تناسب اندام با فکری جدید!!

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تاریخ ویرایش: 1400/06/31
ورود مقاله: 1390/10/12
person.webp 8373
heart.webp 0

 

داشتن اندامی مناسب علاوه بر ورزش کردن و صحیح خوردن

روشهای دیگری نیز دارد ....

 

 1) مثبت زندگی کنید.   

باور کنید که حتی اگر تا حالا تغییراتی را که دوست دارید به وجود نیامده اند، اما همین تغییرات ممکن خواهد بود.خودتان می‌دانید که زمان هایی در زندگی وجود دارد که اصلاً انتظار ندارید چیزی اتفاق بیفتد و لی می‌افتد.  اگر برای خودتان مثالی ندارید ،به اطراف خود نگاه کنید. آیا فردی را سراغ دارید که فکر نمی‌کرده، فلان شغل راپیدا کند، شخص مهمی‌را ملاقات کند یا وزن کم کند، اما همه اینها برایش اتفاق افتاده باشد. آیا تا حالا داستان های جالبی نخوانده اید که در آنها آدم ها بر موانع و مشکلات غلبه می‌کنند و زندگی خود را در جهت مثبت تغییر می‌دهند مثل من و شما.پس می‌توانیم  بر مشکلات فائق آییم. می‌توانید به تغییر در زندگی مطمئن باشید.   از این جهت بدانید که تغییرات سریع و همان گونه که می‌خواهید اتفاق می‌افتند، فقط باید مثبت فکر کنید و در جهت آنها گام بردارید. 

 2) در زمان حال زندگی کنید.

اگر به نتیجه کاری فکر کنید کارها توان فرسا می‌شوند. فقط به امروز و هر آنچه که می‌توانید انجام دهید بیاندیشید. 

3) توقعات خود را کم کنید. 

اگر انتظار داشته باشید هرکاری و تغییری زود انجام شود، خیلی زود مایوس می‌شوید. مثبت فکر کنید برای کارهای منطقی تر برنامه ریزی کنید. 

 4) هوس و وسوسه ها را حذف کنید. 

چیزهایی که باعث حواس پرتی می‌شوند مثل غذاهایی را که نمی‌خواهید بخورید، را کنار بگذارید. با افرادی که دارای عادات بد زندگی کردن هستند، ترک مراوده کنید.  اطراف خود را از آدم ها و مواردی پر کنید که آیینه تغییرات شما هستند. با آدمهای سالم و خوشحال رفت و آمد داشته باشید. کتابهای الهام بخش مطالعه کنید. به موسیقی گوش دهید تا به جنب و جوش بیافتید. 

 5) عذر و بهانه ها را کنار بگذارید. 

عذر و بهانه های گوناگونی وجود دارد که شاید شما شنیده یا به کار برده اید. وقتی تمایل شما به ایجادتغییر بیشتر از ترس شما برای تغییر است، عذر و بهانه ها از بین خواهند رفت هیچ چیزی نباید شما را از فرد جدیدی شدن باز دارد. هرچند که ممکن است شما دلایل دست نیافتن به بعضی اهدافتان را ندارید اما هرگز ناامید نشوید و به تلاش تان ادامه دهید.حتماً موفق خواهید شد.

 

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 0

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 0 میانگین امتیاز : 0

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

مبینا

0
0
1391/05/28

بد نبود ولی من انتظار یه چیز بهتر رو داشتم اون مقاله ای که درباره ی 8 نکته درباره ی لاغری بود بهتر بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top