

0
0
1391/06/28

سلام خسته نباشید من همه موارد بالا را قبلا انجام داده ام واقعا موثر ومفید است به دوستان توصیه میکنم با انگیزه باشند و پیاده روی را در برنامه روزانه خودشان قرار بدهند . به امید دیدار

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
close.webp banner-diet.gif
torob

به جمع ۲۵۰ هزار نفری ما بپیوندید.

در اینستاگرام هر روز تخفیف ویژه داریم!

atisportgroup@
upfooter

برخی از مشتریان ما:

فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
atisport-moshtari3.webp
Top