4 راه برای شروعی موفق در کاهش وزن

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تاریخ ویرایش: 1401/10/02
ورود مقاله: 1391/02/18
person.webp 110549
heart.webp 279

 

4 راه برای شروعی موفق در کاهش وزن

بی شک یک شروع خوب و صحیح در میزان موفقیت نهایی موثر است.

آیا شما هم دنبال یک شروع بهتر در برنامه کاهش وزنتان هستید؟ می‌توانید در این راستا از توصیه های ذیل کمک بجویید ... بی شک داشتن یک شروع خوب و صحیح در میزان موفقیت نهایی موثر است. طبق همان ضرب‌المثل قدیمی خودمان که می‌گوید: سنگ اول چو نهد معمار کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج؛ می‌بایست کارها را از روش صحیح شان شروع نمود. اما سنگ‌های اول در کاهش وزن تعیین اهداف مناسب و انتخاب مسیر صحیح می‌باشند، که در ادامه‌ی آن با رعایت الگوی صحیح به سر منزل مقصود خواهید رسید.
واژه‌ی رژیم در کل یک واژه‌ی ناخوشایند است و ما را یاد محرومیت و دردهای گرسنگی می‌اندازد؛ لذا برای پیشگیری از درد و رنج همراه با رژیم لاغری باید از یک برنامه صحیح پیروی نمود. آیا شما نیز خواهان یک شروع بهتر در برنامه کاهش وزنتان هستید؟ می‌توانید در این راستا از توصیه های ذیل کمک بجویید.

1 - اهدافتان برای کاهش وزن را بهتر بشناسید .
قبل از تصمیم برای اقدام به کاهش وزن، می‌بایست میزان تغییری که برای کاهش وزن نیاز دارید را بسنجید. در این راستا افراد دارای اضافه وزن زیاد یا چاق بهتر است به مراکز کاهش وزن مراجعه کنند؛ یعنی جایی که افرادی که نیاز به کاهش مقادیر زیادی از وزن مازادشان را دارند؛ از یک برنامه سازماندهی و نظارت شده پیروی نمایند.
اما اگر شخصی دارای اضافه وزن اندک و خفیف است می‌تواند با کنترل حجم غذای دریافتی و افزایش فعالیت بدنی به کاهش وزن دست یابد. هر چند که برای تنظیم میزان غذای دریافتی نیز می‌بایست با یک متخصص تغذیه مشورت نمود و یا از راهنماها در این زمینه استفاده نمود.
لازم نیست برای افزایش فعالیت بدنی حتماً به باشگاه بروید بلکه با پیاده‌روی و استفاده از تردمیل و افزایش فعالیت‌های روزانه‌ی خود نیز می‌توانید فعالیت بدنی روزانه‌تان را ارتقاء بخشید؛ همچنین متخصص تغذیه می‌تواند راهکارهایی برای افزایش فعالیت بدنی روزانه‌تان را به شما نشان دهد.
اطمینان کسب کنید که فقط برای شخص خودتان ملزم به کاهش وزن شده‌اید و به خاطر این نیست که شخص دیگری شما را تحت فشار قرار داده که این کار را انجام دهید .

2 - شخصیت خودتان را در ارتباط با کاهش وزن بهتر بشناسید .
ویژگی شما در نگرش و رفتار شما در ارتباط با غذا خوردن موثر است. احتمالاً یکسری عادات غذایی نامناسب دارید که باید آن‌ها را بشناسید برای مثال:
_ غذا خوردن غیر ارادی و ناخودآگاه :
 اگر شما دچار تمایلات غیر ارادی به غذا خوردن هستید یعنی مثلاً با دیدن خوراکی و تنقلات به صورت غیر ارادی به سمت آن‌ها می‌روید و آن‌ها را می‌خورید، بنابراین شما رژیم گیرنده‌ای هستید که باید این تمایلات غیرارادی و کنترل نشده را اصلاح و مهار نمایید.

_ افراد دچار بی‌توجهی و عدم تمرکز بر غذا خوردن :
اگر از جمله افرادی هستید که به زمان و میزان غذا خوردن خود توجه و تمرکز کافی ندارید؛ ممکن است در هنگام تماشای تلویزیون یا کارهای دیگر به خوردن غذا و میان‌وعده‌های غذایی بپردازید، که باید این عادت خود را اصلاح کنید.

 _ عصبی بودن :
 اگر انسانی عصبی و مضطرب هستید، احتمالاً مشکلات بیشتری خواهید داشت. افراد دچار عصبانیت، استرس و ناراحتی، ممکن است از غذا خوردن برای بهتر نمودن احساسشان استفاده کنند.

_ شخصیت محکم و استوار :
 کاهش وزن برای شخصیت‌های محکم و استوار سخت نیست. اگر شما خیلی خود محور، دارای حس همکاری و مصمم هستید؛ اوقات راحت‌تری را در کاهش وزن سپری خواهید نمود.

_ افراد معاشرتی :
 بنا به نظر برخی متخصصین افراد معاشرتی و اجتماعی احتمالاً بهتر از بقیه می‌توانند دریافت غذای خود را تحت کنترل و نظارت داشته باشند.

اصول کاهش وزن


3 - ترکیب هر دو گزینه‌ی ورزش و رژیم غذایی
برخی ممکن است بپرسند از بین رژیم غذایی و فعالیت بدنی؛ کدامیک در ارجحیت قرار دارد؟ پاسخ، هر دوی آن‌هاست، در واقع ترکیب نمودن رژیم غذایی با ورزش و فعالیت بدنی است که می‌تواند شما را به سرمنزل مقصودتان یعنی کاهش وزن برساند.
 
4 - ایجاد یک تعهد راسخ در زمینه کاهش وزن
دانستن این که چرا می‌خواهید کاهش وزن یابید، به موفقیت شما کمک می‌کند. بنابراین قبل از این که یک برنامه‌ی کاهش وزن را شروع کنید از خودتان سؤال‌های زیر را بپرسید:
 آیا من برای انجام این کار آماده‌ام؟
آیا انگیزه این کار از درون من نشات می‌گیرد؟
آیا می‌توانم با پسرفت‌ها و یا کاهش پیشرفت‌های گاه و بیگاه کنار آیم؟
آیا می‌توانم به طور کامل به کاهش وزن تمرکز کنم؟ (برای مثال اگر شما هم اکنون در خلال تغییر شغل یا دیگر حواس پرتی‌ها قرار دارید؛ بهتر است اول این مسائل را برطرف کنید و سپس به تلاش در راستای کاهش وزن متمرکز گردید.)

در نهایت اطمینان کسب کنید که فقط برای شخص خودتان ملزم به کاهش وزن شده‌اید و به خاطر این نیست که شخص دیگری شما را تحت فشار قرار داده که این کار را انجام دهید. علاوه بر این در آخر توصیه می‌شود که کارها را آهسته انجام دهید، توصیه‌های مذکور را در ذهن خود داشته باشید و بدون معطلی در جاده سلامت و تناسب اندام قرار گیرید.

 

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 279

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 107 میانگین امتیاز : 2/6

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

setayesh

0
0
1402/10/26

من 13 سالمه منوزنم 96کیو هست تیروئید کم کاری هم دارم بنظرتون چیکارکنم

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ..... اولین و مهمترین کار اینه که برای درمان تیروئیدتون به پزشک متخصص مراجعه کنین ..... و در مرحله بعد از یک متخصص تغذیه مشاوره بگیرین برای بهترین رژیم غذایی با توجه به شرایطتون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سیما

3
2
1401/11/24

۱۸سالمه ۶۶ کیلو شدم افسردگی گرفتم بخاطر اضافه وزن رژیم میگیرم ولی فایده ندارع هم سن سالانم خیلی غذا میخورن چاق نمیشن ولی من این بخورم چاق میشم

پاسخ آتی اسپرت : سلام سیما عزیز ..... خوبه که دوست دارین اضافه وزن نداشته باشین دوست عزیزم اما چرا افسردگی؟!! ..... سیستم متابولیسم افراد متفاوت و بعضی حتی با پرخوری هم چاق نمیشن اما تعدادشون خیلی زیاد نیست ..... مطمئن باشین در کنار پرخوری حتما یک ورزش سب مثل پیاده روی انجام میدن ..... شما هم از همین امروز تصمیم بگیر برای حفظ سلامتیت تلاش کنی ..... با کم کردن تعداد قاشقهای برنجی که مصرف میکنی شروع کن و همینطور نان ..... کم کم پیش برو تا عادت کنی ..... حتما ورزش کن حتی روزانه نیم ساعت پیاده روی ..... مواد قندی رو کم کن ..... سالاد بیشتر استفاده کن ..... ببین کلی راه هست که به وزن دلخواهت برسی پس لبخند بزن و با انرژی برو جلو :)

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
2
no-photo.webp

سامي

2
0
1401/11/06

با سلام به طور اتفاقي اين سايت قشنگ و مفيد رو ديدم كه چقد هم با حوصله مطالب رو بيان كردن و همچنين با حوصله جواب ميدن!مرسي از سايت خوبتون🌹🌹

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ...... ممنون از توجه شما

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
0
no-photo.webp

نیلوفر

1
2
1401/10/30

سلام من ۱۴ سالمه و ۶۳ کیلو هستم چجوری میتونم وزنم رو کم کنم؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام نیلوفر عزیز ..... اگر قصد دارین رژیم بگیرین حتما با مشاور تغذیه مشورت کنین ..... اما در حالت کلی با انجام ورزشهای روزانه و خوردن غذاهای سالم و حذف غذاهای فست فودی و شیرینی ها به سرعت متوجه تغییر وزن و سایزتون می شوید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

مریم

4
0
1400/05/03

سلام من هم اضافه وزن دارم ولی اصلا اراده ندارم که وزنمو کم کنم . دقیقا دوروز رژیم میگیرم بعد ولش میکنم خواستم بدونم چه جوری میتونم تو رژیم ۳۱روزه شرکت کنم که وقتی چند نفر باهم رژیم بگیریم فکرکنم بتونیم اراده کنیم

پاسخ آتی اسپرت : سلام مریم عزیز ..... فعلا رژیم 31 روزه در سایت غیرفعال شده ..... با اطمینان میتونم بگم ایراد از اراده شما نبوده ایراد از رژیمهایی که استفاده میکردید بوده ..... اگر با رژیم حس راحتی داشته باشید به خوبی میتونین حفظش کنین ..... پیشنهاد میکنم حتما با یک متخصص تغذیه صحبت کنید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
4
0
no-photo.webp

سارینا بدوب

2
1
1400/04/01

زود از رژیم خسته میشم ۱۲ کیلو اضافه وزن دارم چه کنم خدا

پاسخ آتی اسپرت : سلام سارینا عزیز ..... رژیمی که باعث خستگی و ناامیدی شما بشه نشانه اینه که مناسب شما نیست ..... برای شروع با گامهای کوتاهتر و آهسته تر شروع کنین دوست عزیز ..... مثلا مقدار غذای روزانه رو یک قاشق کمتر کنید، خوراکیهای پرکالری مثل نوشابه و شیرینی رو کم کم حذف کنین و روزانه پیاده روی کنین ..... همه مواردو از کم شروع کنین و کم کم مقدارشو افزایش بدید مطمئنم که میتونین :)

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

دنیا روستا

11
1
1400/02/15

منم دوست دارم در این طرح شرکت کنم

پاسخ آتی اسپرت : سلام دنیا عزیز ..... خیلی عالیه ..... شما با اراده قویتون میتونین به وزن ایده آل برسین

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
11
1
no-photo.webp

سمیرا عرب

29
6
1397/07/15

من 20. روز هست که رژیم لاغ ری رو شروع کردم 5 کیلو کم کردم اگه بخواین حتما میتونین دعا کنید ک. منم موفق بشم ب وزن ایده ءل خودم برسم

پاسخ آتی اسپرت : سلام سمیرا عزیز ..... مطمئنا با اراده محکمی که دارید به وزن ایده آلتون میرسید ..... موفق باشین

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
29
6
no-photo.webp

رویا پناهی

3
1
1397/06/26

بسیار دوست دارم لاغر بشم ولی اراده خیلی ضعیفی دارم ..کمک لطفا

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز.....فقط خودتون میتونید به خودتون کمک کنید ..... سعی کنید درشروع از مقدار کم شروع کنید به ورزش کردن ..... و بجای اینکه رژیم سختی بگیرید سعی کنید درشروع کم کم از مقدار غذا کم کنید .....یا کم کم و با روند آهسته خوراکیهای پرکالری را از رژیم روزانه کم و در نهایت حذف کنید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
1
no-photo.webp

آرمینه

24
7
1396/02/17

با امید به خدا برای شروع عالی بود. به امید موفقیت همه ی دوستان که تصمیم به کاهش وزن دارند.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
24
7
no-photo.webp

مریم مرادنیا

3
4
1396/02/12

خوب بود ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
4
no-photo.webp

مطهره جوووون

2
2
1396/01/25

خوب بود متشکرم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
2
no-photo.webp

مریم

24
3
1395/07/27

سلام خسته نباشین من 40سالمه 90کیلوهستم 18سال هرسال رژیم میگریم بعدلاغرشدن بلافاصله مخورم چندین برابرمیشم واقعادیگ خسته شدم ازهمه خجالت میکشم دیگ اصلا اراده لاغرشدن ندارم یعنی دیگ نمتونم همش دوس دارم بخورم هیچ چیزمنومثل خوردن خوشحال نمکنه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
24
3
no-photo.webp

فاطمه .ج

22
7
1395/06/08

منم ٢٠ كيلو اضافه وزن دارم و چاقي من عصبي هست و وقتي استرس دارم و مضطرب هستم نا خوداگاه تمايل به خوردن خوراكي شيرين ميكنم و چاق ميشم و قبلا خيلي با اراده وزنمو و كنترل ميكردم و لي الان اراده ندارم و حس لاغر كردن ندارم ولي خيلي اذيت ميشم بابت چاقي مخصوصا در محل كار لطفا راهنمايي بفرماييد .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
22
7
no-photo.webp

معصومه رضائی

24
5
1395/05/29

سلام مصمم به کاهش وزن هستم ودر طرح 31روزه میخواهم شرکت کنم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
24
5
no-photo.webp

معصومه رضائی

10
4
1395/05/28

سلام سپاسگزارم از برنامه جالبتون خوشحال میشم در برنامه ی رژیم 31روزه شرکت کنم تشویق شما باعث دلگرمی می شود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
10
4
no-photo.webp

لیسا

5
8
1394/06/18

عالی بود من میخوام لاغر شوم این روش ها موعسر هستند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
5
8
no-photo.webp

مژده

2
2
1394/05/01

سلام، من ٨٥ كيلو هستم و قدم ١٦٣ هست، ٢٠ كيلو اضافه وزن دارم، چند سالي هست كه مبتلا به بيماري تيروئيد كم كار هستم، ورزش ميكردم و رژيم داشتم ولي بخاطر يسري مشكلات نتونستم ادامه بدم، از وزن ٩٢ كيلو خودم رو رسوندم به ٧٦ كيلو ولي چون ادامه ندادم چاق شدم، لطفا كمكم كنيد ديگه روم نميشه از خونه برم بيرون، كاملا اعتماد به نفسم رو از دست دادم و نامزدم هم دائم بهم ميگه چاق شدم، خيلي ناراحتم و عصبي، لطفا بهم كمك كنيد خيلي به كمكتون احتياج دارم.. از سايت خوبتون هم ممنونم..

پاسخ آتی اسپرت : سلام مژده عزیز ..... دوستان زیادی با دوره 31 روزه لاغری آتي اسپرت و رعایت نکات آن به وزن ایده آل رسیدند پس شما هم می توانید ، امتحان کنید ...... با ما همراه باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
2
no-photo.webp

امیر

3
1
1394/04/29

200000000000000000000عالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
1
no-photo.webp

مریم

5
7
1394/04/13

سلام و خیلی ممنون ازتون :) من تقریبا 5تا7 کیلو اضافه وزن دارم که در شکم و پهلوهام جمع شدن . شکمم 2 تیکه هستش و با هیچ رژیم و ورزشی تا الان کوچیک نشده... چی کار کنم ؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام مریم عزیز ...... در مقالات آتي اسپرت مقالات زیادی درباره نحوه کوچک کردن شکم و پهلو وارد شده ...... خصوصا مقاله همراه با انیمیشن که براحتی میتونید با دیدن تصویر و زدن حرکت به وزن و سایز ایده آلتون برسید .... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
5
7
no-photo.webp

fatemeh

1
2
1394/02/06

من رژیم میگیرم تا دو هفته عالی رعایت میکنم اما یهو بدون اینکه خودم بخوام بهمش میزنم من یه ورزشکارم اما محاسبات شما میگه من اضافه وزن ندارم اما مربیم میگه دارم ۱۳ کیلو باید کم کنم بلاخره چیکار کنم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

mahsa

4
3
1393/11/28

Khobe mr30i

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
4
3
no-photo.webp

nasim

4
1
1393/09/25

سلام من هم اتفاقی سایت شما رو پیدا کردم . بسیار از چاقیم رنج میبرم و اعتماد به نفسم رو به کلی از دست دادم. چون قبل از ازدواجم مرتب ورزش میکردم و هیچ مشکلی از جهت اضافه وزن یا ممنوعیت و محدودیت در خوردن نداشتم و هم خودم از اندامم راضی بودم و هم دیگران تحسینم میکردن . اما الان واقعا شرایط روحیم به خاطر این مسئله بد شده و از رفتن به باشگاه هم میترسم چون اولین بار که چاق شدم و به قصد لاغری رفتم و خوب هم لاغر شدم اما متاسانه ادامه ندادم چون شاغل بودم و دو برابر چاقتر شدم. با این حال دیدم چاره ای ندارم که ورزشو مجدد شروع کنم با وجود نگرانی از این جهت که آیا اگه نتونم ادامه بدم باز هم چاق تر میشم یا نه ولی ثبت نام کردم که برم. آیا واقعا این رژیم 31 روزه جواب میده؟ من خیلی اضافه وزن دارم آیا نتیجه میگیرم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین ؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام نسیم عزیز ..... چرا که نه ... این رژیم برای خیلی دوستان که اضافه وزن زیادی داشتن جواب داده و به وزن ایده آلشون رسیدن ..... اما این به این معنا نیست که مثلا شما 4 کیلو یا 20 کیلو اضافه وزن داشته باشید و هر دو بخواد در طول یک ماه از بین برود ..... استاندارد کم کردن وزن یک کیلو در هفته می باشد ..... رژیم 31 روزه تمامی نکاتی که باید رعایت کنید و به شما یاد آور می شود و شما باید با توجه به اضافه وزنتون در طول یه دوره مشخص به دقت رعایت کنید ..... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
4
1
no-photo.webp

hadis

1
2
1393/09/24

سلام قد من 164 و وزن 70 کیلوگرم است و مدت 7 ماه است بیماری تیروئید کم کار دارم و در طول این 7 ماه از 63 کیلوگرم به 70 کیلوگرم رسیده ام لطفا راهنمایی کنید که چگونه به وزن قبلی خود بازگزدم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

منا قاسمی

3
1
1393/09/13

من فقط 5کیلو باید کم کنم هر کاری میکنم نمیشه بعد زایمانم شدم 71 که رژیم گرفتم الان 59 شدم باید 54 بشم که متاسفانه 7ماه ثابت موندم کلافه شدم لطفا راهنمایم کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز .... در دوره لاغری آتي اسپرت شرکت کنید و نکات گفته شده و به دقت رعایت نمایید.... دوستان زیادی جواب گرفتند و شما هم می تونید با رعایت همین نکات به نتیجه مطلوب برسید.... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
1
no-photo.webp

الهه

5
6
1393/08/21

سلا. من چاق نیستمم, اما میخوام درست غذا بخورم و بدنم سالم باشه :

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
5
6
no-photo.webp

goli

6
1
1393/07/26

اطلاعات جالبی بود من برنامه های غذایی زیادی را امتحان کردم ولی مدت کوتاهی جواب میگیرم علت اصلی این است که در زمان عصبی خیلی میخورم مخصوصا نمک زیاد میخورم ممنون دمیشم برنامه غدایی و راهکار هایی به ایمیل من بفرستید با تشکر

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
6
1
no-photo.webp

Sara

1
2
1393/07/24

سلام من خيلي خوب وخوش هيكل بودم ورزش ميكردم وبا كنترل غذام به تمام خواسته هام در رابطه با فيگورم رسيده بودم ولي به خاطره يه مشكل عاطفي كه برام پيش اومد همه فعاليتهامو گذاشتم كنار وحالا دچار اضافه وزن شدم نميدونم چه كار بايد انجام بدم فقط به ذهنم رسيد تو برنامه شما ثبت نام كنم مرسي

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

فائزه

1
0
1393/07/16

سلام ممنون . قدم اول من همیشه سست بوده اما واقعا الان مصممم.سخته ک با 20 کیلو اضافه وزن مدام در مهمانی ها و جمع هایی باشم که همه خوش هیکلن. باید لاغر شم بع کمک خدا و شما میتونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

حدیث

2
0
1393/07/11

سلام من ۱۵٬٬کیلو اضافه وزن دارم وخیلی کارا برای لاغرشدن کردم ولی جواب نمیده به نظرتون میتونم وزنمو کم کنم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
0
no-photo.webp

samin

4
0
1393/07/07

salam man ezafe vazn nadaram vali zaheram chage chikar konam? shekam daram lotfan rahnamayim konin .sabtenam kardam ama gof vaznet ideale ghadam 157 vaznam 61

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
4
0
no-photo.webp

سمیه

2
0
1393/07/06

سلام.من اضافه وزن ندارم اما شکم و پهلو دارم.. وزنم 59 طبق قدم حداقلم 45 و حداکثر 63.. من دوس دارم به 49 برسم.. اسفند عروسیمه.. امیدوارم بتونم 10 کیلو رو تا اسفند کم کنم.. با این شکم اعتماد به نفسمو کامل از دست دادم..

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
0
no-photo.webp

زینب سلطانی

1
2
1393/06/17

سلام برای شروع عالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
2
no-photo.webp

نسرین

2
0
1393/06/10

خیلی خوب بود امیدوارم بتوانم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
0
no-photo.webp

الهه

1
0
1393/06/09

سلام ممنونم از شما

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

maryam

0
0
1393/06/04

ممنون از مقاله خوبتون، امیدوارم با همراهی شما دوستان عزیز به وزن ایده ال برسم واز داشتن این شکم بزرگ راحت بشم وبا کمک شما اعتماد بنفس از دست ر فته ام را باز یابم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

میلاد

0
0
1393/06/02

خعلیییی خوبههههههه مرسی

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

عاطفه خانم

0
0
1393/05/28

سلام مهم توهرکاری انگیزس انگیزه من اینکه حسابی خوش تیپ وخوش فرم بشم وبجای این کمرقلنبه بشم ی کمرباریک بااعتمادبنفس

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

navidreza

3
0
1393/05/28

امیدوارم خوب باشه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
0
no-photo.webp

کیمیا

1
0
1393/05/22

سلام مبحثی که بیان کردید خیلی خوب بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

تانيا

1
0
1393/05/21

ممنون خوب بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

آزیتا

0
0
1393/05/21

باتشکرازشما عالی بود.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

میلاد

1
0
1393/05/20

سلام من برای نامزدم ثبت نام کردم چون خیلی دلش میخواد چندکیلو کم کنه بیشتر هم نظرش روی پهلوهاشه .بااین شیوه ایابه نتیجه ایم میرسیم؟؟؟؟؟؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام میلاد عزیز ..... دوستان زیادی تونستن با این برنامه میزان زیادی از وزنشونو کم کنند و خیلیا هم تونستن براحتی به وزن ایده آلشون برسند ..... هم با این برنامه هم با مقالاتی که در رابطه با آب کردن چربی های پهلو و شکم وارد شده براحتی میتونند به اندام ایده آلشون برسند ...... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

فاطیما

3
2
1393/05/17

عالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
2
no-photo.webp

مليسا

0
0
1393/05/14

خيلي عالي بود براي شروع

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ز.سلیمانی

1
0
1393/05/09

برای شروع عالی بود.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

mansoure

0
0
1393/05/04

وای من خیلی ناراحتم نمیدونم چرا انقد تمایل پیدا کردم به خوردن انتقد چاق شدم که دیگه خجالت میکشم از خونه بیرون بیام چون شاغلم مدام هم نشستم الان وزنم شده 65 کیلو دلم میخواد دوباره 58، 59 بشم یعنی میشه من تازه 23 سالمه واین همه اضافه وزن دارم

پاسخ آتی اسپرت : سلام منصوره جون ...... کار نشد نداره .... از همین الان با ما همراه باشید و شروع کنید که خیلی زود به نتیجه دلخواهتون برسید ..... موفق باشید دوست عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فریا

3
0
1393/05/02

برای شروع عالی بود فقط اگه میشه ازلحاظ تلقین فکری هم کمکمون کنید چون این طور که شنیدم خیلی خوب جواب میده ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
0
no-photo.webp

سیما

1
1
1393/05/02

ممنون از راهنمایی خوبتون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

مهنوش

1
1
1393/05/01

خوب بود اميدوارم بتونم ١٠ كيلو لاغر بشم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

مژگان

0
0
1393/05/01

ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

آني

0
0
1393/04/29

من كه حاضرم بسم الله

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

sadaf

0
0
1393/04/26

واسه شروع خ‌وب بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

پریا

0
0
1393/04/24

با اینکه از فروردین رژیمم رو شروع کردم ولی خوندن این سری مطالب انگیزمو بیشتر می کنه. ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نازنین

0
0
1393/04/23

مرسی عالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

arshia

0
1
1393/04/21

تصمیم , اراده و اعتماد به نفس , راهکار مناسب , تلاش و پشتکار , مطمئناً نتیجه بخش خواهد بود .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
1
no-photo.webp

نهال

1
0
1393/04/17

از اینکه میبینم به همه توجه دارید ممنونم .از بابت اینکه جوابمو دادید و بهمون کمک میکنید مرسی امروز تو دهتا برگه رژیممو تا ده روز اینده نوشتم تا سر ده روز وزنمو بگیرمو امیدوار باشم که میتونم انجامش بدم خیلی رژیم گرفتمو ول کردم اما این بار موفق میشم به امید خدا . خواهش میکنم تو ای ماه پر برکت دعامون کنید و دعام کنید تا به وزن دلخواهم برسم .سر ده روز میگم چقدر کم کردم . ممنونم باز .

پاسخ آتی اسپرت : سلام نهال عزیز ... ناامیدی و بزارید کنار .... حتما می تونید و موفق میشید دوست گلم .... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

mina

0
1
1393/04/17

الان سایتتونو اتفاقی پیدا کردم و بهم این انگیزه رو داد که وزنمو کم کنم از اینکه فقط شکم و کمی پهلو دارم خیلی خجالت میکشم بخصوص از همسرم واقعا خسته شدم از اینکه با دراز و نشست شکممو اب میکنم بعد چند ماه دوباره میزنه بیرون واقعا کلافه شدم و خیلی نا امیدم میترسم نکنه بازم امید واهی پیدا کنم و بیشتر روحیمو داغون کنه با اینکه بیست سالمه و هنوز مادر نشدم شکمم اینجوریه از فردا میترسم که باردار بشم و دیگه بدتر دیگه هیچ امیدی به لاغری نیست شکمم بزرگترمیشه

پاسخ آتی اسپرت : سلام مینا عزیز .... به جای فکر کردن به چیزای منفی ، مثبت اندیش باشید و اینکه می تونید با تلاشتون صاحب اندامی زیبا باشید .... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
1
no-photo.webp

مریم

2
1
1393/04/17

برای شروع بسیار مفید بود ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
1
no-photo.webp

نهال

1
3
1393/04/15

سلام من اتفاقی اینجارو پیدا کردم فردا رژیممو از دکترم تحویل میگیرم .وزنم خیلی زیاده برا همین ارادم ضعیفه درست شنیدید بعد بارداریم وزنم بالا رفته دستم به جایی بند نیس از یه طرف دوس دارم کم کنم ازیه طرف نا امیدم .الا ن 96کیلو هستم .لباسای گذشتم تو تنم نمیره و قشنگ نیستن .افسرده شدم دوس ندارم تو جمع باشم نیاز به یه همراه دارم تا با هم در تماس باشیمو شروع کنم تا شاید رقابت بتونه کمکم کنه .احساس میکنم دیر شده .قبلنا ازاینکه بالای 75 برسم وحشت داشتم ولی الان ...به نظرم نباید گذاشت کار به اینجا برسه .30 سالمه یه همسر و دختر بی نظیر دارم به خاطر خودم اول بعدش اونا تصمیم اساسی دارم کم کنم اما بعضی وقتا بی اراده میشم کمکم کنیید اجرتون با امام رضا.

پاسخ آتی اسپرت : سلام نهال عزیز ..... چرا اینقد ناامید ؟؟؟؟ دوستان زیادی بودند که اضافه وزنشون خیلی بیشتر از شما بوده اما عزمشون و جزم کردن و به راحتی شاهد کاهش وزنشون بودن ..... اگه واقعا از این وضع ناراحتید همین حالا یا علی بگید و شروع کنید .... 30 سالگی تازه اول زندگیه ، پس خیلی راه مونده که بخواید با خوش اندامی سپری کنید ..... براتون روزهای قشنگ با اندامی زیبارو آرزومندم نهال عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
3
no-photo.webp

اکرم

1
1
1393/04/09

ممنون خیلی خوب بود ، امیدوارم بتونم اراده ام رو قوی کنم و دست از هله هوری خوری بردارم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

vahideh

2
0
1393/04/07

سلام. خوب بود.جلسه اوله.از ما اطلاعاتی هم میگیرید مثلا چند کیلو هستیم و ...؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام وحیده عزیز ..... بهتره قبل از شروع این دوره لاغری از وزنتون مطلع باشید که راحتتر متوجه تغییرات وزنیتون بشید .... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
0
no-photo.webp

najmeh

1
1
1393/04/04

سلام .مطالب خوب بود ولی یه کم تکراری.من از اون دسته ادمایی هستم که هله هوله خیلی دوست دارم.راحت از غذا خوردن میگذرم ولی از خوراکیا نمی تونم.واینکه وقتی عصبی میشم اصلا نمیتونم جلوی خوردنم رو بگیرم .با وجود اینا غذا زیاد نمی خورم.متاسفانه شغلم هم فقط نشستنیه و من از صبح تا غروب بدون فعالیتم.ساعت 6 و 7 بعد از ظهر میرسم منزل و با وجود متاهل بودن و داشتن یه پسر 2 ساله نمیتونم وقتی رو واسه ی خودم خالی کنم.فکر میکنم حدود 20 کیلویی هم اضافه وزن دارم و واقعا عذاب اوره.اگه بتونید کمکی به من کنید تا عمر دارم دعاتون میکنم.مرسی

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ..... با همراه باشید.... در دوره لاغری 31 روزه بانی ثبت نام نمایید و با رعایت نکات آن به زودی میتونید به وزن ایده آلتون برسید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

ghazal

2
3
1393/04/02

سلام من می تونم بپرسم تو ماه رمضان با توجه به روزه گرفتن هم می تونم برنامه را انجام دهم؟ چه کار می توانم انجام دهم با توجه به اینکه افطار تقریبا ساعت 9 شبه و نباید بعد از 9 شب چیزی خورد؟

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
3
no-photo.webp

رها

4
1
1393/03/29

سلام امروز اولین جلسمه خیلی خوشحالم که باسایتتون آشنا شدم مطمینم کارخداست چون من این جورمقالات روپیگیری میکنم ودوست دارم من همیشه مقالات دکتر کرمانی روهم میخونم.ارادمم هم توپه.ممنونم ازتون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
4
1
no-photo.webp

sahar

0
0
1393/03/29

khele alebud man 2kelo vazn kam kardam

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سلنا

0
0
1393/03/27

چرا من نمی تونم تو سایت شما وزن ایدال ام را بزنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام سلنا جون .... حتما می تونید .... لطفا دوباره اطلاعات و به درستی وارد کنید تا بتونید ببینید .... وزن و به گرم و قد و به سانتیمتر وارد کنید لطفا .... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

محمد حسين

0
1
1393/03/19

چه انگيزه اي بهتر از اينكه تا روز عروسيم به وزن ايده الم برسم، ٥ كيلو ديگه كم كنم ميرم كت وشلوار عروسي و مي خرم.شما هم تا مي تونيد بهم انگيزه بديد تا اين چند كيلو رو كم كنم، خيلي خيلي ممنون

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ..... پیشاپیش از طرف همه اعضای آتي اسپرت بهتون تبریک میگیم و آرزوی خوشبختی براتون داریم ..... با ما همراه باشید تا ان شالله به زودی از شر این 5 کیلو راحت بشید ..... موفق و موید باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
1
no-photo.webp

الهام

0
0
1393/03/14

ممنون از راهنمايي خوب وكاملي كه داديد

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مریم

0
0
1393/03/12

ممنونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

Mojgan

0
0
1393/02/31

ممنون اميدوارم با كمك شما بتوانم به وزن مناسب برسم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

narges

0
0
1393/02/30

سلام وبسیار سپاس واقعا اینکه این 4مورد رو هر روز با خودمون تکرار کنیم موثره فقط باید تنبلی بره کنار

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مهسا

1
0
1393/02/15

سلام با تشکر از شما خوبان امیدوارم همه دوستان به موفقیت برسند

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

سمیرا

0
0
1393/02/14

مرسی از اینکه توی این کار سخت قراره همراهم باشید .کاش شما یه قسمتی رو میگذاشتید که هر هفته اعضا وزن خودشون رو میگفتند تا دلیلی بشه برای سعی بیشتر ما

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

شقايق

0
1
1393/02/13

سلام . از مقاله ي خوبتون متشكرم و اميدوارم بتونم با كمك شما به وزني متناسب برسم .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
1
no-photo.webp

گلی

0
0
1393/02/11

سلام مرسی از لطفتون.من غذام خیلی کمه.ولی کم تحرکی و کار پشت میز باعث اضافه وزن مخصوصا در ناحیه شکم شده.امیدوارم بتونم مشکلمو حل کنم :)

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

هستی

1
1
1393/02/10

سلام ازمقاله قشنگتون سپاسگزارم.من ازناحیه شکم مشکل دارم تقریبا 7 کیلواضافه وزن دارم ومدام درحال خوردن هستم خیلی دوست دارم به وزن دلخواهم برسم لطفاکمکم کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام هستی جان .... وقتی قراره وزن کم کنید و دوست دارید به وزن ایده آلتون برسید که دیگه نباید مدام در حال خوردن باشید ..... در برنامه 31 روزه بانی شرکت کنید و با ما همراه باشید ..... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

مریم

0
0
1393/02/04

باسلام وعرض خسته نباشیدحضورشما ممنون مطالبتون عالی بود من از همین امروز شروع می کنم امیدوارم بتونم موفق بشم.فقط مشکل من اشتهای کاذبم هست .اگرسرمیزسریع بلند می شوم ولی یک ساعت بعد سریخچال خودم راسیر می کنم.البته چون معلم هم هستم اگرگرسنه باشم خیلی عصبی می شوم.خوشحال می شوم اگرکمی راهنماییم کنبد.

پاسخ آتی اسپرت : سلام مریم جون .... اگه واقعا اضافه وزن اذیتتون میکنه و قصد لاغر شدن دارید باید کمی هم صبور باشید ..... یه هفته رعایت کردن اشتهای کاذبتونو از بین میبره ..... سعی کنید وعده های غذاییتونو بهم نزدیکتر کنید اما غذای کمتری بخورید ..... همینطور به نکاتی که در دوره 31 روزه بانی گفته میشه توجه داشته باشید و با ما همراه باشید که انشالله به زودی با رعایت این نکات به وزن ایده آلتون می رسید . آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

kosar

1
0
1393/02/01

سلام برای شروع عالی بود.ممنونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

heyfa

0
0
1393/01/31

سلام.اول از همه یه دنیا ممنون که هستین و همراهیمرن میکتید برای رسیدن به هدفمون,حس اینکه توی این مسیر تنها نیستیم واقعا فوق العاده دلگرم کننده ست,از طرف خودم و همه ی عزیزانی که همسفر من در مسیر رسیدن به وزن ایده آل و سلامتی هستن ازتون تشکر میکنم.صادقانه بگم من فوق العاده امیدوارم به این برنامه تنها مشکلم اینه که تغیرات بزرگ رو استارت میزنم اما نیمه کاره رهاشون میکنم.

پاسخ آتی اسپرت : دوست گلم اگه واقعا رسیدن به وزن ایده آل براتون مهمه پس با ما باشید و این برنامرو دنبال کنید .... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

f bromand

1
0
1392/11/28

من تیر ماه 92 تردمیل خریدم وتا این تاریخ حدود 24 کیلو وزن کم کردم وحالا به سختی در حال رژیم گرفتن هستم اگر راه حل جدیدتری بهم بگید ممنون میشم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

مسلم

0
0
1392/11/03

سلام بسیار سپاسگذارم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

رسانا

0
1
1392/09/23

سلام . ممنون . برای شروععالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
1
no-photo.webp

بهار

0
0
1392/09/06

سلام خیلی ممنون من یکبار تجربه رژیم گرفتن رو داشتم خیلی خوب بود ولی چون یکسری مشکلات برام پیش اومد نتونستم ادامه بدم چون ورزشو رها کردم ولی تا حالا به وزن قبلی نریسدم خوشحالم ولی یکم وزن اضافه کردم من دود 14 کیلو قبلا کم کردم که 6 کیلو چاق شدم حالا امیدوارم بتونم 15 کیلو دیگه کم کنم ممنونم

پاسخ آتی اسپرت : براتون آرزوی موفقیت داریم بهار عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

elnaz

0
0
1392/08/29

با سلام وتشكر از توصيه هاي مفيد شما

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

elnaz

0
0
1392/08/24

سلام خسته نباشید متشکرم ازایمل شما، من کم کاری تیروتید دارم یکی از عواملی کی من را چاق کرده .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

zohreh

0
0
1392/08/21

besiyar mamnoonam omidvaram ke ba komake shoma azizan mitavanam.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مريم

0
0
1392/08/01

با سلام ممنون از اينكه لطف ميكنيد و به فكر سلامتي همه هستيد،چرا كه مانند بسياري از برندها تنها به فكر فروش محصول خود نيستيد،بلكه سلامتي و وجود انسانها براي شما مهم است،من تا به امروز صدها مدل رژيمهاي مختلف و پزشكان تغذيه گوناگون را تجربه كردهام،تا دو سال قبل هم موفق بودم اما در اين مدت ابدن نمي توانم خوردن خود را كنترل كنم ،اين موضوع به حدي شده است كه وقتي تصميم براي روزه هاي قرضي ام را مي گيرم صبح اصلن نمي توانم نخوردن صبحانه را تحمل كنم وديگر روزه گرفتن را فراموش ميكنم،در اين مدت به هر وسيله اي پناه بردم از قبيل قرصهاي كم كننده اشتها ويا دفع كننده هاي چربي اما هيچكدام افاقه نكرده،فكر ميكنم شايد با كمك شما وبا ياداوري هر روز شما بتوانم به وزن ايده الم بر گردم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

کاربر

0
0
1392/07/22

با سلام مريم هستم از اينكه با شما همراه شدم خوشحالم منتظر ايميل هاي بعديتون هستم . با سپاس فراوان

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

mina

0
0
1392/07/18

خوب بود. ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

هدیه

0
0
1392/07/16

با سلام مرسی به خاطر حمایت و راهنماییتون که خودش گزینه موثریه امیدوارم که مفید باشه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

nafise

0
0
1392/07/15

این اولین روز با همه وجود امیدوام که با راهنمایی و اعتماد به نفسی که گرفتمو میگیرم موفق بشم از شر این اضافه وزن خلاص بشم ممنون

پاسخ آتی اسپرت : موفق باشید دوست گلم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

simin

0
0
1392/07/14

با سلام کار بسیار خوبی را شروع کرده اید امید است که مورد توجه دوستانی که مشکل اضافه وزن دارند قرار بگیرد. با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر شما .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مهدی

1
0
1392/07/13

با سپاس فراوان از شما× امیدوارم موفق و موید باشید دوستون دارم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

malihe

0
0
1392/07/10

با سپاس فراوان از شما. خيلي خوبه كه در طي دوره رژيم كسي هست كه حامي ما باشه .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

tayebe

0
0
1392/07/06

THANKS

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

asieh

0
0
1392/06/31

mamnoon az rahnamaei khob shoma

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

parinaz

0
0
1392/06/30

عالی بود جملات تاثیر گذاری هستند البته اگر مثل آن عمل کنیم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فریده92/6/27

1
0
1392/06/28

خیلی عالی بود..........

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

roya

1
1
1392/06/23

عالی بود. اما در مورد تقویت اراده لطقآ مطلب بنویسید

پاسخ آتی اسپرت : سلام رویا عزیز ..... مقالات مختلفی در مورد افزایش اراده وارده شده ...... با دقت مطالعه کنید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
1
no-photo.webp

طیبه

0
0
1392/06/21

با سلام خدمت شما خوبان مطالب نوشته شده باعث شد از امروز نگرشم نسبت به کاهش وزن تغییر کند.وامیدوارم با راهنماییهای شما به وزن نورمال برسم با تشکر

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

Sanaz

0
0
1392/06/20

واقعأ خوشحالم كه مرا در اين راه تنها نمي ذارين انشاله با اراده خوب بتونم به خواستم برسم ممنونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

Sanaz

0
0
1392/06/20

واقعأ خوشحالم كه مرا در اين راه تنها نمي ذارين انشاله با اراده خوب بتونم به خواستم برسم ممنونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

mahdieh

4
0
1392/06/18

سلام من 23 ساله هستم.با قد 170 و 70 تا 71 کیلو وزن...ظاهرا خوبم ولی خودم از اندامم راضی نیستم و دوست دارم سبکتر باشم...میشه بگید من چند کیلو اضافه وزن دارم؟ واینکه آیا این دوره شما برای همه میتونه موثر باشه ؟ مثلا کسی که 10 کیلو اضافه وزن داره با کسی که 30 کیلو اضافه وزن داره یکیه؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام مهدیه عزیز .... دوست گلم به صفحه اصلی آتي اسپرت مراجعه کن و در قسمت وزن ایده آل میزان اضافه وزنتو مشخص کن .......... این برنامه برای همه افراد می باشد ... کسانی که دارای اضافه وزن زیادی می باشند میتونن تو چند دوره از این برنامه استفاده کنند.... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
4
0
no-photo.webp

mansoureh

2
0
1392/06/16

مقاله جامعي بود.... اراده و انگيزه حرف اول و ميزنه، حتماً با يك برنامه ريزي و انرژي مثبت و راهنمايي هاي شما به وزن متعادل مي رسم...

پاسخ آتی اسپرت : موفق باشید منصوره عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
0
no-photo.webp

nanci

0
0
1392/06/13

سلام.واقعا عالي بود از حمايتتون ممنونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

akhd1350

0
0
1392/06/12

با سلام وخسته نباشي به همه اعضاي گروه من هم احتیاج به همراه دارم که منو در این برنامه تشویق کنه و تحت نظر بگیره ممنونم از اینکه حوصله بخرج میدهید موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

faranak

0
0
1392/06/07

با تشکرازشما من 65کیلو هستم میخوام 11کیلوکم کنم کمکم میکنیدغذا خوردنمم معمولی

پاسخ آتی اسپرت : براتون آرزوی موفقیت داریم فرانک جان

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

azam

0
0
1392/06/06

باتشکر از شما تصمیم خودم است و می خواهم حدود 7 کیلو وزن کم کنم امیدوارم که با کمک شما بتوانم این وزن را کم کنم .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

m

0
0
1392/05/31

ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

asall

0
0
1392/05/23

امیدوارم بتونم بهترین استفاده را ببرم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

leila

0
0
1392/05/07

از اینکه عضو این مجموعه بزگ سلامتی هستم ، خوشحالم .انشالله بتونم وزن کم کنم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

sharare

0
0
1392/05/06

از شما ممنونم که من رو برای رسیدن به وزن دلخواهم راهنمایی می کنید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ارش

0
0
1392/05/06

خیلی خوب بود ممنونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ملینا

2
0
1392/04/29

من فرم محاسبه قد و وزن و پر میکنم و گزینه ی محاسبه رو میزنم چرا بعد از loading شدن باز برمیگرده به همون صفحه؟ حتی اررور هم نمیده.برمیگرده به صفحه ی اصلی فرم دوباره...اگه جواب بدین ممنون میشم.

پاسخ آتی اسپرت : سلام ملینا عزیز .....برای محاسبه باید وزن خود را به گرم و قد خود را به سانتیمتر وارد نمایید. در ضمن ایمیل خود را باید صحیح وارد نمایید. مثلا اگر وزن شما 70 کیلوگرم و قد شما 180 سانتیمتر است. باید وزن خود را 70000 گرم و قد خود را 180 وارد نمایید.بعد از تکمیل صحیح اطلاعات بر روی محاسبه کلیک کنید و به جواب نهایی برسید .... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
0
no-photo.webp

elnaz

0
0
1392/04/16

سلام مرسی برای شروع خوب بود من 8. کیلو اضافه وزن دارم و اراده ندارم لطفا یه قرص چربی سوز بهم معرفی کنید چون والیبال بازی میکنم تحرکم زیاده با ورزش لاغر نمیشم فقط.سایز کم میکنم

پاسخ آتی اسپرت : سلام الناز جان....استفاده از قرص رو اصلا پیشنهاد نمی کنیم...علاوه بر عوارض آن، به محض رها کردن قرص..دوباره وزن شما بر می گرده.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

parastoo

0
0
1392/04/08

kheili mamnoon az rahnamaii shoma

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

sahar

0
0
1392/03/29

از توضیحات مفیدتون سپاسگزارم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

بهناز

0
0
1392/03/29

ممنونم... من با اراده پولادی و در کنار شما شروع کردم

پاسخ آتی اسپرت : براتون آرزوی موفقیت داریم بهناز عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ehsan

0
0
1392/03/12

خیلی ممنون برای شروع اطلاعات مفیدی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

fereshte

0
0
1392/03/06

امیدوارم تا انتها با هم باشیم

پاسخ آتی اسپرت : حتما همینطوره ..... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

mahdieh

0
0
1392/02/28

خيلي خوب اميدوارم تا انتها با هم باشيم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

sahar

0
0
1392/02/22

از راهنماييهاتون ممنون براي شروع خوبه اميدوارم همگي موفق باشيم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

mitra ahmadpour

0
1
1392/02/18

tazeh shoro kardam matalebetoon mofid ast omidvaram natijeye khobi begiram

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
1
no-photo.webp

meisam

0
0
1392/02/16

ممنونم خوب بود.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

Sara

0
0
1392/02/11

مرسي از شروع خوب من حدودا ١٠ كيلو اضافه وزن دارم كه چهار سال به هيچ روشي نتونستم وزن كم كنم و برام شده آرزو اميدوارم با كمك شما بتونم

پاسخ آتی اسپرت : براتون آرزوی موفقیت داریم سارا عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

azam

0
0
1392/02/08

خیلی مطالبتون خوب بود امدوارم بتونم عمل کنم ضمنا مطلبی هم در رابطه واریس پاها بگویید بی صبرانه منتظرم

پاسخ آتی اسپرت : خواهش میکنیم دوست عزیز .... به روی چشم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

پری

0
0
1392/02/05

خوب بود.ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

mina

0
0
1392/02/03

باتشکر از شما تا حالا که با شما همراه بودم 16 کیلو کم کردم چیزی نماده تا خط پایان 6 تا

پاسخ آتی اسپرت : واقعا عالیه دوست گلم .... به تلاشتون ادامه بدید و حتما به خط پایان برسید ..... براتون آرزوی موفقیت و سلامتی داریم ..... مارو هم از نتیجه باخبر کنید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

راضیه کرامتی

0
0
1391/12/13

سلام آتي اسپرت عزیز ممنون از مقاله های بسیار زیباتون . من یه مشکل بزرگ دارم و اینه که دائما به غذا و خوردن غذا فکر میکنم و تمام فکر و ذکرم شده خوردن . خواهش میکنم در این زمینه کمکم کنید . ممنون

پاسخ آتی اسپرت : سلام راضیه جان.... دوستان زیادی توانسته اند با برنامه 31 روزه آتي اسپرت به وزن دلخواه برسند...پس شما هم می توانید. کمی حوصله و اراده شما را به نتیجه دلخواه می رساند....

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فرشته خاکستری

1
0
1391/12/01

مطلبتون برای مقدمه تقریبا جامع بود.ولی لطفا مواردی از قبیل چگونگی کنترل غذا خوردن در مواقع عصبانیت و راهکارهایی برای خوردنهای غیر ارادی بفرمایید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

baharan

0
0
1391/11/29

xo0b bod.kareto0n jalebe ,manam motmaenam ke mitonam.mamnoon;)

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

fatemeh

0
0
1391/11/28

ممنونم امیدوارم واقعا به نتیجه برسم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

زهرا

0
0
1391/11/27

ممنون ومرسی برای راهنمایی روزاول

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

leyla

0
0
1391/11/26

مرسي

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

asma

0
0
1391/11/22

سلام.برای شروع خوب بود چون من زیر نظر متخصص تغذیه نیز هستم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

لالیا

0
0
1391/11/16

من بدلیل کمبود وقت برای استراحت و دغدغه های فکری و استرس های زیاد کاری 20 کیلو اضافه کردم و هنوز نتونستم کاری برای رفعش بکنم واقعا خستگی زیادی در خودم احساس می کنم و از اینکه همه نزدیکانم به من می خندن و مورد تمسخر قرار می گیرم ناراحتم نمی دونم چطور به این همه راهکارهای عملی و درست عمل کنم. از شما کمک می خوام

پاسخ آتی اسپرت : سلام لالیا عزیز .... دوستان زیادی تونستن با برنامه 31 روزه آتي اسپرت وزن کم کنند و به وزن ایده آلشون برسن پس شما هم می تونین .... وققت و از دست ندید و از همین الان شروع کنید .... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

mandana

0
0
1391/11/15

mamnun az rahnamaee shoma

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

atena

0
0
1391/11/12

sepas faravan az shoma

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

elaheh

0
0
1391/11/04

سلام ممنون از مطالب مفیدتان و ممنون از کمک خوبتان. برای شروع لاغری بسیار عالی بود. فقط یک مساله اینکه چرا من هر روز ایمیل را دریافت نمی کنم.

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست گلم .... ایمیل ها هر روز ارسال نمیشه .... یه ترتیب خاصی داره که به وقتش براتون ارسال میشه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نگین

0
0
1391/11/01

من واقعا به کسی نیاز دارم که همراهیم کنه امیدوارم که توصیه های شما من رو به هدفه برسونه.ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

roya

0
0
1391/10/28

salam.omidvaram betonm vaznamo be on chizi k dost daram bersonm

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

آمنه

0
0
1391/10/28

خوب و مفید بود به شرطی که بتوان عملی کرد

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

zeraati-f

0
0
1391/10/27

سلام من دیابت دارم و دکترم در موردرزیم غذایی راهنماییکرده وگفته فعالیت بدنی را افزایش دهم امیدوارم با کمک شما راحتر انجام بدهم با تشکر

پاسخ آتی اسپرت : براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

behroz

0
0
1391/10/27

khele khob bod mamnon

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مهسا

0
0
1391/10/18

برای شروع خوب بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

shiva

0
0
1391/10/17

عالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مرجان

0
0
1391/10/16

سلام ممنون از راهنمایی های شما امیدوارم که عمل کنم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سحر

0
0
1391/10/10

با تشكر . اميدوارم بتونم با اين روش اضافه وزن 6 كيليويي ام رو كم كنم .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

masoomeh

0
0
1391/10/09

عااااااااااااااااااااااااااالی بود! مر30 امیدوارم جواب بده!!!!!!!!!!!!!!!

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

hasan

0
0
1391/10/09

خیلی عالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فروغ

0
0
1391/10/07

خیلی عالی بود من انتظار نداشتم از طرف سایت شما پیگیری شود منتظر جواب فوری آنلاین بودم بعدش نا امید شدم رفتم ایمیلم را ببندم که پیغام شما را دیدم خوشحال شدم . در واقع من یک ماه است رژیم را شروع کردم که 5 کیلو وزن کم کردم . امیدوارم که بتوانم با راهنمایی و کمک شما به هدفم برسم وزن ایده آل من 62کیلو است الان 70 کیلو هستم .

پاسخ آتی اسپرت : براتون آرزوی موفقیت داریم فروغ عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فرشته

0
0
1391/10/05

من هم چند روزه عضو شدم خوبه از هم خبرداشته باشيم من تو اين 5 جلسه 3 كيلو كم كردم ولي يك سوال داشتم همه مي گن نيم ساعت ورزش كنيد من سركار مي رم بچه كوچيك هم دارم نه وقت باشگاه رودارم و نه پياده روي.مي خواستم بدونم 40 دقيقه رقص كه آدم عرق كنه مي تونه كار هموم ورزش رو انجام بده . مي شه جوابمو بديد

پاسخ آتی اسپرت : بله فرشته جان .... رقصم خودش نوعی ورزشه .... براتون آرزوی موفقیت دارم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

fahimeh

0
0
1391/10/04

omidvaram movafagh besham

پاسخ آتی اسپرت : حتما همینطوره فهیمه جان... خواستن توانستن است

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

اذی

0
0
1391/10/03

امیدوارم نتیجه بگیرم البته همین ایمیلها که میفرستید قوت قلب ودلگرمی میده

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

شقايق

0
0
1391/10/03

واقعا مرسي از تون....منم مثل دوستمون سو به نظرم اگه بچه ها از برنامه كاهش وزن هم خبر داشته باشم بيشتر انگيزه ميگيرن و احساس همراه بودن ميكنن...و خيلي ميتونه موثر باشه...بازم ميگم كارتون واقعا عاليه.... ،با اينكه نا اميد شده بودمو تقريبا برنامه رو ول كرده بودم ..ولي دوباره كه اينجا اومدم كلي روحيه گرفتم و تما تلاشمو ميكنم منم تا دو هفته ي ديگه 2 كيلو كم كنم...،

پاسخ آتی اسپرت : خوشحالم که قراره این برنامه رو ادامه بدین و براتون آرزوی موفقیت داریم شقایق عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سو

0
0
1391/10/02

سلام باتشکر از سایت خوبتون من اصلا اضافه وزن ندارم اما به خاطر شکمم تصمیم دارم 4-5 کیلو کم کنم . اگه یه جوری از برنامه کاهش وزن بقیه خبر دار میشدیم بهتر میشد . من ورزش هم میکنم اما حالا جدیترش میکنم امروز 2 دی است تا 13 دی 2 کیلوکم کرده باشمم خوبه با سپاس موفق باشید

پاسخ آتی اسپرت : موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

maryam

0
0
1391/09/30

ایشالا که این دفعه بتونم لاغر بشم ...

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سالومه

0
0
1391/09/27

امیدوارم این دفعه با کمک شما موفق شم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

hani

0
0
1391/09/26

سلام.شروع خوبیه.امیدوارم بتونم باکمک شما به وزن ایده آلم برسم.من زیاد چاق نیستم اگرتصمیم به لاغری نگرفته ام فقط به این دلیل بوده که اضافه وزن من در قسمت سینمه.همیشه بهم میگفتن محاله که چربی سینه ازبین بره...امیدوارم با برنامه های شما این غیر ممکن/ ممکن بشه.مرسی

پاسخ آتی اسپرت : موفق باشید دوست عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نگین

0
0
1391/09/26

از شما سپاس گذارم......

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

rozita

0
0
1391/09/18

من اول فکر میکردم با هزینه هنگفت میخواهید ما رو تو این راه یاری کنید اما دیدم کار شما فقط انسن دوستانه هست خیلی خوشحال شدم با اینکه هیچ امیدی به کاهش وزنم نداشتم اما همین یاری شما منو ترغیب به ادامه میده .امیدوارم بتونم تا اخر باشم .بسیار ممنون

پاسخ آتی اسپرت : از نظر شما سپاسگزاریم و براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

alipoor

0
0
1391/09/18

خوب بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نگار

0
0
1391/09/15

تلاش می کنم . البته خیلی چاق نیستم ولی ایده ال هم نیستم . این روش اگه جواب بده بهترین شیوه برای کارمندان است . من خیلی بی اراذه هستم و از چیزی که دوست داشته باشم نمی گذرم حتی اگه سیر باشم . با توجه به افزایش چربی خونم باید به این دستورات عمل کنم . از شما سپاسگذارم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

کاربر

0
0
1391/09/13

ممنون از جلسه اول انشاالله که تمام جلسات را بتونم دنبال کنم بهش عمل کنم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نانی

0
0
1391/09/12

شروعش عالیه، امیدوارم به جیزی که میخام با کمک شما برسم انشاا...

پاسخ آتی اسپرت : حتما همینطوره نانی عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

آیسان

0
0
1391/09/11

امیدوارم موفق بشم با تشکر از همه شما عزیزان

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

lمهاجره

0
0
1391/09/10

سلام تشکر از برنامه شما.من برنامه رو برای کاهش 17 کیلو اضافه وزن شروع میکنم.

پاسخ آتی اسپرت : موفق باشید دوست عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نغمه

0
0
1391/09/03

سلام من جلسه اول را مطالعه کردم انشاالله بتونم استفاده کنم .خیلی ممنونم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مهران

0
0
1391/09/03

باسلام: مطالبی که عنوان کردید بسیار خوب و درست هستند و امیدوارم که بتونم در این امر موفق عمل کنم . قابل ذکر است که من حدود 4 سال پیش در حدود 15 کیلو وزن کم کردم ولی متاسفانه بدلیل پاره ای مشکلات عصبی مجددا" به زیاد خوردن غذا روی آوردم .

پاسخ آتی اسپرت : سلام مهران عزیز... حتما همینطوره ... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

لاله

0
0
1391/08/29

سلام مقالتون رو خوندم منم امیدوارم اراده اش رو داشته باشم و بتونم لاغر کنم ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فرزانه

0
0
1391/08/28

ممنونم از این ابتکار جالب

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

mohamad

0
0
1391/08/28

من جلسه اولمه لطفا تشویقم کنیدا من دوست دارم تشویق بشم

پاسخ آتی اسپرت : دوستان زیادی توانسته اند با برنامه 31 روزه آتي اسپرت به وزن دلخواه برسند...پس شما هم می توانید... براتون آرزوی موفقیت داریم محمد عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

الناز

0
0
1391/08/27

ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

setareh

0
0
1391/08/27

mer30 az ersale magale

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مهتا

0
0
1391/08/25

با هم شروع می کنیم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

nazanin

0
0
1391/08/25

ali bud

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مهیاره

1
0
1391/08/25

خوب بود.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

bahareh

0
0
1391/08/25

merci omid varam ke ba komake shoma betoonam

پاسخ آتی اسپرت : حتما همینطوره...موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ليلا

0
0
1391/08/24

سلام ممنون از لطف شماكه من را توي اين راه ياري ميكنيد .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ارشاد

0
0
1391/08/22

بسيار عالي من آماده هستم از چي وقت شروع كنم؟

پاسخ آتی اسپرت : همین الان

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

بهناز

0
0
1391/08/22

براي شروع عالي بود اميدوارم تا آخرش همينطور مصمم بمونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سهیلا

0
0
1391/08/20

ممنون با شروع عالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سهیلا

0
0
1391/08/20

ممنون برای شروع عالی بود امیدوارم که بتوانم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مریم

0
0
1391/08/19

عالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

کاربر

0
0
1391/08/15

عالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

تينا

0
0
1391/08/15

ممنون از ارسال مقاله. اميدوارم كه اين اراده را داشته باشم. چون واقعا دلم ميخواد وزنم كم بشه.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فافا

0
0
1391/08/14

باورم نمیشه که همراه دارم.ممنونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

پریا

0
0
1391/08/14

ممنونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

آرزو

1
0
1391/08/08

خوبه من روز سوممه امیدوارم تا 31 روز ادامه بدم و عادات غذایی ام تغییر کنه.این از همه مهم تره. من خیلی نونی هستم. اصلا اهل برنج نیستم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

رضوان

1
0
1391/08/07

سلام خسته نباشید من به هر دری زدم نشد امیدوارم این یکی جواب بده :(

پاسخ آتی اسپرت : سلام رضوان عزیز... با برنامه 31 روزه آتي اسپرت پیش برید، به زودی به وزن ایده آلتون خواهید رسید... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

پروا

1
0
1391/08/04

با سلام وعرض تشکر امید وارم با اراده بتوانم این برنامه را دنبال کنم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

NEGAR

0
0
1391/08/03

مرسی از زحماتتون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

پرنده

0
0
1391/07/30

برای آغاز راه مناسبه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

hasti

0
0
1391/07/27

sepasgozar az shoma

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

لیلا

0
0
1391/07/24

برای شروع خیلی خوب بود متشکرم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

vida

0
0
1391/07/21

خیلی عالی بود ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مرجان

0
0
1391/07/18

ممنون .براي شروع خوب بود.اميدوارم بتونم به ارزوي چندين سالم برسم.البته با كمك شما

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

leila

0
0
1391/07/17

سلام.خسته نباشید.مطالب خیلی عالی بود.

پاسخ آتی اسپرت : سلام... سلامت باشید... ممنون از نظر شما

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

maedeh

0
0
1391/07/13

bad nabod vali man aslan eradeh nadaram bara kahesh vazn

پاسخ آتی اسپرت : مائده جان همین نکات ساده و کوتاه خیلی به کار میاد و در دراز مدت برای همیشه ما رو از چاقی و بی تحرکی نجات می ده.موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فاطمه

0
0
1391/07/12

سلام ممنون از راهنمایتون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

razeghy

0
0
1391/07/12

باسلام وخسته نباشید ب این نتیجه رسیدم ک برای شخص خودم می خوا هم لاغر کنم شما رو ب خدا از دست کاربران خسته نشوید اینقدر ک مطالب تکراری می خوانید درکتان میکنم مارا رها نکنید .همین قدر ک نظر خواهی می کنید در اینجا نظرم رو می نویسم احساس می کنم تخلیه می شوم ویک دنیا حرف برای گفتن دارم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

بهاره

0
0
1391/07/08

سلام ممنون.انشاالله بتونم به کمک شما وزنم رو کم کنم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فاطمه سعادت نیا

0
0
1391/07/08

خیلی ممنون از اینکه به سلامت مردم کشورتون اهمیت میدید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

بهاره

0
0
1391/07/05

سلام ممنونم عالی یییییییییییییییه !!!! فقط باید بگم من بی تمرکز غذا میخورم و خوب نمی جوم و عصبی ام و ناخودآگاه به سمت خوردنی یها میرم ترو خدا کمک کنید نمیخوام تو عقدم بدنم زشت بشه و از خودم بدم بیاد .

پاسخ آتی اسپرت : سلام بهاره جان... اگه بتونی برنامه این دوره 31 روزه رو به دقت اجرا کنی، خیلی زود به نتیجه دلخواهتون می رسین... موفق باشید عروس خانوم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

marjan

0
0
1391/07/04

mamnun az rahnamaei haye shoma

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

رویا

0
0
1391/07/04

سلام امیدوارم بتونم سر یک ماه به وزن دلخواهم برسم من دانشجوی تربیت بدنی هستم و نمی خواهم اضافه وزن داشته باشم من 15 کیلو اضافه وزن دارم و باید سریعتر آبش کنم لطفا کمکم کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام رویا جان... برنامه 31 روزه آتي اسپرت را به دقت اجرا کنید ... در کمترین زمان به وزن ایده آلتون می رسید... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نرگس

1
0
1391/07/02

مرسی از مطالب مهمی که در این جا یاد آوری کرده بودین

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

parvaneh

0
0
1391/06/31

سلام تا به حال چندین راه کاهش وزن را امتحان کرده ام و در هر کدام به جایی که هدفم بوده رسیده ام اما نتوانسته ام در آن جایگاه بمانم. امیدوارم روش شما به گونه ای باشه که تا به اهدافم رسیدم بتوانم در آن اهداف بمانم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

sara

0
0
1391/06/29

براي من كه شروع خوبي بود مر30

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

sahar

0
0
1391/06/28

برای شروع خوب است امیدوارم بتوانم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

farkhondeh

0
0
1391/06/27

ميخوام هم خيلي خوشتيپ شم و هم خيلي زيبا.من حدود ده كيلو اضافه وزن دارم.ميدونم كه سر يك ماه همين رو هم كم ميكنم.

پاسخ آتی اسپرت : موفق باشید فرخنده جان

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مهتا

0
0
1391/06/27

سلام. از امروز امیدوارتر به زندگی نگاه می کنم تا 30 روز آینده امیدوارترین باشم.ممنون

پاسخ آتی اسپرت : آرزوی موفقیت برای مهتا عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

marjan

0
0
1391/06/26

با سلام براي شروع خوب بود . خواهش مي كنم در خصوص تغذيه و لاغري در دوران شيردهي هم راهنمايي بفرماييد.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نجمه

0
0
1391/06/26

سلام .مقاله شما واسه شروع عالي بود.البته من 20روزي هست كه رژيم غذايي خودم رو شروع كردم ودر كنارش شبي 1تا 1.5 ساعت پياده روي دارم.ايشالا به كمك شما بتونم بيشتر از اون چيزي كه مد نظرمه لاغر بشم.متشكرم.

پاسخ آتی اسپرت : امیدواریم که بتوانید در تصمیم خود با اراده باشید... ما در کنار شما هستیم...آرزوی موفقیت برای نجمه عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ارزو

0
0
1391/06/26

خوب بود امیدوارم اثر خوبی روی من داشته باشه.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ghazal

0
0
1391/06/25

سلام- در جدول کالری ها منظور از نان ساندویچی آیا نان باگت حجیم است؟ در ضمن نان لواش چقدر کالری دارد؟ منظور از یک کف دست چیست؟ آیا شامل انگشتان هم می شود؟ بهترین و کم کالری ترین نان برای رژیم چیست؟

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

saghi

0
0
1391/06/25

mersi ,mersi ,mersi

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

afsaneh

0
0
1391/06/24

ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ali

0
0
1391/06/23

TNX

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فائزه عراقی

0
0
1391/06/23

مرررررررررررررررر30

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

pari

0
0
1391/06/22

سلام ممنون از این سایت جالب من خیلی خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم من 160 قدمه و وزنم 82 . خوب مسلمه که از وزن خودم راضی نیستم البته اضافه وزن من بعد از زایمان اومد من یه نی نی 9 ماهه دارم اما خوب الان دیگه بهانه خوبی نیست چون خیلی از مادرا بعد از نی نی هم لاغر می کنن و اصلا مهم نیست آدم واسه چی بد هیکل باشه همین که بد هیکل باشی خودش دلیل بد بودنته و دلایل زیادی برای لاغری دارم از همه مهمتر اینکه من در مالزی زندگی می کنم و اینجا همه خوش هیکلن و من خیلی بیشتر احساس بد دارم به علاوه اینجا گرمه و نمیشه لباسای پوشیده پوشید خوب من خیلی حس بدی دارم امیدوارم بتونم با شما همراه بشم و لاغر بشم ممنون از سایتتون ممنون از کمکتون خیلی خوشحالم شما رو پیدا کردم

پاسخ آتی اسپرت : ممنون پری عزیز... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مهتاب

0
0
1391/06/22

tnx

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

arefi

0
0
1391/06/22

خدا کنه من بتونم اجرا کنم راستی من پرستارم راه زیاد می رم میشه این را به عنوان پیاده روی حساب کرد

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

nazi

0
0
1391/06/21

مطالب سازنده ای بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

parisa

0
0
1391/06/21

It is good .thanks

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

armin

0
0
1391/06/20

خیلی خوب بود اگه لطف کنیدتمرین بیشتربگیدممنون میشم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

المیرا

0
0
1391/06/20

منکه هر رژیمی گرفتم لاغر نشدم امیدوارم این سری لاغر شم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فاطمه

0
0
1391/06/19

ممنون از اينكه من و همراهي ميكنيد.من تا الان هميشه در حال رژيم گرفتن بودم ولي بيش تر از 3 كيلو كم نكردم اين موضوع خيلي رو اعصابم تأثير گذاشته من فقط دوست دارم از ناحيه شكم و پهلو لاغر بشم احساس ميكنم اعتماد بنفس ندارم سپاس گذارم اگر كمكم كنيد.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سهیل

0
0
1391/06/19

بسیار خوبه می پسندم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ممد

0
0
1391/06/19

فوق العاده بود من ساعت ها پشت کامپیوترم توی اینترنت به دنبال روشها ومتد های کاهش وزن زیادی گشتم ولی اینجا تمام نکات مهم رو یکجا عنوان کردید میخواستم تشکر کنم وبگم خوشحالم که به این دوره جوین شم......براوو آتي اسپرت

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

shaghayegh

0
0
1391/06/18

سلام من تازه امرزو ایمیلم رو چک کردم آخه بیمارستان بودم ولی از امروز می خوام شروع کنم من وزنم 80 قد 160 فکر کنم حدود 20 کیلو اضافه وزن دارم در ضمن من تیروئید هم دارم که قرص مصرف میکنم خواهش میکنم کمکم کنید تا به وزن ایده ال برسم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

Nazanin

0
1
1391/06/18

عالی بود مرسی من واقعا از رژیم های که میگرفتم و خسته کننده بودن ناامید شدم ،از امروز تصمیم گرفتم جدی پیش برم.ممنون از شما

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
1
no-photo.webp

محمد حسین

0
0
1391/06/17

خیلی خوب بود .ولی خب من ارادم خیلی ضعیفه امیدوارم بتوانم.ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مریم

0
0
1391/06/15

ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

محمد رضا

0
0
1391/06/15

حرف تازه ای برای گفتن نداشت . وبرای قضاوت فعلا زوده .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ماریا

0
0
1391/06/15

ممنونم عالی بود....

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

farzaneh

0
0
1391/06/14

سپاس عالی بود.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

bahar

0
0
1391/06/14

salam khedmate shoma dostan besiyar ravande khobi shoro shod.man khodam shakhsan bedonbare yek rah hastam baraye laghari vali ba komake hol dadan.be tanhaei nemishe bar in mozo ghalabe kard.man ghablan rezhim gerefte bodam va tasire khob ham dasht vali bad az chand sal 2 barabare hamoni ke bodam shodam va alan kheili baram sakht shode.vali enshalah ba komake shoma va poshte kare khodam hatman laghar misham.

پاسخ آتی اسپرت : براتون آرزوی موفقیت داریم بهار عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

آشاهي

0
0
1391/06/14

سلام و باتشكر از راهنمايي خوب شما ، اگربرنامه خوبي باشه ،‌ انشاله مي تونم اجرا كنم ؛ فقط مي خواستم بگم شغل من به فكر وتمركز احتياج داره و قند خونم زود پايين مي آد. دوست داشتم با توجه به اين مورد و اينكه معمولا روزي چند ساعت مطالعه مي كنم ، تو برنامه ام اين موارد هم در نظر گرفته بشه ،‌عاشق شنا هستم و اگه فرصت داشته باشم حتي دوست دارم شبها هم در استخر بخوابم؛ البته اگه فرصت داشته باشم.

پاسخ آتی اسپرت : آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فریبا

0
0
1391/06/13

سلام ، ممنون از اینکه من رو با یک روش دیگه لاغری آشنا کردید چون هر کاری رو امتحان کردم بخاطر اینکه قبلا یعنی حدود سه سال از داروهای کورتون استفاده می کردم ولی نتیجه ای نگرفتم و الان 15 روزی میشه دیگه این دارو رو نخوردم انشالا با کمک شما بتونم وزنم رو کم کنم ! حتما می تونم !!

پاسخ آتی اسپرت : براتون آرزوی موفقیت داریم فریبا جان

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

maryam

0
0
1391/06/12

ممنون از برنامه خوبتون بنده در دوران شیردهی هستم. آیا باید برنامه خاصی رو اجرا کنم. من حدودا 4کیلو اضافه وزن دارم و اونهم شکم. راستش بعد از هربار شیردهی کاملا گرسنه میشم و همین باعث چاقی شده. ممنون میشم راهنماییم کنید.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

hasti

1
0
1391/06/12

mataleb tekrari bod to harf asone ama amali kardanesh sakhte man ghablan ham vazn kam kardam vali badaz modati bargashte vaznam sare jash omidvaram in barname ham az onash nabashe ke beghe nahar engad felan gaza sham onghad felan ghaza

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

سمیره

0
0
1391/06/11

سلام مرسی من خیلی هیجان زده ام چون اولین جلسمه

پاسخ آتی اسپرت : سلام سمیره جان. نکات که گفته می شود به دقت اجرا کنید....به راحتی به نتیجه دلخواه خواهی رسید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

گل

0
0
1391/06/11

عالي بود مرسي

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز . از نظر شما متشکریم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

توکا

0
0
1391/06/11

سلام ممنون خوب بود ولی باوجود اینکه خیلی دوست دارن وزن کم کنم هنوزم دلهره دارم چون هرروشی امتحان کردم نشد که نشد

پاسخ آتی اسپرت : سلام توکا عزیز....ما و همه دوستان در کنار شما هستیم تا موفق شوید.... آرزوی موفقیت برای شما

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

بیتا

0
0
1391/06/09

سلام من می تونم با اضافه وزن حدود 30 کیلو ادامه بدم ممنون

پاسخ آتی اسپرت : سلام بیتا عزیز ... برای شروع هیج وقت دیر نیست ... برایتان آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

sepideh

0
0
1391/06/08

veeeeeeery gOOOOOOOOOOOOd

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

mj

0
1
1391/06/08

سلام با تشکر از شما برای شروع اطلاعات خوبی رادراختیار گذاشتید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
1
no-photo.webp

عسل

0
0
1391/06/07

سلام برای شروع خوب بود

پاسخ آتی اسپرت : موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

karbar

0
0
1391/06/06

Mer30 . omidvaram in ravesh javab bede

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

کاربر

0
0
1391/06/05

mer30 az lotfeton khahesh mkkonam komakam konid man 5 kilo ezafeh vazn daram baram khili azab avare

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

هستی

0
0
1391/06/05

خییییییلی مرسی از این راهنمایی های خوبتون,تونستم عادات بد غذایمو بفهمم,فقط اگه بتونم کنترل کنم و ورزشو به برنامم اضافه کنم خوبه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

vafa

0
0
1391/06/02

mersi

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ليلا

0
0
1391/06/02

عالي بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ashuri

0
0
1391/06/02

perfect.THX

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

راحله

0
0
1391/06/02

با تشکر از شما امیدوارم که بونم تک تک این کارهای مفید انجام بدم ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

Paniz

0
0
1391/06/01

Be nazare man baraye shoro khoob bood mamnoon

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

nahid

0
0
1391/05/31

سلام . ممنون از مطالب خوبتون. مخصوصا قسمت ((ایجاد یک تعهد راسخ در زمینه کاهش وزن)) کاملا منطقی و مفیده.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

آیراد

0
0
1391/05/31

مرسی،و سپاس بابت توجه شما. من گیاهخوار هستم با این شرایط میخواستم راهنمایی کنید. سپاس

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سحر

0
0
1391/05/31

با سلام و تشكر من در رژيم گرفتن احتياج به كسي داشتم كه هر روز به من يادآوري كنه .... و خوشحالم كه اين اتفاق داره ميفته اميدوارم اين آخرين بار باشه كه رژيم ميگيرم و ديگه اين بار به وزن ايده آل برسم دو سؤال: يك هفته ديگه احتمالاً يك سفر در پيش داريم و من نميخوام وقفه اي در اين راه ايجاد بشه اما نميدونم چه بايد بكنم؟ آيا شما در بعد از يك ماه گزارشي از عملكرد ما هم ميگيريد يا خير؟

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سمیرا

1
0
1391/05/31

متشکرم ،خوب بود.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

محبوبه

1
0
1391/05/30

براى شروع خوب بود اميدوارم بتوانم عزمم را جمع كنم البته ارادهئ راسخ ميخواهد از خدا ميخواهم كه در اين رآه كمكم كنه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

شیما

0
0
1391/05/30

برای شروع خوب است

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

faezeh

0
0
1391/05/30

Khoda kone in bar dg beshe

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

علی

0
0
1391/05/28

تشکر از راهنمایی شما امیدوارم بتوانم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

neda

0
0
1391/05/27

عالی بود از شما متشکرم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سوگندی

0
1
1391/05/25

خوب بود

پاسخ آتی اسپرت : از پیام شما متشکریم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
1
no-photo.webp

elahe

2
0
1391/05/25

سلام باتشکر از شما خوبان برای شروع عالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
2
0
close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top