دانستن 10 نكته مهم برای رسیدن به وزن ایده آل و حفظ آن

whatsapp-share facebook-share telegram-share

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تاریخ ویرایش: 1401/10/01
ورود مقاله: 1391/02/18
person.webp 30397
heart.webp 34

این 10 نكته مهم برای رسیدن به وزن ایده آل و حفظ آن 

 

1-هدفی برای خود تعیین کنید
زمانی که می‌خواهید وزنتان را کم کنید باید هدفتان را تعیین و یادداشت کنید. سپس برنامه‌ای برای خود بنویسید و راه‌ هایی که شما را به هدفتان نزدیک‌تر می‌کند را یادداشت کنید. این شیوه به زندگی شما نظم می‌دهد و شما مرحله به مرحله پیش می‌روید.
مرحله‌ی اول این است که چه سبک زندگی را می‌خواهید در پیش بگیرید. می‌خواهید لاغر باشید یا چاق؟ می‌خواهید چند کیلو باشید؟ سایزتان چقدر باشد؟
زمانی که به جواب روشن رسیدید یعنی این که نصف راه را رفته‌اید. مطمئن باشید زمانی که هدفتان مشخص شد با سرعت بیشتری به سوی آن پیش می‌روید.
 
2-ریخت و پاش ممنوع
پیشخوان آشپزخانه فقط برای قرار دادن اشیا و همچنین آماده کردن غذا است و نباید روی آن انواع بیسکوییت‌ها یا تنقلات دیگر به شما چشمک بزنند. وقتی این قبیل تنقلات دم دست باشد معلوم است که بیشتر به سمت آن‌ها کشش پیدا می‌کنید. از این گذشته بعضی از آشپزخانه‌ها به واقع بازار شام هستند و هر خوراکی از هر نوعی که بخواهید در آن پیدا می‌شود. آشپزخانه‌تان را مرتب نگه دارید و همه‌ی خوراکی‌ها را دم دست قرار ندهید.
 
3-تا جایی که می‌شود در منزل غذا بخورید
آمارها نشان می‌دهد که کانادایی‌ها به طور متوسط 30 درصد بودجه‌ مواد غذایی خود را به غذا خوردن در رستوران‌ها اختصاص می‌دهند. اما شما اگر می‌خواهید در پولتان صرفه‌جویی کنید و وزنتان نیز متعادل بماند سعی کنید غذای منزل را میل کنید. غذاهای بیرون به خصوص فست‌فودها پر از چربی‌اند و سلامت غذای منزل را ندارند. شاید بگویید در دنیای پرشتاب امروز غذای منزل دیگر معنی ندارد! اما اگر سلامت و وزن ایده‌آل می‌خواهید باید اندکی به خود زحمت بدهید و غذای سالم برای خود تدارک ببینید. کاری ندارد. شب‌ها به همراه همسرتان به آشپزخانه بروید و با کمک هم غذای سالمی تهیه کنید. هم برای شامتان و هم برای ناهار فردا.

4-متابولیسم بدنتان را با خواب بیشتر بالا ببرید
متخصصان معتقدند زمانی که به اندازه کافی نمی‌خوابیم بیشتر به سراغ غذاهایی آماده و نه چندان سالم می‌رویم. علاوه بر این با توجه به کمبود خوابی که داریم میزان هورمون‌هایمان نیز دچار تغییراتی می‌شوند. در واقع بدن افرادی که به اندازه‌ کافی نمی‌خوابند معمولاً هورمون کورتیزول بیشتری تولید می‌کند و در نتیجه مضطرب‌تر هستند. متأسفانه این حالت باعث می‌شود که بدن چربی‌های بیشتری ذخیره کند. کمبود خواب همچنین تعادل هورمون‌های گرلین (احساس گرسنگی) و لپتین (احساس سیری) را به هم می‌زند.
 
5-در برنامه‌ی ورزشیتان تنوع ایجاد کنید
ورزش بسیار مفید است اما زمانی که هر روز همان حرکات ورزشی را تکرار کنید باعث دل‌زدگی خواهد شد. برنامه‌ی ورزشی متنوعی داشته باشید و روی قسمت‌های مختلف بدنتان کار کنید.
 
6-صبحانه را بیشتر و شام را کمتر میل کنید
نتایج پژوهشی که در انگلستان و روی نزدیک به 6764 زن و مرد بین 40 تا 75 سال انجام گرفته نشان می‌دهد افرادی که صبح‌ها کالری بیشتر و شب‌ها کالری کمتری دریافت می‌کنند نسبت به بقیه لاغرتر هستند. متخصصان معتقدند که صبحانه مهم‌ترین وعده‌ی غذایی در طول روز است.

7-در مورد واژه‌ی « خوشمزه » تجدید نظر کنید
معمولاً زمانی که غذای خوشمزه و باب میل‌مان را در مقابل‌مان می‌بینیم به اصطلاح خون جلوی چشمان مان را می‌گیرد و تا لقمه‌ی آخر را نخوریم دست بردار نیستیم.
متأسفانه مغز ما غذاهای پرکالری را خوشمزه‌تر ارزیابی می‌کند و برای همین است که غذاهای پرکالری و چرب طرفداران بیشتری دارد. برای مقابله با این مسئله کافی است که نوع نگرشتان را نسبت به غذاهای کم کالری تغییر دهید تا ذائقه‌تان به آن‌ها عادت کند. البته انتخاب با خودتان است می‌خواهید سالم و خوش‌اندام باشید و یا این که غذای چرب و پرکالری میل کنید و علاوه بر برهم زدن اندام دلخواهتان به انواع بیماری‌ها نیز مبتلا شوید؟
 
8-از هیچ وعده‌ی غذایی صرف‌نظر نکنید
صرف‌نظر کردن از صبحانه باعث می‌شود که در طول روز پرخوری کنید. همچنین مهم است که برای صبحانه یا ناهار چه میل می‌کنید. برای این وعده‌ها مخصوصاً صبحانه باید غذاهایی میل کنید که انرژی لازم برای بقیه‌ روز را تأمین کند. معمولاً افرادی که عادت به ناخنک زدن دارند و یا شب‌ها پرخوری می‌کنند افرادی هستند که صبحانه یا ناهار نخورده‌اند.

9-از اطرافیانتان کمک بگیرید
کاهش وزن اراده و تلاش زیادی می‌خواهد. معمولاً افرادی که به خوبی خود را لاغر کرده‌اند و عادت‌های غذایی سالمی در پیش گرفته‌اند افرادی هستند که از حمایت دوستان و خانواده‌هایشان برخوردار بوده‌اند. تصمیمتان را به دوستان و خانواده‌تان نیز اطلاع دهید و از آن‌ها کمک بخواهید. از آن‌ها بخواهید که تشویقتان بکنند و به شما دلگرمی بدهند.
 
10-رژیم‌های سفت و سخت نگیرید
رژیم‌های سخت‌گیرانه را فراموش کنید. از قدیم گفته‌اند سنگ بزرگ علامت نزدن است. قبل از این که تصمیم به چنین رژیم‌هایی بگیرید بدانید که بیشتر افرادی که این‌گونه لاغر شده‌اند بعد از مدتی به وزن اول خود و در برخی موارد بیشتر از آن برگشته‌اند. واقعیت این است که این رژیم‌ها سخت و طاقت‌فرسا هستند و افرادی که بین راه کم می‌آورند خود را گناهکار و ناتوان احساس می‌کنند. بدانید که چاره‌ی کار رعایت تعادل است. برای رسیدن و حفظ وزن ایده‌آل، باید تغذیه‌ای مناسب، سالم و سرشار از مواد مغذی داشته باشید. این نوع تغذیه شما را از گزند چاقی و بیماری‌ها در امان می‌دارد و انرژی جسمی و روحی لازم را به شما می‌دهد.

دستگاه ورزشی چگونه در رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک  می کند؟

با استفاده از یک دستگاه ورزشی، می توانید روزانه کالری بیشتری مصرف کنید و بعد از گذشت چند هفته، علاوه بر کاهش وزن و شرایط وزن ایده آل، به فیزیک مناسب بدنی خود برسید. هر دستگاه ورزشی، کالری متفاوتی مصرف می کند. برای اطلاع از بهترین شیوه ورزش برای لاغری و میزان کالری مصرفی هر دستگاه ورزشی، بر روی اسم هر یک از آن ها کلیک کنید.

میزان کالری مصرفی تردمیل ، دوچرخه ثابت ، فوتبال دستی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، دمبل ، دستگاه بدنسازی چند کاره و ایرهاکی را در ادامه مشاهده نمایید.

heart.webp 34

شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید

تعداد رای : 9 میانگین امتیاز : 3/7

نظرات کاربران در مورد این مقاله

no-photo.webp

شمسی درگاهی

0
0
1402/02/15

با درود فراوان 57سال سن دارم و دو بیماری ارثی یکی تب مدیترانه ای و دیگری فیبرومالژی که داروها یش را مصرف میکنم و سابیدگی زانو بخاطر سرپا بودن زیاد و دیسک گردن اما پیاده روی و دوچرخه ثابت در خانه انجام میدهم و هر روز کمی ورزش میکنم هفته ای یکبار کلاس یوگا میروم. وزنم بین 57و 56است قدم قبلا 170بوده الان شده 166تنها کمی شکم دارم و بقیه اندامم مناسب است و حتی دیگران هم میگویند خوشبحالت که شکم نداری با اینکه دو تا شکم زایمان کردی ولی خودم دوست دارم شکمم تخت تخت شود،تغذیه خوبی دارم و معمولا بعد از ساعت هفت شب بغیر از اب چیزی نمیخورم بیشتر گیاهخوار هستم تا گوشت، تنها فیله مرغ و گاهی گوشت چرخ کرده میخورم، از برنج سرخ کردنی و نوشابه و اب میوه غیر طبیعی اصلا در عمرم استفاده نکرد.ضمنا در منزل وزنه های دو کیلوی میزنم و همه چیز ارگانیک مصرف میکنم جدیدا در ورزش کمی تنبل شدم نه زیاد، حالا بنظرتان خوب است یا بد، درضمن من ساکن نروژ هستم بیست و شش سال است.سپاسگزارم اگر جواب بدهید

پاسخ آتی اسپرت : سلام شمسی عزیز ..... ممنون از توجه شما ..... با توجه به تغذیه سالمی که دارین و ورزش مداومی که انجام میدین به نظر میاد بدنتون در شرایط خوبی به سر میبره :) .....میتونین از کادر محاسبه وزن ایده آل که در این صفحه قرار داره استفاده کنین و اطلاعات دقیقتری بدست بیارید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

هانی

3
0
1394/04/31

سلام.خسته نباشید.بچه ها من یه پیشنهاد دارم بیایید هرکدوم ازما یه وقت بذاریم وواسه وعده های غذاییمون برنامه ریزی کنیم.وهمدیگه رو مطلع کنیم.درمورد تمام خوردنیهایی که مربوط به رژیم لاغری است وبرامونم مفیده تحقیق کنیم وتوهمین سایت تبادل نظر کنیم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
3
0
no-photo.webp

امیر

1
0
1394/04/29

200000000000000000000عالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

جواد

1
0
1393/09/19

مرسی ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

سمانه

1
0
1393/09/03

سلام .من خیلی خوشحالم ک با شما هستم و میخوام از امروز شروع کنم به رژیم با آتي اسپرت . انشاالله ک بتونم خیلی دوست دارم لاغرتر بشم .خودم احساس خوبی دارم و میتونم انجامش بدم .از شما هم ممنونم ک کمکم میکنین

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

hasti

0
0
1393/07/05

سلام. خیلی عالیه ممنون از شما

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

masoumeh

0
0
1393/06/28

Kheily khub bod...faghat mn ye dokhtre 6 mahe darm k shir mikhore...aye rejime khasi vase dorane shirdehi hst? Dr zemn mn 15 kilu ezafe vazn darm

پاسخ آتی اسپرت : سلام معصومه عزیز ..... ما رژیم خاصی نداریم و دوستانو با میزان کالری مصرفی روزانشون آزاد گذاشتیم که خودشون رژیم غذایشونو مشخص کنند ..... بهتره در این مورد با دکتر تغذیه مشورت کنید تا مشکلی در شیردهی نوزادتون پیش نیاد ..... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

الهه

0
0
1393/06/09

عالي بود ولي از چه برنامه رژيمي استفاه كنيم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

maryam

0
0
1393/06/04

مقالتون واقعا زیبا بود چون بیانگر تمام مشکلات من بود که تا بحال به اونها توجه نکرده بودم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

Asal

0
0
1393/05/18

با عرض سلام و خسته نباشيد خوشحالم تو جمع شما اومدم اميدوارم نتيجه خوبي بگيرم چون چند وقتي هست از چاقي زيادم افسرده شدم مرسي كه شما هستيد آتي اسپرت عزيز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فرنگیز بازرگان

1
0
1393/05/17

با سلام ، نکته ها بسیار جالب و امیدوار کننده، باقد ۱۶۵ و وزن ۸۹ امیدوارم که خوب و مثبت پیش برم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
1
0
no-photo.webp

پروانه

0
0
1393/05/14

با سلام و خسته نباشید میشه در کنار این برنامه یه برنامه رژیم غذایی هم بدهید که راحتر اقدام به کاهش وزن بشه.ممنونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مصطفی

0
0
1393/05/12

ممنون..خوب بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

پورمحمدی

0
0
1393/05/11

خیلی خوب بود. میخواستم بگم امکانش هست کسانی که در این برنامه عضو هستن با هم در ارتباط باشند ؟ مثلا من مثل بیتا 30 کیلو اضافه وزن دارم دوست دارم بدونم الان لاغر شده ؟ اینطوری به ادامه کار امیدوارتر میشم.و مطمئنا دوست های دیگه هم دوست دارن از نتایج نهایی کار بقیه باخبر بشن . ممنون از آتي اسپرت.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

abolfazl

0
0
1393/04/26

سلام به شما من قدم 178 و وزنم 89 میباشد دوست دارم 9 کیلو کم کنم به نظرتون میتونم ضمننا با بند شماره 10 شما خیلی موافقم.سنگ بزرگ علامت نزدنه

پاسخ آتی اسپرت : سلام ابوالفضل عزیز .... خواستن توانستن است .... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

arshia

0
0
1393/04/21

171قدو 81 وزن , گرچه نکات ذکر شده به نظر کلی میرسد ولی با کمی توجه و دقت پی به اساسی و منطقی بودن آنها میبریم . قطعاً مفیدند . بسم الله بگوییم و شروع کنیم .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

setareh

0
0
1393/04/17

خوب بود مرسى

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

اکرم

0
0
1393/04/09

عالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نیایش

0
0
1393/03/14

سلام با تشکر از مقالات زیباتون ؛ من امشب عضو گروه لاغریتون شدم.قدم 167 و الان 84کیلو وزنمه .واقعا به نظرتون با رعایت نکاتی ک ارایه دادید میتونم به وزن ایده الم برسم.البته نکات خوب و کاربردی ارایه کردید اما به نظرتون یه کم کلی نیست و برای کاهش وزن نیاز به راهنماییهای جزیی تری نیست.. با سپاس و به امید موفقیت

پاسخ آتی اسپرت : سلام نیایش عزیز ..... دوستان زیادی تونستند با رعایت نکات دوره 31 روزه به وزن ایده آلشون برسند پس شما هم می تونید .... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

Elham

0
0
1393/03/02

Aaliiiii bood

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

narges

0
0
1393/02/30

عالی بود ممنونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

shahla

0
0
1393/02/17

سلام من 165 متر قدمه و وزنم بین 67 و 68 متغیره.خیلی دوست دارم 3 کیل کم کنم.اما اراده اش رو نداشتم.امیدوارم بتونم با پیوستن به گروه شما و استفاده از راهنمایی های آموزندتون و تقویت اراده به وزن ایده آلم برسم.ممنون

پاسخ آتی اسپرت : سلام شهلاجون .... دوستان زیادی با ثبت نام در دوره لاغری بانی و همچنین داشتن یه اراده قوی تونستند به وزن ایده آلشون برسند پس شما هم می تونید .... با ما همراه باشید .... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مینا

0
0
1393/02/01

سلام ممنونم از مقاله خوبتون الان من باید این 15 مورد رو رعایت کنم یعنی بهمون نمی گین چی بخوریم تعیین وعده غذایی نداریم؟

پاسخ آتی اسپرت : سلام مینا عزیز.... این که ما برنامه هفتگی غذا خوردن یا مانند اینها نمی گذاریم به خاطر این است که می خواهیم شما خودتان مشاور تغذیه خود باشید. کالری ها را بشناسید. همیشه بدانید که چه غذایی را انتخاب کنید تا کالری مناسب دریافت کنید. موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مینا

0
0
1393/02/01

بازم سوال ببخشید یعنی من باید ورزش هایی که میدین تا حدودی انجام بدم و تغذیمو رعایت کنم کافیه

پاسخ آتی اسپرت : بله ..... هر چقد بیشتر به نکاتی که بهتون گفته میشه عمل کنید زودتر به هدفتون میرسید .... با ما باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مینا

0
0
1393/02/01

سلام ممنونم از مقاله خوبتون الان من باید این 15 مورد رو رعایت کنم یعنی بهمون نمی گین چی بخوریم تعیین وعده غذایی نداریم؟

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

elnaz

0
0
1393/01/30

ale bod man az emroz shoru kardam omidvaram movafag sham

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مینا

0
0
1393/01/27

good for you

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نیما

0
0
1393/01/23

تشکر

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سارا

0
0
1392/11/30

سلام وقت بخير مطالبتون كاملا مفيد و موثر بود .من تصميم جدي و راسخ گرفتم كه وزنم را كم كنم واقعا به خاطر 20 كيلو اضافه وزن در عذابم و هر كاري مي كنم وزنم كم نمي شود . اميدوارم با همكاري شما بتوانم بر اين مشكل غلبه كنم .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مرجان

0
0
1392/09/25

برای روز اول پیام های خوبی گرفتم امیدوارم بتوانم در جلسات بعدی نیز همراه شما باشم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مرجان

0
0
1392/08/19

نکات خوبی بود. مرسی از اینکه همراهمون هستید...

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نوا

0
0
1392/08/09

امروز که روز اول باشه روز خوبی بود . از کلوپ سلامتیتون ممنون منم تصمیم دارم خودم رو دوست داشته باشم ممنون که کنارمون هستید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

طیبه

0
0
1392/07/06

ممنون.مفیدبود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فاطمه تسلیان

0
0
1392/06/28

جو ونها قدر جوانی را بدانید چون وقتی تصمیم میگیرید زود جواب میگیرید.ولی وقتی سنتان بالا رفت سوحت وساز بدن پایین است وخیلی دیر نتیجه میگیرید.پس تا دیرنشده اقدام کنید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

roya

0
0
1392/06/27

عالی بود بشه عمل کرد بهتر هم میشه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

roya

0
0
1392/06/23

aleye

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

طیبه

0
0
1392/06/21

با سلام من نمونه های مختلف رژیم را امتحان کرده ام ولی بعد از مدتی خسته شده ام و الان با داشتن زانو دردحتما باید وزنم رو کم کنم کمکم کنید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

زهرا صالحی

0
0
1392/06/07

امیدوارم بتونم تا تهش برم البته با کمک شما

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نوشين

0
0
1392/06/06

تصميم گرفتم كه وزن كم كنم ورزش هم از دو هفته پيش شروع كردم. برام دعا كنين كه موفق بشم . :)

پاسخ آتی اسپرت : براتون آرزوی موفقیت و سلامتی داریم نوشین عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نوشین

0
0
1392/06/06

عالیه منم قبلاً رژیم گرفتن و ورزش کردم و به وزن ایده آلم رسیدم اما متاسفانه یکمی دوباره چاق شدم حالا میخوام بازم به وزن قبلیم برمیگردم مطمئنم آدم اگه اراده داشته باشه میتونه از مطالب خوب شما هم ممنونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

mona

0
0
1392/06/06

koob bood.mamnoonam

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مريم

0
0
1392/06/01

عالي بود من چند بار رژيم گرفتم و كاهش وزن هم داشتم ولي باز به وزن اولم بر گشتم امدوارم كه بتونم با راهنمايي هاي شما به وزن ايده الم برسم .ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

n.g

0
0
1392/05/28

برا من که اولین بار بود این مطالب رو میخوندم خوب و مفید بود ممنون امیدوارم تا اخر این 31 روز تاثیرش بمو نه

پاسخ آتی اسپرت : موفق باشید دوست گلم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

محسن

0
0
1392/04/26

من یک بار با رژیم غذایی خیلی سخت (یعنی هیچی نمیخوردم) حدود ۸ کیلو وزن کم کردم. دیگه نه شکم داشتم نه پهلو و نه سینه. ولی بعد از یک سال مجدداْ به حالت اول برگشتم که هیچ چاقتر هم شدم. ولی الان امیدوارم با بتونم با روش صحیحی که شما به من یاد میدید به وزن و اندام ایده آل برسم. با تشکر از شما...

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

parastoo

0
0
1392/04/08

kheili ali bud mersi

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

محسن فرخي

0
0
1392/02/29

بسيارمفيدوارزشمنداست .ضمنادرموردورزشهاي هوازي نيزتوصيه هاي بفرمائيددرارتباط باكاهش وزن .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

shadi

0
0
1392/02/23

خیلی ممنون برای شروع عالی بود عالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

momir

0
0
1392/02/12

ممنون از زحماتتون.اتفاقا من به تازگی تردمیل هم از شما خریدم ممنون میشم روش درست استفاده کردنش را هم طبق برنامه پیشنهاد کنید..با تشکر

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ابراهیم

0
0
1392/01/31

خیلی ممنون از زحماتتون.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

roza

0
0
1392/01/30

مرسی از مقاله مفیدتون یکی از دوستان خواستار دارو برای کاهش اشتها بود من از قرص چای سبز و از خود چای سبز استفاده میکنم در ضمن برای سلامتی هم خیلی مفیده

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

sara

0
0
1392/01/30

دمتون گرم عالی بود من قصد دارم تردمیلم ازتون بخرم ان شالله

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

fateme

0
0
1391/11/27

مطالب جالب و آموزنده اي بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

اسما

0
0
1391/11/22

خوب بود ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

shiva

0
0
1391/11/18

مقاله پربار و اموزنده بود مرسی از راهنمایی هاتون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

farimah

0
0
1391/11/15

ممنون ازپیشنهادهاوراحکارهای خوبتون میشه لطف کنیدویک برنامه ی غذایی براصبحانه برام بفرستیداخه من ازخردن صیحانه نمیتونم بگذرم وبیشترموادتشکیل دهنده کره پنیر خامه مربا عسل تخم مرغ خوب اینارونخریم پس چی بخوریم من باخوردن میوه براصبحانه مخالفم حداقل براخودم چون خیلی گشنم میشه وهمینطورتانهاربایدبخورم ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام فریماه عزیز....این که ما برنامه هفتگی غذا خوردن یا مانند اینها نمی گذاریم به خاطر این است که می خواهیم شما خودتان مشاور تغذیه خود باشید. کالری ها را بشناسید. همیشه بدانید که چه غذایی را انتخاب کنید تا کالری مناسب دریافت کنید. موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

آتنا

0
0
1391/11/15

مقاله خوب بود من هم امیدوارم که با کمک شما به وزن ایده آل برسم. باز هم از شما متشکرم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

atena

0
0
1391/11/12

arze adab va khasteh nabashid man ham mesle baghiye dostan be har dari zadam baraye laghar shodan vali rastesh in atrafiyan hamishe beyne rah sostam kardam in bar dafeye akhare keh mikham ba barnameye shoma pish beram .be omide movafaghiyat .mamnon az enerjiye ke dadin be man

پاسخ آتی اسپرت : سلام آتنا جان ....دوستان زیادی تونستن با برنامه 31 روزه آتي اسپرت به وزن ایده آلشون برسن، پس شما هم می تونید.... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

saeed

0
0
1391/11/11

چیزهای جالب و کاربردی در مطالب شما پیدا می شود و با این روشهای چگونه درست خوردن را هر فرد می تواند یاد بگیرد . من تحت رژیم درمانی زیر نظر دکتر هستم و خوب هم وزن کم کردم و مطالب و پتدهای شما نیز اطلاعات ودید مرا در این زمینه وسیعتر کرده و دراین امر کمک زیادی به من کرده است. با تشکر از شما

پاسخ آتی اسپرت : ممنون از نظر شما.... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

پريسا

0
0
1391/11/11

خيلي مفيد و سازنده بود ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سمانه

0
0
1391/11/06

باسلام مطالب خوبی بود بنده خیلی وقت است که اراده کرده ا م که لاغر شوم سعی می کنم که غذا هم کم بخورم اما لاغر نمی شوم

پاسخ آتی اسپرت : سلام سمانه عزیز .... تغییرات وزنی برای بعضی ها زمان بیشتری میبره .... ناامید نشید و به سعیتون ادامه بدید ..... براتون آرزوی موفقیت داریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

pari

0
0
1391/10/29

kheili khob bod .en shaalah maham be hadafemoon beresim

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ameneh

0
0
1391/10/28

kheili khob bod lezat bordam va hatman amal khaham kard

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

Nazli

0
0
1391/10/24

Salam,merci az matalebi ke goftid, kheili mogid bodan bazam azaton tashakor mikonam

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

shiva

0
0
1391/10/17

مطالب خوبی بود ممنونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مریم

0
0
1391/10/15

پیش به سوی اندامی زیبا

پاسخ آتی اسپرت : موفق باشید دوست عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

m-m

0
0
1391/10/11

سلام ممنون از راهنمايي هاي شما من طي يكسال توانستم با رژيم غذايي وورزش تقريبا: 15 كيلو از وزن خودرا كم كنم كه مي توانم بگويم تمامي مواردي كه شما ذكرنموديد را به عينه دررژيم خود م لمس كردم و مطمئن هستم اگر كسي بتواند اين موارد را اجرا نمايد موفق مي شود چون من قبلا" حتي نتوانسته بودم 100 گرم كم كنم االان هم تقريبا" دوسال است كه ثابت مانده ام اما باتوجه به اينكه هنوزم هم تارسيدن به وزن ايدة آل حدودا 5 كيلو اضافه دارم و بيشتر از ناحيه بازو وشكم ناراحت هستم مي خواستم بدانم چگونه مي توانم بدنم را از اين حالت استپ خارج نمايم درحالي كه درتمام اين مدت مراقب كالري مصرفي خود بوده ام وهمچنان از مصرف غذاهاي پركالري وچرب خودداري مي كنم و ورزش راهم ترك نكرده ام متشكرم ومنتظر راهنمايي هاي بعدي شما هستم موفق ومويد باشيد .

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز.... ممنون از نظر شما....حمایت های شما همیشه مایه دلگرمی ماست....در سایت مقالاتی در مورد آب کردن شکم و بازو وارد شده.... شما می تونین با رعایت و انجام موارد گفته شده به سایز دلخواه خود برسید....آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما دوست عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

maryam

0
0
1391/10/10

سلام و روز بخیر.ممنونم مفید بود ...

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

M

0
0
1391/10/09

ممنون از ايميل تون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مریم

0
0
1391/10/07

خسته نباشید بسیار عالی است؟لطفا راهکارهای تقریت اراده جهت کاهش وزن را بگویید.ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

کاظمی

0
0
1391/10/06

مطالب مفیدی است. امیدوارم با توکل به خدا و کمک شما بتوانم موفق شوم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

الناز

0
0
1391/10/05

سلام خسته نباشید. ببخشید به ایمیلم فقط جلسه اول اومده دوم و سوم نیومده امروز روز سومم خیلی ممنون میشم اگه پیگیری کنید

پاسخ آتی اسپرت : حتما النازجان ... در اسرع وقت براتون ارسال میشه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فاطمه

0
0
1391/10/04

برای اولین جلسه باید بگم خوب بود مرصی

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

الناز

0
0
1391/10/03

خیلی ممنون از راهنماییهاتون امیدوارم با کمک شما هرچه زودتر به وزن دلخواهم برسم.مقاله خیلی خوبی بود خسته نباشید.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

nima

0
0
1391/09/28

سلام ممنون از صداقت ومهربونیتون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

حوریا

0
0
1391/09/25

ممنونم از راهنمایی شم خیلی عالیه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

آرش

0
0
1391/09/24

متشکرم عالیه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

دریا

0
0
1391/09/24

درود بر شماخیلی عالی بود من 8 کیلو اضافه وزن دارم 28 سالمه میخوام بچه دار شم قبلش خواستم وزنم رو بیارم پایین تو رو خدا کمکم کنید

پاسخ آتی اسپرت : سلام دریا عزیز... براتون آرزوی موفقیت داریم....دوستان زیادی توانسته اند با برنامه 31 روزه آتي اسپرت به وزن دلخواه برسند...پس شما هم می توانید. کمی حوصله و اراده شما را به نتیجه دلخواه می رساند....

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

لیلا

0
0
1391/09/21

خیلی کوتاه ،مختصرومفید بود مرسی

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مريم

0
0
1391/09/20

ممنونم. بسيار مفيد و مناسب.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

nani

0
0
1391/09/12

maghaleye khubi bud, mamnun bayad begam man az un daste az admha hastam ke meyli ziyadi be ghaza khordan nadaram va tamame ezafe vazne man be khatere khordane tanagholat va rizekhari ast ke jam kardane erade ro baraye ek rejim sakht mikone ! omidvaram betunid komakam konid,albate tasmime khodamam jedie ba tashakor

پاسخ آتی اسپرت : براتون آرزوی موفقیت و سلامتی داریم نانی عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نفس

0
0
1391/09/12

خیلی عالی بود.ممنونم ازشما امیدوارم این بار بتونم که تصمیم جدی تری بگیرم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

mojgan

0
0
1391/09/09

توضیحات عالی بود . متشکرم از راهنماییتون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ناديا

0
0
1391/09/07

خيلي خيلي خيلي خيلي ممنونم بابت همراهيتون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

رویا

0
0
1391/09/06

ممنون از مقالتون و ارسال آن,خیلی دلم می خواد به وزن چندین سال پیشم برسم ولی متاسفانه همتش رو تا بحال نداشتم امیدوارم پیگیری ایمیل های شما موثر شود.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

leila

0
0
1391/09/05

مرسی

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

shamim

0
0
1391/09/05

کلی ولی تشویق کننده

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

Mozhgan

0
0
1391/09/01

Mamnoun az inke dar kenare ma hastin va be ma delgarmi midin omidvaram na ham betunim dar in rah movafagh beshim matlabetonam alieeeeeeeeeeee bood merciiiiii

پاسخ آتی اسپرت : ممنون مژگان عزیز... از نظر شما بی نهایت سپاسگزاریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

gita

0
0
1391/09/01

ممنون از مقاله قشنگتون آتي اسپرت

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ladylove

0
0
1391/07/22

ali

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

leila

0
0
1391/07/17

خیلی عالی بود.با تشکر از شما.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فاطمه

0
0
1391/07/12

خوب بود.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

marjan

0
0
1391/07/04

salam.man alan vaznam 74 va ghadam 162e.cheghad ezafe vazn daram?mikham biyam zire 70.lotfan rahnamaem konid

پاسخ آتی اسپرت : سلام مرجان عزیز... لطفا در جدول صفحه اصلی بانی اطلاعات مربوطه را وارد کنید و اضافه وزن خود را ببینید... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نرگس

0
0
1391/07/02

من اگه بخوام رژیم بگیرم باید چکار کنم و برای کوچ کردن شکم چه ورزش های لازم است

پاسخ آتی اسپرت : سلام نرگس جان... شما می توانید در دوره 31 روزه آتي اسپرت ثبت نام کنید و با رعایت نکات گفته شده به وزن ایده آلتون برسید... آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

sara

0
0
1391/06/29

خيلي ممنون عالي بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مهسا

0
0
1391/06/27

سلام من تا حالا خیلی رزیم گرفتم اما نمی دونم چرا دیگه لاغر نمی شم لطفا راهنماییم کنید

پاسخ آتی اسپرت : اصلا نگران نباش...تغییرات وزنی برای بعضی ها بیشتر طول می کشه مهسا جان...برنامه 31 روزه را با دقت دنبال کنید....ما در کنار شما هستیم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

narjes

0
0
1391/06/27

ممنون ،انرژی گرفتم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

مهسا

0
0
1391/06/27

ممنون خوب بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

یاشار

0
0
1391/06/25

عالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

afsaneh

0
0
1391/06/24

عالی

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

asma

0
0
1391/06/24

الی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

محبوب

0
0
1391/06/24

خوب بود منمنونم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

samira

0
0
1391/06/22

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalie...aghaleatuno dus daram kutahan,hoseleye adam sar nemire,nesfe vel nemikone...va mofid,kheli mofidan

پاسخ آتی اسپرت : از نظر شما سپاسگزاریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

pari

0
0
1391/06/22

ممنون می شم اگه شما برامون رژیم غذایی مناسب بنویسید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

فریبا

0
0
1391/06/20

با توجه به کم خونی و همچنین کم کاری تیرویید که دارم باعث کم خوابی وچاقی شکم شده است . لطفامراراهنمایی کنید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ziba

0
0
1391/06/18

kheylii ali boood

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

سحر

0
0
1391/06/17

سلام و خسته نباشید با تشکر از مطالب خوب شما زمانی که بدن ایست میکند ( وزن کم نمیشود ، سایز هم کم نمیشود) میگویند به بدن شٌک بدهیم یا با ورزش سنگین یا با غذاهای خیلی سبک و کم کالری. ممکنه راجع به این مسئله بیشتر توضیح بدید ممنون میشم.

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

nazila

0
0
1391/06/16

خیلی خوب بود !

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

bahar

0
0
1391/06/14

maghale besiyar ali bod vali khaheshi ke daram inast ke yek rezhime ghazaei dar an gonjande shavad ke besiyar behtar mishavad., yani javab dehie bishtari khahad dasht. mamnon

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

زینب

0
0
1391/06/14

سلام بسیار مفید و مختصر بود ولی اگر راه های کاهش اشتها رو هم بگید خیلی خوبه چون تا ما نتونیم جلوی اشتهامونو بگیریم انجام این مطالب ممکن نیست اگه میشه داروی کم ضرر ی که دارای مجوز وزارت بهداشت ایران هست و تا الانم ضرری نداشته و نتیجشو پس داده برای کاهش اشتها معرفی کنید؛ مرسی به خاطر سایت خوبتون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

shirin

0
0
1391/06/14

az mataleb va amozande shoma sepazgozaram

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

یاس

0
0
1391/06/13

سلام اینکه مقاله ها کوتاهن خیلی خوبه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

صديقه

0
0
1391/06/12

خيلي خوب بود

پاسخ آتی اسپرت : سلام صدیقه عزیز .... از نظر شما متشکریم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

افراسیاب

0
0
1391/06/09

خیلی عالی بود متشکرم از اینکه به فکر ما هستین

پاسخ آتی اسپرت : سلام افراسیاب جان....ممنون از نظرشما . آرزوی موفقیت

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

shohre

0
0
1391/06/09

تا حدودی میتونه کمک کنه

پاسخ آتی اسپرت : آرزوی موفقیت برای شهره عزیز

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

پری

0
0
1391/06/09

واقعا عالی بود مخصوصا قسمت "متابولیسم بدنتان را با خواب بیشتر بالا ببرید" که من همیشه عکسشو فکر میکردم کمال تشکرو دارم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

بیتا

0
0
1391/06/09

خسته نباشید میشه رژیم غذایی هم تو برنامتون بذارین ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

علی بود

0
0
1391/06/07

فقط نوع غذاهایی که کم حجم باشند و باعث سیری زود رس بشوند را را نام ببرید و آیا صبحانه از غذاهایی مثل کره و حلواشکری یا چای شیرین استفاده کرد مشکلی ایجاد نمی کند

پاسخ آتی اسپرت : سلام دوست عزیز ... شما باید سعی کنید غذاهای کم کالری را جایگزین غذاهای پرکالری نمایید... برای صبحانه هم سعی کنید از پنیر و گوجه و خیار و تخم مرغ آبپز و عسل استفاده کنید... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

fatemeh

0
0
1391/06/07

gooood.ama e soal daram.inke man disk kamar daram nabayad varzesh kunam ama ykm harekate varzeshi anjam midam mikhastam shomam komakam koonid ta harakate bishtari anjam bdm mamnoon

پاسخ آتی اسپرت : فاطمه عزیز ... با توجه به دیسک کمر شما بهتر است حرکات ورزشیتان زیر نظر دکتر باشد... موفق باشید

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ABDOLREZA

0
0
1391/06/06

MR30

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

محبوبه

0
0
1391/06/04

عالی بود رژیم خاصی برای شیردهی هست؟

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

NAHID

0
0
1391/06/02

مقاله ی خیلی خوبی بود امیدوارم تاثیر گذار باشیه عالی بود

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

روح الله

0
0
1391/06/01

عالي بود ولي از چه برنامه رژيمي استفاه كنيم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

ميترا

0
0
1391/06/01

به نظر من طرح جالبيه.اميدوارم بتوانم تا آخر ادامه بدم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

sahar

0
0
1391/06/01

ممنون عالی بود باعث دلگرمی شد

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

shahla

0
0
1391/05/30

بسیار کامل و کاربردی. متشکرم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

بیتا

0
0
1391/05/30

عالی بود ممنون

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

علی

0
0
1391/05/28

عالیه

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

MINA

0
0
1391/05/25

مطالب جالب و زیبا و اموزنده است از تلاشتان سپاسگزارم

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

shohre

0
0
1391/05/25

از همراهی وکمکتون بی نهایت ممنون مقاله ی خوبی بود .

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
no-photo.webp

نگار

0
0
1391/05/24

مقاله بسیار زیبایی بود.

پاسخ آتی اسپرت : ممنون از پیام شما نگار جان

آیا این نظر برایتان مفید بود ؟
0
0
close.webp banner-diet.gif
upfooter
فروشگاه لوازم ورزشی تردمیل دوچرخه ثابت فوتبال دستی میز بیلیارد
میز پینگ پنگ ایرهاکی صندلی ماساژور ماساژور پا
Top